Ellerinde bezlerle bizi bayılttılar ve sonrası karanlık...
.
.
.
.
.
Eun Su dan...Uyandığımda bir sandalyede bagliydim ve yanımda da kizlar vardı.Onlar da benim gibi bağlıydı.Yanliz ip ile değil zincir ile bagliydik ve önümüzde kilit vardı.Aklima kafamda tel toka olduğu geldi ve tokayı alıp kilidi açtım.Diger kizleri da tek tek çözdüm.Bir tek Mi Cha kalmıştı ama birden içeri o adamlar girdi.
Soobin:Eun Su sen Mi Cha yı çöz.
Hyuna:Aynen biz bunları hallederiz.
Diğer kızlarda onlara katıldı.Ben de Mi Cha yı çözdüm ve onlara katıldık.Küçukken birlikte Kick Box a gitmistik.Hatta en iyimiz Hyuna ve Soobin dir.Ancak Min Ji bizim kadar iyi değildi.Biz adamları dovdugumuzde birden bir çığlık sesi geldi.Hepimiz oraya doğru döndük.
Soyang dan...
Sesin geldiği yere doğru döndüğümde yerde karnını tutarak kıvranan bir Min Ji gördüm.Hemen gidip ona tekme atan adamı yere devirdim.O sırada kapının kırılmasıyla oraya doğru baktım.Bakınca onları ve yerde bir adet kırılmış kapı gördüm.
BTS den...
Bugün onların kaçırıldığını görmüştük.Bizde araba ile peşlerinden gittik.Bir süre sonra izlerini kaybettik ama daha sonra bir depo nün onune geldik.İceriden bağırma sesleri geliyordu.Bir süre sonra sessizlik olunca hemen kapıyı kırıp içeri girdik.Ama gördüğümüz şey ile biraz şaşırmış ve beyinlerinin yanmıştı.
SG:Biz neden buradayiz?
JH:Benim de bir fikrim yok.
RM:IQ şu 48 olan ben bile anlamadiysam sizin anlamanız imkansız.
JK:Vayyy....siz de de ne marifetler varmış öyle.
JH:Ben bunlardan korktum.Hadi biz buradan tüyelim.
RM:Off...boş yapmayın yaa...
Suga dan...
SG:Ne yani şimdi boşuna mı geldik biz.Ben uyu-
Birden yerde kıvranan Min Ji yi gordum ve yanına gittim.
SG:İyi misin?
Min Ji:Mükemmelim ne demezsin!
SG:Sana insancıl yaklaşanda kabahat!
Eun Su:Eeee....gitmeyi dusunuyor musunuz?
RM:Yemin ediyorum aranızda tek akıllı şu kız!
Soyang:Yok ondan degil.Onun şu an uyukusu var o yüzden gitmek istiyor.
Eun Su:İşte kanakam beni nasıl da tanıyor.😘
Soyang:😘
SG:Hadi artık gidelim.
Ben Mi Ji nin kolunu omzuma atıp onu arabaya götürdüm.Digerleri de arkadan geliyordu.
Yazardan...
Hep birlikte arabaya binip hastaneye gittiler.Hastaneye girdiklerinde doktor hemen yanlarına geldi ve Min Ji yi alıp muayene odasına götürdü.Diger 13 kişi ise dışarıda duruyorlardı.
Eun Su:İsterseniz siz gidin biz hallederiz.
JİN:Aynen haklı.Biz gidelim.Hem ben kaç saattir yeme yemiyorum.Ben de insanım yazık değil mi bana?!
Eun:içinden*bu da ne açmış yaa...*
Eun İçses:Aç ama yakışıklı şimdi.
Eun:Sen bir susar mısın?!
Eun İçses:Tamam abla kızma ben gider bb...
JK:Tamam o zaman biz gidelim.Hadi hyunglarım.
BTS arabasına binip evine gider.Kızlarda Min Ji nin kapısının önünde beklerler.O sırada içeriden doktor çıkar ve kızların yanına gider.
D:Durumu iyi.Biraz dinlemesi gerek.Serumu bittiğinde çıkabilirsiniz.Geçmis olsun.
Eun:Saolun.İyi günler.
D:İyi günler.
Doktor odadan çıkar ve kizlar Mi. Ji nin yanına giderler.
Hyuna:İyi misin knk?
Min Jin:İyiyim knk saol.
Mi Cha:Tamam o zaman hadi gidelim.
Eun:Hadi...
Kizlar hastaneden çıkar ve eve doğru yol alırlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Yedimiz (BTS)
Novela Juvenilİlk başta birbirinden nefret eden sonrada yavaş yavaş birbirlerinden hoşlanmaya başlayan liseli öğrenciler