Bevezető By: Claire

1.1K 38 1
                                    

    Nos, hogy tudjátok mi is történt eddig Uncsivárosban, összefoglalom amit tudok.
    Réges régen olyan 20 évvel ezelőtt (pontosan: 22), Szépség hozzáment Szörnyeteghez a körülbelül 6000 (nem túlzok) 6000 legjobb barátjuk jelenlétében. Eddig semmi érdekes...olyan ,,Boldogan éltek amíg meg nem haltak " fajta! A nászút helyett a Szörnyeteg egyesítette a királyságokat és megválasztották királynak az Auradoni Egyesült Államokban. Na és itt jövünk mi a képbe! Összegyűjtötte a gonoszokat és a segédjeiket, voltaképpen az összes érdekes embert, és száműzte őket az Elveszettek szigetére ahol megfosztotta őket... vagyis minket minden mókás dologtól, például varázslás meg hasonlók. Aztán Demóna, Szörnyella, Boszorka és Jafar gyerekei: Mal, Carlos, Evie és Jay, Ben király (aki akkor még herceg volt) első rendeletére Auradonba utaztak. Demóna megparancsolta Mal-nek, hogy lopja el Tündérkeresztanya varázspálcáját, (Hmm...Nem is rossz ötlet! Na mindegy...) így ők négyen kidolgoztak egy tervet. Elintézték, hogy Ben beleszeressen Mal-be és ezáltal Mal mellette állhatott a koronázáson, ahol Ben-t a varázspálcával áldották meg. Igen ám, de Evie, Carlos és Jay megszerették Auradont, Mal pedig beleszeretett a hercegbe!!! (FUJJ!!! Soha az életben! SOHA!) Miután a koronázáson legyőzték Demónát a jót választották. (És akkor mindenki happy...MARHASÁG!) Fél évvel később Mal még mindig nem tudott beilleszkedni, (el is hiszem! Puccos hercegnők meg minden!🙄) ráadásul Ben-nel is összevesztek. Mal visszament a Szigetre, ahol akkorra már Uma (Ursula lánya), Harry Hook (Hook Kapitány fia) és Gil (Gaston fia) parancsolt, vagyis pont az ősellenségei. (SZÍVÁS!) Ben, Evie, Carlos és Jay elindultak megkeresni Mal-t. Harry Hook azonban elrabolta Ben-t, így Mal-nek és Uma-nak meg kellett küzdenie. Persze Mal veszített és Uma azt kérte cserébe, hogy hozzák el neki a pálcát. A fiúk kinyomtatták a hamis pálcát 3D nyomtatóval, majd Haver, a kutya segítségével átverték Uma-t és visszamentek Auradonba. A bálon viszont Uma megbűvölte Ben-t, hogy belészeressen (igen, ilyenek vagyunk mi! Még az ötleteket is ellopjuk!😈) és nyissa fel neki a varázsmezőt. Mal ráébresztette Ben-t, hogy ő élete szerelme, (halál undorító, tök hányinger) nem pedig Uma. 1 évvel később, (igen, tudom...eddig nagyon uncsi) Audrey, Ben volt barátnője támadta meg Auradont. (Legalább ő már győzhetett volna!) Mal-ék újabb 4 komiszt hoztak át a Szigetről. Celia-t (Dr. Facilier lányát), Dizzy-t (Drizella lányát) és Mr. Smee fiait. Amikor áthozták őket Hádész rájuk támadott. Mindenki kétségbe esett, de Mal meg tudta őt állítani (ki gondolta volna!?🙄) Audrey bosszút akart állni Ben-ért, ezért ellopta a múzeumból Demóna pálcáját és a koronát. Gonosszá változott majd elaltatott mindenkit Jane születésnapi partiján, Mal-t pedig vénasszonnyá változtatta!(Azt azért megnéztem volna!!!😂) Hogy Mal-t visszaváltoztassák el kellett menniük a Szigetre Hádész parazsáért. Végül Mal, Carlos, Evie és Jay összeálltak Uma-val, Harry-vel és Gil-lel. Megkezdődött az Audrey elleni harc. Végül Mal-ék legyőzték, de Hádésznak kellett megmentenie Audrey életét. (Kár a gőzért🙄) Audrey bocsánatot kért mindenkitől. Mal és Ben pedig az eljegyzési bulijukon bejelentették, hogy megszüntetik a varázsmezőt örökre!!! (Nyugi mindjárt vége a szép és jó dolgoknak!) Mindenki boldog volt, meg blah, blah, blah...Hát őszintén szólva én egyike vagyok azoknak a komiszoknak akik nem annyira örültek annak, hogy jókislánynak és jókisfiúnak kell adják ki magukat.

De a történet csak most kezdődik!
...

Utódok 4 : Amikor azt hitték, hogy minden tökéletes (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora