5

27 1 2
                                    

En sevmediğim gün pazartesiydi ve bugün pazartesi ne güzel bir gün ama

-Doğa-''Umm soruyorum o zaman su d mi c mi?''

-Su-''d!''

Tabikide onu zorlayacaktım.

-Su-''Eski sevgilin çıkma teklifi etse kabul eder misin?''

Su bi saniye bile beklemeden cevap vermişti

-Su-''TABİKİDE!''

Soru sorma sırası bu kez sudaydı cevaplama sırasıda berrakta.

-Su-''D,C?''

-Berrak-''c''

Suyun eline düşmesine üzülmemiş değildim.

-Su-''Şurda bi çocuk var 9lardan basketbolcu olan heh git onu öp!''

Berrak kafasını sallayıp çocuğun dudağına yapıştı çocuğun anlık şaşkınlığı sanırım hemen geçmişti ki oda berrağa ayak uydurmaya başlamıştı, berrak sonunda işini bitirip yanımıza gelmişti.

-Berrak-''d,c''

-Doğa-''c''

-Berrak-''rehberinden 3.sıradaki kişiyi ara ve beni öper misin de?''

Telefonumun rehberini açtım ve çağatay veya ateş olmaması için dua etmiştim,çağatay çıkması dualarımın geri teptiğinin bir belirtisiydi sanırım.

-Doğa-''çağatay çıktı''

Suyun vereceği tepkiyi merak ediyordum ama gülümseyerek bana bakıyordu.

-Su-''oyun daha da eğlenceli bir hal almaya başlıyorr!''

Aradım aradım aradım ama çok şükür açmamıştıı

-Doğa-''öhöm öhöm sıra tekrar bende''

Son kozumdaydı sıra sanırım çağatay'ın geldiğini görmem asıl kozumun sırası olduğunun göstergesiydi sanırım. Son bir kez çağataydan özür diledim içimden şuan yapacaklarım için.

-Doğa-''d,c?''

-Su-''c''

başlasın o zaman benim -oyunum- boğazımı temizleyip kenarda elinde gazoz şişesiyle bizim olduğumuz tarafa bakan çağataya bakıp bakışlarımı suya çevirdim.

-Doğa-''Eski sevgilin (murat'a) sarılıp öp''

İkisi de şok olmuş bi şekilde bana bakıyorlardı ama şu andan itibaren tek istediğim buydu çünkü su benim yanımda sırada çağatayla bakışıp gülüşmesine dayanamıyordum bahçede çağatayın onu kıskandığını görmekten ölesiye nefret ediyordum onlarında benim gibi canları yansın istiyordum iyi veya kötü hiçbir şey umurumda değildi o an...

-Berrak-''HOBAAA''

-Su-''yaparım da-''

-Doğa-''-da sı falan yok zaten onu da özlemişsin belki barışırsınız bende istemediğim halde birini öptüm sonuçta ayrıca çağatayı da sevmiyorsun o yüzden yap gitsin!''

Yaptığım uzun konuşmadan sonra anlaşılan su bunu gerçekten de yapacaktı. Sonrasında bundan pişman olacağımı bile bile bunu yapıyordum,çünkü o an sadece kıskançık hissim en baskın duygum olmuştu. Bazı anlar olur pişman olacağınıza emin olsanızda yaparsınız. Bunun sadece bir anlık karar olduğunu biliyordum ama sanki bugün yaptığım şey çağatayı bana yakınlaştıracaktı veya tam tersi aramıza duvar örmesine sebep olacaktı ne olursa olsun geri dönmeye niyetim asla ve asla yoktu...

-Su-''tamam''

Su yanımızdan kalkıp çağatayın bir yan masada oturan muratın yanına gitti ilk önce onun yanağına bişeyler fısıldadı dediği şey ne bilmiyordum ama ayağa kalkmıştı ve su bir saniye bile düşünmeden onun dudaklarına yapışmıştı.

Çağatay'ın bakışını anlatamam sanırım *kırgın,sinirli,üzgün,öfkeli,hayal kırıklığına uğramış*evet tam olarak öyle bakıyordu,su ise gayet zevk alıyor gibi görünüyordu.

Sadece çağatayın eline kitlemiştim gözlerimi elinde tuttuğu şişeyi o kadar sıkmıştıki 2 3 saniye sonra elindeki cam şişe kırılmıştı ama o hala su ve murata kitlemişti gözlerini,o an onun canı ne kadar yandıysa benimki 100 kat daha çok yanmıştı hemen ayağa kalkıp çağataya doğru koşmuştum eline bakmak için elini elime aldım,eli okadar çok kanıyordu ki cam elinin içine girmişti...O ise hala aynı yere bakıyordu ister istemez bu durumdan kendimi sorumlu tutmuştum ve ağlıyordum son gücümle çağataya seslendim..

-Doğa-''Çağatay...E- elin cidden çok kötü...lütfen kalk revire gidelim''

Sanki hiç seslenmemişim gibi dönüp bakmadı bile. tişörtümü yırtmaya çalışmam uzun sürmüştü ama sonunda yırtmıştım eline sarıp kanı durdurmaya çalıştım. Kırık cam parçaları olduğunu bile bile yanına çömeldim canımı yaktıklarını bilsemde umursamadım çünkü bana sorarsanız zaten bunu hak etmiştim.

-Doğa-''Çağatay..nolur bişey söyle''

Bi kez dönüp bana ve kanayan dizlerime baktı.

-Çağatay-''Gidelim''

Kalktı ve elimden tuttu son bir kez arkasına baktı ve okuldan içeri girdik bacaklarıma giren camlar yüzünden doğru düzgü yürüyemiyordum bile,sanırım çağatay bunu anlayıp yavaşladı ve bana doğru döndü.

Kucağına almasını bende beklemiyordum tabii ki,sakinim sakinim şuan dizlerim umurumda bile değil.

-Doğa-''Özür dilerim''

-Çağatay-''ne için?''

-Doğa-''yapmasını ben söyledim...''

Bir kaç saniye yüzüme baktı ve tekrar yürümeye devam etti.

-Çağatay-''Eğer bunu yapmak istemeseydi yapmazdı doğa sen ona silah zoruyla yaptırmadın sonuçta,beni gerçekten sevmediğini başından beri biliyordum ama içimdeki aptal çocuk buna inanmak istemedi. Bu yüzden canım acıyor.''

-Doğa-''Benim içimdeki aptal kızda senden vazgeçmemek için direniyor...''

-

VEEEEEEEEEEEE SOOON umarım beğenirsiniz bir sonraki bölümde görüşürüzz.

BU ARADA KİTAP GERÇEK DEĞİL KURGU TŞKÖDBB

Kar küresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin