Chapter 1

651 20 2
                                    

Някога случвало ли ви се е да киснете в една вана с трима идиоти?! Е с радост ще ви кажа, че на мен да. Три дни, три идиота, три хиляди и три тъпотии изречени от тях, но нека да започна от началото.

Джим, приятелят на Макензи, дойде у дома, за да я търси без дори да знае, че тя е на малка екскурзийка до Маями. За мое нещастие обаче, се срещна със Зейн - един ухажор на Мак. И така, по някаква странна случайност Зейн и Джим седнаха да си говорят. Както всички нормални момчета. И темите им бяха обичайни. Мацки, футбол, мацки. А споменах ли мацки?! Да именно точно типичните момчета. Междувременно аз малко пак бях загазила. Как все ми се отдаваше да правя неща, за които после рано или късно ще съжалявам. Е този път, както почти всички други, отново подразних Хари. 

Хей, какво съм виновна. Не знаех, че да покажеш малко сексапил и да откраднеш чужди бойсерки е престъпление.

И този път, както и много от другите, тичах с надеждата, че ще се измъкна. Както газелата се надява лъва да не успее в лова си. Но този лъв определено знаеше какво иска и очевидно беше готов да направи всичко, за да ме улови. Единствения ми шанс беше да се скрия някъде и затова просто влязох в първата стая на пътя ми. В крайна сметка се оказа, че съм нацелила банята, но след толкова много изживявания там, вече ме беше страх да вляза.

Отново се срещаме баня. Само аз и ти да видим кой ще спечели този път…

Първата ми идея беше да се скрия зад вратата, но беше някак твърде тясно, а аз трябваше да мисля наистина бързо. В последния момент преди Зейн да отвори вратата и да светне, аз легнах във ваната по корем и се покрих с халата си. Молех се. Толкова силно се молех само и само да не ме спипат, защото тогава край с мен. Усетих как някой се приближава и се надвеси над мен. Спрях дори да дишам. Само един погрешвн ход и щях да бъда разкрита. Тогава усетих как нещо топло и приятно ме обргръща. Докато, обаче, разбера, че ваната се пълни с вода, Зейн добави и онова яко нещо, дето правеше много балончета. Вече се борех за последната си глътка въздух, когато някой най-накрая се сети да махне халата ми от вече пълната вана. Чух стъпки и гласове, които си говореха помежду си:

- Братле, извинявай, но някак искам да разпусна парата и да релаксирам във ваната. Е, ако искаш при мен добре си ми дошъл.

- С радост ще се топна и аз.

Хмм.. Това бяха Зейн и Джим. Но, ако те ще се топват, аз какво ще правя по дяволите. 

- Хей, момчета, ще се цопваме ли? - нямам думи аз… Дори Хари реши да се присъедини. Ох, страхоно. Направо велико.

- Хайде! Събличаме се и влизаме. - Зейн.

- Ама всичко ло сваляме? - Джим.

- Да, разбира се. - Зейн.

- Ама и бельото ли?? - Джим.

- Да ве, братле, абсолютно, чисто гол. Оставаш така, както майка та е родила. - Хари. Ама разбира се, как Хари би изпуснал такова велико изказване от своя страна. И така каквото рече къдравелкото, всички това сториха. Ах, как ми се искаше сега да не бях там. Най-лошата част беше, когато решиха да влизат във ваната и разбраха, че аз бях там. Да кажем, че определено факта, че бях във ваната не беше проблема. По сяволите това бяха три голи момчета във ваната заедно с мен и още по-лошото - ако станех аз ставаха и те. Ах, как ми се искаше Мак и Рокси да са си вкъщи тогава, но нее едната трябваше да отиде в Маями, а другата в Ню Йорк, нали!?

Чакайте малко. . . вие не знаете за какво става въпрос! Нека да започна от самото начало.

Аз - Сесилия (Сиси) - и приятелките ми Макензи (Мак), Рокси (Роки) и Дакота (Диди), решихме да се запишем на едно музикално състезание преди две години, което промени тотално живота ни. Дори не очаквахме, че ще спечелим, но все пак успяхме. Наградата ни беше 10 дневна екскурзия в Лондон, която промени целия ни живот, както някои биха казали - от игла до конец. . .

To be continued. . .

How I Met One DirectionWhere stories live. Discover now