Mikor kimentem egyből megláttam Stiles s oda rohantam.
-Szia Stiles!!
-Szia Ava!-mondta röhögve-hiányoztál meg minden de megfojtasz!
Elengedtem majd egy puszit nyomtam az arcára nálunk ez megszokott. Ezután valaki morgott mögöttünk. Hátrafordultam s most láttam meg hogy többen is vannak mögöttünk de megláttam Scottot így oda rohantam.
-Scotty !
-Szevasz kislány!-nyomott puszit a fejem tetejére.
-Ava beszeretném mutatni neked az új barátainkat , ő itt Isaac , Allison,Liam....
Nem hagytam hogy befejezze.
-Holvan Lyds??!
-Ahhh nem sokára ideér,de hagy folytassam szóval Liam után Kyra majd pedig a barátnőm Malia.
-Hali -köszőntem nekik. Vissza köszöntek majd valaki a nyakamba ugrott.
-Avaaaaa!
-Szia Lyds !
-Úgy hianyoztal!
-Te is nekem.
-Uristen annyi mindent meg kell beszélnünk,tudod mennyi minden történt már amiről nem tudsz.
Itt a többiek úgy nézték rá minta a nezésükkel megtudnák őlni.
-Na mindegy menjünk-szólt közbe Stiles.
Már nagyban mentünk valahova s közben beszélgettünk éppen az ablakon néztem ki amikor valami farkas hoz hasonló lény futott el mellettünk.
-Az erdőben vannak farkasok??-tettem fék ezt a kérdést mire olyan szinten lefehéredtek mint valami porcelán baba.
-Miért??Mit láttál?-kérdezte Scott
-Hát valami ahhoz hasonló dolgot.
-Ne foglalkozz vele szerintem csak valamilyen kutya.
-Ami gyorsabban megy az autonál??
-Nagyon lassan megyek csak azért.
Vágta rá Stiles én rá hagytam mert nem tartottam fontosnak. ( meg akkor)
Scott telefonja zavarta meg elmélkedésemet.
-igen-szólt bele Scott -Most??.....Nem ,mert jó oké megyünk csak ....rendben.
-Változott a terv elkell mennünk Derekhez .
-Az a pasas amelyről azt mondtátok hogy ilyesztő ,bunkó ,mindig morcos kedvében van??
-Igen- vágta rá mindenki egyszerre.
-Oké.
Egy nagy raktár épületbe értünk. Bementünk amihez egy nagy lépcső vezetet felig. Leghátul mentem de majd kiköptem a tüdőm.
-És itt miért nincs lift??!-kérdeztem mikor felértünk.
A többiek csak kiröhögtek majd egy nagy vasajtót elhúztak és bementek. Utánunk mentem és egy szerényen berendezett "lakásba" értünk aminek hatalmas ablakai voltak.
-Ez meg ki ?-szólalt meg mögüllem valaki mire én ilyedtemben majdnem szívrohamot kaptam.
-Ő a mi legjobb barátunk Ava Deschamps.
-És minek jött ide??
-Gondolom Scott mondani akarta de mivel alig hagytad szóhoz jutni ezért itt vagyok. -vázoltak neki egyszerűen mire csak egy szigorú pillantást küldött de nem nagyon izgatott ugyanúgy néztem a szemébe hogy mit fog szólni -amúgy miért is jöttünk ide??-teszem fel énis a kérdést ami már nem csak a morcoskát érdekli hanem engem is. A többiek morcoskára nézték ő csak elindult egy asztalhoz a nagy ablak előtt a tőbbiek is oda mentek így hát lassan oda mentem én is. Mindenféle képek meg papírok csomó hulla volt rajta. Én csak fintorogva néztem a többiekre de mindenki a képeket nézte kivéve morcoskát mert ő az arcomat nézte. Amint észre vette hogy lebukott ő is a képeket kezdte tanulmányozni.
-És ezt miért is nézzük.-törtem meg a csendet a kérdémemmel.
-Te semmiért mi már valamiért-válaszolta morcoska.
-Aaahhha így most már értem -válaszoltam gúnyosan majd a kanapéhoz sétáltam s ledőlt én arra.
Egyszer csak valaki lehuppant mellém mire én felé néztem s nagyon hasonlított a morcoskára.
-Na te ki vagy bogaram?-kèrdezte kedvesen. U
-Ava Deschamps-mondtam nyugottan mire kikerekedettszemekkel nézett rám majd a többiekhez fordult.
-Még egy Vadászlány Derek??
-Miylen Vadászlány ??-kérdeztem zavartan
-Hat te!Hogy hívják a szüleidett??
-Raphael Deschamps az apám miért??
-És az anyád?
-Az mindegy .-mondtam érzelem mentesen.
-De igen is fontos hogy hogy híján az anyádat?!!-szinte már ordibálta de engem nem hatot meg.
-Nem -válaszoltam nyugodtan miközben felálltam és a többiekhez indultam de megfogta a csuklómat.
-Higy hívják ?-kérdezte ismét és egyre jobban szorította a csuklómat de én nem válaszoltam csak néztem rá mosolyogva-Azt kérdeztem HOGY HÍVJÁK-ordibálta mely inkáb hangzott valami állati üvöltésnek.
Ezt én megelégeltem s kikaptam a kezem az övéből majd nemes egyszerűséggel otthagytam.
Stiles és Scott kiabált utánnam a többiek pedig a férfit támadtákhogy mit csinált.
ESTÁS LEYENDO
Én és egy Hale /teen Wolf fanfiction/
FanficAva Deschamps-nek hívnak és most jöttem haza Paris-ból apával. Anya meghalt még két éve itt Beacon Hills-be. Nagyrészt ezért költöztünk el apával. De most vissza jöttünk. Ava és apja régi nagyházukba költöztek vissza. Vissza jöttek mert itt volt Av...