11| Benim cennetim, seni dudakların.

2.3K 162 53
                                    

🐰🐯

Bugün güzel bir gündü.

Bayan jeon'la birlikte alışverişe gidicek ve heryeri gezicektik.

Jungkook ise işe gideceğini söylemişti.

Uzun bir aradan sonra hemde.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra üzerimizi giyinmiş sonra da jungkook ikimizide yanaklarımızdan öpmüş ve evden çıkmıştık.

Tanrım... sanırım o an ölücem sandım. Ben, yanaklarımı öptükten sonra kızarırken tatlı tatlı bana bakmış ve uzun bir süre gülümseyerek beni izlemişti.

Bunlara alışmamalıydım, annesi gittikten sonra yine eskisi gibi olucaktık ve bu beni üzüyordu.

Sadece annesinin daha uzun bir süre bizimle kalmasını istiyordum.

Annesi çok eğlenceliydi ve evimize geldiği için mutluydum.

Daha sonrasında önce nereye gideceğimizi karar verirken, eğlenmek için lunaparka gitmemizi daha sonra alışverişe gidiceğimizi söylemişti

Yıllar olmuştu gitmeyeli, küçükken annemin elini tutmuş her lunaparkın önünden geçerken, bir çok kişinin sevinç çığlıkları yankılanırdı. Bende annemin elini çekiştirerek oraya gitmek istediğimi söylediğimde yeterli miktarda parası olmadığını söylerdi.

Ama bir gün babam evde yokken bana sürprizi olup lunaparka gideceğimizi söylediğinde heycanla zıplamış ve şakıyarak kendimi anneminin kollarına atmıştım.

O zaman beraber, gün boyunca eğlenmiştik. Eve geldiğimizde ise, bundan hiç kimseye bahsetmeyeceğimi söylemişti.

Biliyordum söylemezdim zaten, küçük bir çocuktum ama herşeyi biliyordum. Annem, babamın kızmasını istemediği için söylediğini çok iyi bildiğim için asla kimseye söylememiştim.

Uzun bir süre lunaparkta gezmiştik, sanki aynı yaşta gibiydik çok eğlenceli olmuştu.

Daha sonra lunaparktan çıkarken geçenlerde bize gelen mingyu ve jimin'i birlikte görmüştüm.

Onları görmemezlikten gelip oradan ayrılmıştık.

Alışveriş merkezine geldiğimizde birçok mağazaya girip kıyafet almıştık, daha doğrusu annesi elimi tutup teker teker mağazalara girerken elimiz boş çıkmıyorduk.

Yeterli olduğunu söylesem de bir türlü vazgeçtiremiyordum, çünkü jungkook için güzel görünmemi istemişti. Sebebini sorduğumda ise jungkook ile aramda sorun olduğunu düşünmüş ve güzel bir gece geçirmemiz için hazırlık yaptığını söylemişti.

Öyle bir şey olmadığını söylesemde, yalan söyleyememi istemişti.

Halbuki jungkook'un davranışlarına bakarak anlaması imkansız gibiydi.

Yine elimi tutup karşıdaki mağazaya götürürken, şoklar içerisinde onu izliyordum.

Çünkü iç çamaşır satan mağazaya girdiğimizde gördüklerim cidden utanç verici görünüyordu.

𝐦𝐲 𝐥𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐮𝐬𝐛𝐚𝐧𝐝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin