"Bro, busy ke?" Steve bertanya sebelum masuk ke dalam bilik kerja Aryan..
"Tak, kenapa?" Aryan menjawab sambil mata masih tertumpu ke arah laptop... Dah pukul 1:30 pagi pun kerja tak siap lagi ke?
"Aku nak bincang pasal kes markas kita yang kena serang haritu.." jawab Steve sambil berjalan masuk ke dalam bilik kerja majikannya itu..Sofa di tepi ditujui..
"Kau dah tahu ke siapa dalang di sebalik semua tu?" Aryan menjawab dengan tangan masih lagi lincah menekan papan komputer..
"Aku dah siasat..tu semua kerja Zack..Dia masih tak puas hati dengan kau Ar.. Selagi dia tak dapat apa yang dia nak..Selagi tu dia akan serang kau.." jawab Steve dengan nada sedikit mendatar..
Steve seorang yang sedikit dingin dan susah bergaul terutamanya dengan wanita...Rimas katanya..Namun Steven pula berlainan..dia lebih kepada happy go lucky..dan berperangai seperti babi sama seperti adiknya..
"Orang tua takguna tu masih hidup ke?Bukan dia dah mati ke kena belasah dengan Black Diamond masa tu?" Aryan mengangkat keningnya sambil menoleh kearah Steve..
"Ye tapi dia berjaya lepaskan diri.I don't know how ... tapi ya..dia dah terlepas..dan sekarang he's after you .." kata Steve mendatar..
"Oh..tak payah risaulah..nanti aku bincang dengan the twins..apa guna ada member kalau tak dapat tolong kan..lagipun lelaki tu bukannya penting sangat..lembik macam bontot si Ad tu aje..HAHAHAHA" balas Aryan bersahaja... sempat dia mengutuk adiknya..Nasib baik dah tidur...
Steve hanya menayang wajah dingin..langsung tidak terhibur dengan lawak bodoh Aryan..
"Apa-apalah bro..nanti jangan cakap aku tak warning pulak.." Steve menjawab lagi dan terus keluar dari bilik kerja Aryan itu..Kaki melangkah ke bilik tidurnya..
Aryan hanya termenung sendiri di biliknya...Dia bukanlah nak kisah sangat pasal musuhnya yang satu itu..cuma apa yang mengganggunya sekarang ialah..Macam mana lelaki itu boleh terlepas? Takkan Black Diamond tak perasan kot?..Something fishy about this.. gumamnya dalam hati..Otak ligat memikirkan tentang itu..dan sehinggalah dia...
Tertidur...
good night My Princess..
Keesokkan harinya...
"Morning everyone!!!"sapa Yuhaneez mesra.. dia berjalan turun dari tangga sambil terlompat-lompat seperti kanak-kanak ria yang baru dapat lolipop..Happy semacam je ni...
"Morning too sweetheart" kata twins Arry dan twins Adry serentak sambil mengukirkan senyuman manis..
"Aikk?Papa dengan mama mana? takkan dah pergi kerja kut?" tanya Yuhaneez hairan setelah kelibat kedua orang tuanya tidak kelihatan di meja makan..
"Ha'aa..papa ,mama, daddy and mummy keluar awal pagi tadi...nak jumpa teman lama katanya.." jawab Faireez.. Lalu tangan mencedok nasi goreng yang telah terhidang di meja makan itu...Begitu juga dengan yang lain..
the twins? tak kerja lagi harini..senang betul hidup jadi boss..
Keluarga Arry dan Adry ini sememangnya tinggal serumah...bukan kerana tiada rumah sendiri tetapi keakraban mereka sekeluarga yang menyebabkan mereka sangat sukar untuk dipisahkan..twins lah katakan...oleh sebab itu, Ziel Arrayyan dan adiknya, Ziel Adriyyan membuat keputusan untuk tinggal serumah..barulah meriah..
Selepas selesai makan.. Yuhaneez mengemas dapur itu dan turut dibantu oleh Raisha iaitu pembantu rumah tersebut..
"Takpalah Aneez, biarlah akak je yang kemas semua ni.. Aneez rehatlah dengan diorang dekat depan sana.." Raisha cuba menghalang..bukannya apa..dia hanya tidak mahu menyusahkan anak majikannya yang sudah dianggap seperti adiknya sendiri..
YOU ARE READING
Married With The Assassin Princess [OG]
ActionCover by: @aira_nn PRINCESS ASSASSIN. Membunuh? Hobinya.Dia membunuh untuk suka-suka dan membunuh bila dia rajin sahaja.Siapa yang cari pasal memang cari maut.Jadi sentiasa ajar diri untuk 'BEHAVE' bila bertemu dengan PRINCESS ASSASSIN. DANIEL ARYAN...