Хей казвам се Алис на 14 години от София. Обичам да се забавлявам и да ходя по купони. Обичам адски много приятелите си . Нямам брат или сестра. Уча в училище за художници,певци и танцьори. От 6ти клас съм в това училище,а сега съм 8ми.в старото дск не бях от най-популярните или изобщо харесвани хора в класа. Бях много странна и заухава... Когато дойдох във новото ми дск в 6ти клас класа ми се стори уникален сравнение със стария. Имаше едно момче в което се влюбих казваше се Иван . Харесвах го в продължение на две години. В този клас се запознах с Вероника да тя ми беше най-добрата приятелка и до ден днешен. В 7ми клас се запознах с Анди той беше 5ти,благодарение на него живота ми се промени много. Той ме знапозна с много хора от които Любо и Мартин които са ми от най-важните хора до ден днешен. С Любо имахме връзка сега ще питате как така 7мо класничка ще тръгне с 5то класник еми попринцип тръгнах една година по-рано на дск и имамхме няколко месеца разлика. Благодарение на него и Марто ми се промени живота. Почнахме да ходим в заведение наречено Калахари (наргиле бар). Да сега ще кажете пропаднала си и подоби ако не ходех там сега нямаше да съм това което съм. Запознах се покрай него с много хора които до днес да ми важни. Започнахме да ставаме компания с още няколко човека. В края на учебната година бях много променена като стил,държание,музика,акъл най-вече. Започнахме да ходим на много места и да се запознаваме с много хора. Тази година ми беше просто уникална. Живота ми беше уникален докато след завършването на 7ми клас почнахме да ходим на едно място...
Ако ви е интересно и искате втора част пишете.😘