14 Nisan 2020 Salı
01.30
"Brain hadi ama dostum her zaman buraya geliyoruz. Bizi tanıyorsun."
"Kuralları sizin için değiştiremem. İkiniz girmek istiyorsanız girin ama bu iki küçük hanımefendi giremez."
"Sana bir sorun çıkacağını söylemiştim Ron."
Ron,Harry,Hermione ve Ginny Nightjar'ın önünde durup içeriye girenleri izlerken Hermione'i görevlinin elinden kimlik kartını çekip alırken dudaklarından dökülen oflamayla arkadaşlarına döndü. Aptal bara yaş sınırlaması yüzünden giremiyorlardı ve onca yolu boşuna gelmişlerdi.
"Bir kere de dediğimi dinleseniz ne olur ki? Tanrım! Dertten başka bir şey yaratmıyorsunuz."
"Ginny'i peşine takmasaydın zaten içeriye girecektik Hermione. Alt tarafı birkaç gün sonra doğum günün. Seni alacaklarına emindim."
"Cidden bazen senden nefret ediyorum."
Ginny abisine kinle bakarken yanlarına gelen tanıdık bedenlerle endişeye kapılan Hermione'yi Tom baştan aşağıya süzdü. Onun bu korkuya kapılmış halinden zevk alır gibi gülümserken diğerlerine göz attı. Granger'ın aptal arkadaşları diye geçirdi içinden. Nasıl olurda bu üç aptalla arkadaşlık yapabiliyordu?
"Erkekler yatakhanesini çok iyi kontrol etmişsin Ron, tebrikler."
"Rol yeteneğim çok iyidir Granger..."
"Tiyatro kulübü bununla fazlasıyla ilgilenecektir Riddle."
Harry araya girerken Tom yan gözle ona kısa bir süreliğine baktı. Aptal Potter diye söylenirken gözlerini tekrar yeni hedefinin üzerine sabitledi. Klasik siyah saten elbisesinin içerisinde oldukça güzel gözüküyordu. Okul üniforması dışın da onu böyle cürretkar bir elbisenin içerisinde görmek hoşuna gitmişti.
"Artık içeriye girelim mi? Burası oldukça soğuk."
"İçeriye bizi almıyorlar."
"Neyseki ben burdayım öyle değil mi?"
Tom bakışlarını kısa bir süreliğine Hermione'den ayırıp yanında ki kızıl saçlı kıza baktı. Hızlıca onu da süzdükten sonra Gellert'a yaptığı baş hareketi ile arkadaşının sırıtmasını gördü.
"Weasley?"
"Yardımına ihtiyacımız yok."
"Burdan bakınca öyle gözükmüyor Potter."
Gellert sinir bozucu gülümsemesiyle Harry'e bakarken Ginny'in omzuna kolunu atıp onu Nightjar'a sokarken hemen peşinden Harry'de büyük bir sinirle bara girmişti. Ron kararsızlıkla kız kardeşinin arkasından bakarken sonradan gözlerini Hermione'ye çevirdi. Neyseki Harry Ginny'nin peşinden gitmişti ve ancak kendini böyle rahatlatabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Is The Killer? || Dramione/Tomione AU
FanficEpsom Koleji 2020 mezunlarını verirken dehşet verici bir olay yaşar. Sırlar ortaya çıkar, kalpler kırılır ve kan dökülür. İki kişinin ölümü ardından herkese suçlu gözüyle bakılır. Peki ya katil kimdir? Dramione - Tomione AU Netflix'in Elite dizisind...