Liam POV
Κάθομαι στο κελί μου όπως πάντα και ζωγραφίζω.
Δεν έχω να κάνω και πολλά δηλαδή εδώ στη φυλακή που είμαι εδώ και 3 μήνες ειδικά αφού είμαι μόνος μου.
Συνήθως στις φυλακές έχουμε έναν συγκρατούμενο αλλά όταν έχεις μπει φυλακή γιατί έχεις σκοτώσει 296 μάγους 107 ανθρώπους και 89 λυκάνθρωπος και 14 ξωτικά σε θεωρούν λίγο επικίνδυνο.
Κα είμαι μόλις 22 χρονών και δεν έχω σκοτώσει ακόμα όλους όσους πρέπει.
Το να είσαι σε μαγικά κόσμο και τα... Αφεντικά... Να κανονίζουν πως να καταστρέψουν όσες φυλές θεωρούν επικίνδυνες... Ή μάλλον δυνατότερους από αυτούς... Πρέπει να εναντιωθείς.
Έχουν βάλει πολλούς φόρους σε όλους τους πολίτες και όποιος τους πάει κόντρα πεθαίνει.
Ο λόγος που δεν πρόκειται να με σκοτώσουν είναι επειδή λίγος κοσμακης με συμπαθούσε οπότε φοβούνται για εξέγερση.
"Λίαμ..." Ακούω τον φύλακα να με φωνάζει και γυρνάω και την κοιτάζω.
"Σε θέλει το συμβούλιο." Μου λέει ενώ ανοίγει την πόρτα και με πλησιάζει κρατώντας κάτι ειδικές χειροπέδες για να μην κάνω κανένα ξόρκι και τους σκοτώσω όλους.
Αφού μου περάσει τις χειροπέδες βγαίνουμε έξω από τις φυλακές και με πάει στο μεγάλο δωμάτιο με τους πέντε θρόνους τον αρχηγών των πέντε συνάξεων των μάγων.
Αρχικά μπαίνει μέσα ο πρώτος από αυτούς... Ο μάγος της σύναξης των μάγων που παίρνουν δύναμη από την φωτιά και ασκούν μαγιά φωτιάς. Που σε αυτή ανήκω και εγώ.
Στην συνέχεια μπαίνει ο αρχηγός της σύναξης του νερού που όπως και οι πρώτοι περνούν και ασκούν δύναμη του νερού.
Μετά ο αρχηγός της σύναξης των μάγων του αέρα και μετά της γης και τέλος των αστραπών.
Ναι.
Ούτε στο Άβαταρ να ήμασταν αλλά τελικά οι άνθρωποι γράφουν όλες αυτές τις σειρές και τα καρτούν... Έχουν τραγικά αστεία φαντασία.
"Γεια σου... Μικρέ." Λέει ο αρχηγός της φωτιάς.
"Γεια σου... Μαλάκα." Τον βρίζω και με κοιτάζει θυμωμένος.
"Γιατί βρίζεις... Μικρέ? Εμείς εδώ είμαστε για να σε βοηθήσουμε." Λέει ο αρχηγός των αστραπών.
"Να κάνετε τις τρεις ισόβια σε δύο? Άσε... Δεν πειράζει. Δεν θα πάρω. Και δεν θέλω χαρές από πέντε μαλάκες που καταστρέφουν ζωές." Λέω ειρωνίκα.
ESTÁS LEYENDO
Το περίεργο κορίτσι
ParanormalΤο καλό που έχει το να έχεις μαγικές δυνάμεις είναι ότι μπορείς να πιάσεις το τηλεκοντρόλ χωρίς να σηκωθείς από το κρεβάτι.