3

27 0 0
                                    

Size yemin ederim şu bi haftayı zar zor atlattım,çünkü su 10 dakikada bir eski sevgilisini özlediğini söylüyordu madem onu seviyordu çağatayı rahat bırakmalıydı artık. ÇağSu'yu şiplemememin bazı nedenleri:

-1-SU ÇOK KISA

-2-Su çok çocuksuyken çağatay olgun

-3-SU ÇAĞATAYI SEVMİYO

-4-ÇağDo'cuyum sonsuza kadartşk

Bahçede yine üçlü dolaşıyorken saçma bi şekilde evet biliyorum aklımıza, doğruluk mu? cesaretlik mi? oynamak gelmişti ve soran kişi Su cevaplayanda ben olacaktım.

-Su-''D mi c mi?''

-Doğa-''d''

-Su-''kime aşıksın?''

-Doğa-''pas,c diyorum''

Söyleyemeyeceğim nadir şeylerden birini sormuştu.

-Su-''Ateşi öp!''

Berrak bile benim vereceğim cevabı merak ediyordu, tamam bunu yapmak zorundaydım ateş benden hoşlanıyordu ve bir kaç kez bana çıkma teklifi etmiştim içimden sadece umarım beni yanlış anlamaz diye geçiriyordum.İyide bir öpücük nasıl yanlış anlaşılmazdı ki?

-Berrak-''Yapmayacağına eminim,çünkü ateş baya doğaya aşık''

-Doğa-''Ateş nerede''

Su ve berrak kısa bir süreliğine şok geçirirken su sonunda nerede olduğunu söylemişti,eh sevmediğim birine ilk öpücüğümü verecek olmam hiç istediğim bir şey değildi ama hem bunu yaparak çağatayı sevmediğimi kanıtlayacaktım onlara-kiseviyorum-

-Su-''Çağatayı görmek için sınıfa çıktığımda onuda görmüştüm''

Çok mükemmel çağatay'da orada olacak!

-Doğa-''Tamamdır,siz biyere kaçmayın ben geleceğim!''

-Berrak-''bi yere kaçmayız çünkü bizde seninle geliyoruz''

-Doğa-''iyide niye?''

-Su-''Berrak haklı doğa, ne derler bilirsin bu devirde babana bile güvenmeyeceksin''

Oflayarak başımı salladım ve sınıfa girmeden önce derin bir nefes alıp onlara son sorumu sordum çekinerek.

-Doğa-''Yanak,d-''

Su yaramaz bir kız çocuğuna dönüştü birden.

-Su-''Hey,anaokul çocuğu değiliz biz doğa!''

Oflayarak sınıfa girdim çok şükür kimse yoktu ders bedendi sınıfta sadece ben ateş berrak su ve çağatay vardı gözlerim ateşi aradı bulduğuma pek sevinmemiştim,sınıfın köşesinde telefonuyla uğraşıyordu ona doğru giderken ayaklarım geri geri gitmek istiyor gibiydiler ama çoktan karşısındaydım.

-Doğa-''selam!''

Olabildiğince gülümsemeye çalıştım ama içimden gelmiyordu, 1.30 aydan beri onunla konuşmamıştım çünkü onun beni sevdiğini öğrendiğim günden beri çekiniyordum ondan sanırım,benim ona selam verdiğime şaşırmış gibiydi.

-Ateş-''selam,açıkçası bir daha benimle konuşmazsın sanmıştım olanlardan sonra...Anlarsın ya.''

Eliyle ensesini kaşıyıp benden bir cevap bekler gibi bana bakmıştı.

-Doğa-''Şey...''

Bana hadi ama dercesine doğru bakan kızlardan gözlerimi çekip ateşe doğru baktım.

-Doğa-''dc oynuyorduk ve seni öpmem ger-''

Tamam,tamam,tamam dudaklarıma yapışmıştı ve bildiğin dudağımı ısırıyordu.O gözlerini kapatmıştı bense gözlerim açık neden hiç bişey hissetmediğimi düşünüyordum.

Evet,daha önce hiç birini öpmüş olmayabilirim ama bu öpücüğün berbat ötesi olduğunu söyleyebilirdim dudağımı resmen parçalamıştı kanadığını net bir şekilde hissediyordum. Ve ben hiçbişey yapmıyordum kesinlikle ilk öpücüğüm İĞRENÇ İĞRENÇ ÖTESİYDİ!

Ateş sonunda dudaklarımı serbest bırakmıştı ama dudağımı kesmişti bare yeseydin amk dememek için kendimi zor tutuyordum şuan.Yere doğru baktığımda gördüğüm kanlar bana hiç yardımcı olmuyordu. şuan burada bu kadar kan olması hiç normal değildi kan tadı midemi dahada çalkalamıştı.

-Doğa-''BERRAK SANIRIM DUDAĞIM KOPTU!''

-Berrak-''YUH OHA OĞLUM SEN VAMPİR MİSİN KIZA NAPTIN BU KAN NE?!''

Sinirle ateşe bakıyordum. Bu sırada çağatayın beni kucağına alıp revire götürmesini beklemiyordum ateşe şuan aşırıaşrırı derecede minnet doluydum suyun yüz ifadesi mükemmeldiii. Bir kaç pansuman gibi şeylerden sonra sonunda çağatayla konuşmaya fırsat bulmuştum...

-Doğa-''Sağol''

-Çağatay-''rica ederim doğa''

İçimdeki bir an alevlenmişti sanki.

-Doğa-''Çağatay..Suyun seni kullandığını göremiyor musun?''

Çağatay bana doğru bakıp dişlerini sıkmıştı sanırım...

-Çağatay-''Suya gerçekten aşığım doğa bu işe karışmasan daha iyi olur''

bunu diyip arkasına bile bakmadan gitmişti...

-

selamm saat 4.10 geçiyor BAYA uykum geldi bundan dolayı bazı hatalarım olmuş olabilir özür dilerim olduysa çiçeklerim,iyi geceler banaaa.

Kar küresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin