Глава 2

401 31 0
                                    

Зайшовши до кабінету я побачила того самого хлопця який пхнув мене на дворі він був дуже красивий, високий, темноволосий.

- Доброго дня - без зайвого хвилювання сказала я - я Мин Джію прийшла влаштовуватися на роботу за вакансією секретар.
- Доброго дня я Чон Чонгук - головний директор групи розробки та вдосконалення, ось ми і знову зустрілися- посміхнувся він мені. - я проглянув твоє резюме і цілком задоволений.
Поглянув він на мене, а в мене з'явилася надія.- але ти повинна вибачитися переді мною.
- Що, з якого дива я повинна вибачатися? Ви самі мене пхнули і я через вас впала.
- Тобі потрібна ця робота?- поглянув він на мене.
- Так.. але ..
- Якщо не хочеш вибачатися - перебив він мене і став підходити- тоді ми можемо просто переспати і все, робота в тебе в кишені.
-Що? Ви що геть з глузду з'їхали!?- я повисила голос - як сильно мені потрібна ця робота, я ніколи на це не погоджуся!
- Ну маленька, чого це ти так рознервувалася, нехвилюйся я буду ніжний- погладив він рукаю мене по щоці.
- Та ніколи в світі- я відкрила двері- а ви лише пихатий та не вихований мажор який думає що йому все дозволено!- я вийшла і хлопнула дверима.
На годиннику вже 10:25 через 35 хвилин мені на роботу. Я була просто морально вбита, ще одна співбесіда і все одно даремно. Ідучи по вулиці мені хотілося плакати, але цього я собі дозволити не повина.
Зайшовши до кафе мене відразу зустрів мій найкращий друг  Ис МинСок.
- Оо Джію, привіт, ну що там? Як пройшла співбесіда?-почав задавати він мені питання.
- Привіт, краще і не питай, як завжди чергова невдача.
- Ну нехвилюйся, ти ще обов'язково знайдеш собі постійну роботу- обійняв мене МинСок.
- Дякую, я впевнена в мене ще буде світла лінія в житті!- посміхнулася я - Тому ніяких сліз і суму.
- Ось і правильно.
Ми з МинСоком познайомилися ще в університеті. Він знає мене як Мин Джію і як Чон Ханиль. Але ніколи не згадує про минули, бо знає що для мене це неприємна тема. Ми майже скрізь працюємо разом. Саме він допомагає мені з пошуками нових робіт. МинСок став для мене як брат, я розповідаю йому про все те що не могла сказати сину і бабусі Ван, він допомагає приймати рішення та просто підтримує у складні часи.
У цьому кафе ми працюємо разом офіціантами, тому я швидко переодягнулася і ми пішли працювати.
Ось вже кафе закривається і ми ідемо до клубу де працюємо, я офіціантом а МинСок барменом.
- МинСок, Джію!- звернувся до нас менеджер
- Так менеджер?
- Сьогодні у нас багато клієнтів тому ви напевне затримаєтеся до 2:30, Зрозуміло?
- Так, менеджер, зрозуміло- разом відповіли ми.
Я дуже засмутилася тому що завтра в 7 год ранку я повинна бути в квітковому магазині і знов я не висплюса.
На годиннику вже 10 год вечора як раптом мені хтось телефонує, я відійшов у вбиральню і відповіла.
Телефонна розмова:
-Доброго вечора, я вибачаюся, що так пізно телефоную, це Мин Джію?
- Так, це я, я хто мене турбує.
- Вам телефонують з компанії "V Entertainment", Якщо я не помиляюся ви сьогодні приходили на співбесіду?
- Так приходила.
- Вас прийнято, будемо чекати завтра вас на робочому місці в 9:00.
- О Боже, це справді, це не сон? Я дуже вдячна, я обіцяю вас не підвести.
- Добре, допобачення, і вибачаюся за такий пізній дзвінок.
- Дякую, Допобачення.

Я була безмежно рада тепер у мене з'явилася нормальна робота. Тому я швидко побігла до МинСока.
- МинСок, мені тільки що телефонували з компанії де я проходила співбесіду, мене взяли на роботу!
- Правда!?- я махнула головаю- Джію вітаю- обійняв мене хлопець.
Я була дуже рада такій новині тому час в клубі пролетів не замітно. Я вже дома лягаю спати біля свого синочка.
- Субін, уяви, маму взяли на роботу- тихо шепотіла я - тепер я отримуватиму більше грошей і ми зможемо переїхати разом з бабусею Ван.
Я поцілувала сина в носик і лягла спати.
Вранці я прокинулася від будильника, приготувала сніданок і стала будити Субіна.
- Субіне, котику прокидайся пора снідати і в садочок через годину.
- Мамо ще 5 хв. Я не хочу в садочок.
- Хутко, вставай, сьогодні я заведу тебе до садочка.
-Ула ходімо- Субін підскочив і побіг на кухню.
- Бабусю Ван согодні ти можеш відпочіти, Мама сама відведе мене в садочок.- сказав хлопчик і ми стали снідати.
- Правда- взяла вона на руки Субіна - ну гаразд я буду дома і приготую комусь періг.
- Мені,мені пеліг- підняв руку син снідаючи.
- Джію що там співбесіда?- бабуся поглянула на мене
- Мене взяли - посміхнулася я- зараз заведу Субіна в садочок і відразу на роботу. Ми поснідали та зробивши всі водні процедури я одягнулася

 Ми поснідали та зробивши всі водні процедури я одягнулася

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Взяла Субіна і ми пішли.
Я завела Субіна а сама швидко на автобусі поїхала а компанію. Вже 8:50 через 10 хв я повинна бути на робочому місці тому я швидко вибігла з автобуса і побігла в компанію. Добре що вона знаходилася так близько, я так бігла що вкогось врізалася але не звернула на це уваги.
- Вибачте я не навмисно!- крикнула я на ходу і побігла до свого офісу.
Коли я зайшла....


Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now