Acı nedir bilmezdim belkide o ana kadar, gerçekten içimde birşeyler ölmüştü.
Size yemin ederim gözlerim hafiften yandı, hayır hayır yanağımaki ıslaklık dudaklarıma geldiğinde tuzlu suyu yaladığımda ağladığımı tescillemiştim bir nevi.
Su,çağatay,berrak ağladığımı görmüşlerdi sanırım...
-20 OCAK 2019-
Çağatayı futbol sahasında oynarken farketmiştim yeteneklerini... İnanılmaz iyi bir futbolcuydu ve gecenin 2'sine normal olarak tribünde bir tek en vardım. Ve eminim, onlar beni sapık falan sanmışlardı açıkçası pek taktığım yoktu. Tam 5.sınıftan beri onu seviyordum ama eminim ki bunu asla farketmemişti. Çünkü saf mal bi kız olduğum için ve belli etmemeye çalıştığım için HER DEFASINDA ONU TERSLEMEK ZORUNDA KALIYORDUM. Sanki ona bu kadar bağlandığımı kabul etmekten korkuyordum.
-21 OCAK 2019-
-Doğa- ''bir kıza sataşmaya gücü yetiyor sadece sanırım''
Alayla bakarak ona sırıttım, elimi yere düşmüş kıza uzattım ve çağatayı duvara sıkıştırdım elleriyle beni itmeye çalıştığını farkedip ellerini tutacaktımki beklemediğim birşey yaptı. Bu sefer duvara yapışan bendim! Dudaklarına bakmamalıyım, dudaklarına bakmamalıyım .Hey burası fena sıcak oldu sanırım yoksa ben mi kalın giyinmişim bugün.
-Çağatay- ''İyi denemeydi doğa''
Bana doğru bir adım daha attı, resmen nefesini boynumda hissediyoordum.
-Çağatay- ''ama kaybettin''
Bana doğru bakıp sırıttı ve son sözünü kulağıma doğru eğildi ve fısıldadı.
-Çağatay- ''parfümün güzelmiş''
NEFES AL NEFES AL tamam güzel olduğunu bende biliyordum ayrıca bu iltifat bana mı gelmişti? Yoksa parfümüme mi?
-Günümüz-
Çağatay dahi yanıma gelirken, derin bir nefes aldım oyunculuğa başlamalıydım tekrardan...
-Doğa- ''Hey,bakmayın öyle sevinçten ağlıyorum!''
-Su-''Yaaa aşkım ağlama özledim senii!''
Bana sarılınca yine şu nefret ettiğim şekerli parfümüyle duş almıştı anlaşılan gereksiz yere midemi bulandırıyordu bu kız,sanki onun için ağlamıştım ne boş bi drama ama.Suyun elimde olsa saçındaki kaynakları kökünden kopartmıştım ama, içimde bir yerlerde bırak çağatay mutlu olsun diyordu ilk defa sevinçli görmüştüm bu kadar onu...
Su benim dediğime hem şaşırıp hemde sevinirken,çağataya bakmadan duramıyordum o da suya bakmadan..
-Su-''Ayy, doğa şok olldun dime eh bende beklemiyordum! Beni 5 yıldır sevdiğini öğrenince ne desem bilemedim!''
5 yıl ha,boşa çabalamışım meğersem. Yüzüm sararmıştı sanırım kanımın çekildiğini hissedebiliyordum..
-Çağatay- ''Doğa iyi misin?''
iyiyim mükemmelim az önce sevdiğim çocuğun sevgilisine bakmasını izledim mütişim valla gerçekten iyiyim yani!
-Doğa-''iyiyim,sağol enişte''
-Su- ''Enişteleriiiiiiiiiiii!''
Enişte ne ya? ne kadar boktan bir kelimeymiş bu. Su'yun çağataya sarılması elimi yumruk haline getirmeme sebep olmuştu, oh valla ne güzel ama sen çocuğu git 5 yıl sev elalemin kızı gelsin 1 saniyede alsın çocuğu elinden yok abi ben bunları izlemeye devam edersem sinir krizi geçireceğim. Berrak'ın onlara olan bakışları sinirimi bozmuştu.
-Doğa-''Şey,berrak'la biz biraz hava alacağızda sorun olur mu sizin için?''
Berrak cümlemi duyar duymaz kafasını hayır der gibi salladı sert bir bakışla kapıyı işaret ettim gözlerimle,yap yoksa ağzına sıçarım bakışıydı bu eh bizde böyle anlaşıyoruz.
Su hemen lafa atlamasaydı daha da mükemmel olabilirdi.
-Su-''Kızlar benide bekleyinn!!''
Bİ SALSAN, bize sırtını dönüp sevgilisini öptü.
-Su-''Aşkım,ben gidiyorum kızlarla sorun olmaz dimee!''
Ses tonunun ayarlarını sikeyim ay pardon seveyim su.
-Çağatay-''Tabii,git aşkım''
KUSABİLİR MİYİM TAMDA ŞUAN! hiç istemesemde kantinden üçümüz beraber çıktık daha 10 saniye geçmeden yine cırtlak sesiyle cırlamaya başlamıştı su.
-Su-''Off ya bu çağatay tam bi mal,sırf şuan sevgilim olmadığı için o eziğe kaldım!''
-Berrak-''Vay bee ben bile inandım aşık olduğuna!''
Şaşırmamıştım suydu bu, erkekleri parmağında oynatmak kadar başka hiçbirşeyden zevk almazdı cidden ondan iğreniyordum ve kesinlikle çağatayı üzmesini istemiyordum.
-Doğa-''Su,bare çağataya yapma.''
Bana bakıp alayla sırıttı,okuldayız demeyip ağzını yüzünü dağıtacaktım.
-Su-''kim bilir ki doğasu belkide ona aşık olurum.''
-Doğa-''Su,onu üzecek bir şey bile yaparsan seni elimden kimse alamaz!''
Su,2 metrelik ağzını açıp bana beni bile geren o soruyu sormuştu.
-Su-''doğacık sen yoksaa ona aşık mısın!?''
Terleyen ellerimi ceketime soktum ve olabildiğince soğukkanlılıkla ona cevap verdim.
-Doğa-''Saçmalama su,sadece gereksiz yere başını derde sokmamanı istiyorum kimsenin''
-Su-''Bende öyle düşündüm''
Su'yun şüpheli bakışlarının yerini gülümseme aldığnda derin bir nefes aldım.
-
selaam arka arkaya 5 bölüm yazmama rağmen bölüm atmayı yine unutmuşum pğşiüipüğöm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar küresi
ChickLit-Çağatay-''bu kokuya aşığım...'' -Doğa-''ne tesadüf bende sana ;)'' Sanki hayatlarımız bir müzikle bağlanmıştı ve biz nakarat kısmında birleşiyorduk'