Sziasztok!
Nos úgy gondoltam nem ártana, hogy egy kicsit meséljek a történet szereplőiről. :))
Tehát mint ahogy azt észre vehettétek egy Mary nevű lányról szól a történet. Mary Collins 20 éves a családjáról egyenlőre semmi biztosat nem tudunk mondani, de természetesen amint olvashattátok 12 fiú testvére van. Mindegyikőjük idősebb nála. Családjáról ennyit lehet egyenlőre tudni.
További információk amiket még érdemes tudni szerintem mielőtt tovább haladnánk a story szálán. Természetfeletti lényekről beszélünk. Különféle veszélyes helyzetbe fognak keveredni és kitudja talán megtalálják az igaz szerelmet is de ez még a jövő zenéje. ;)
Eddig kiket ismerhettünk meg a cselekményben?
Nos Vincent aki a harmadik legidősebb testvér. Vincent Collins 29 éves a jelenlegi helyzetben vezető pozícióban láthatjuk. Érzelgős de mégis határozott és zord is egyben. Természetesen munkája szempontjából fizikai állapota meglehetősen kiválónak mondható.
Adam Collins 23 éves Vincent jobb keze ebben a helyzetben. Hogy is mondjam ő a 12 testvér közül a "középső" szakaszba tartozik annak is inkább a fiatalabb részébe. Tekintve, hogy a vezető jobb keze, elég sok dolga van emiatt nem lesz túl sok ideje az elkövetkezendő időben.
(Innentől kicsit tömörebben fogom leírni a szereplőket hiszen eddig konkrétabban Vincentről tudunk többet sejteni/kivenni)
Megismerhettük még Rickyt és Markot is. Ricky Mary egyik legfiatalabb bátyja, 22 éves, emiatt gondolhatnánk azt, hogy ő áll hozzá az egyik legközelebb, de ez nem így van. Kicsit felületesnek tűnik a kapcsolatuk Maryvel de ugyan olyan jó testvérek, mint a többiek.
Mark 26 éves, mondhatni ő az aki a testvérek fiatalabb és idősebb rétege között a "hírnök". Őt mondanám annak a személynek aki mindkét réteggel megtudja találni, hogy mi a közös hang és megérteni mit akar, ezt pedig közvetíteni a másik réteg felé.
Most pedig egy pár mondat egy-két mellékszereplőről akit eddig tudhatunk:
Nike és Micheal a kislány szülei akire Mary vigyázott munkája során. Egy pár éve már, hogy hozzájuk került Mary és remekül beilleszkedett a család hétköznapjaiba és a kis család is megszerettem pontosan úgy mint Mary őket.
A pultos lány. Na igen, első gondolatom az volt amikor vissza olvastam vagy amikor közben írtam, hogy ez egy élő, valóságos helyzetben milyen lenne.
Úgy gondolom, hogy ezeket az információkat szerettem volna megosztani veletek a storyval kapcsolatban.
Azzal vagyok még bajban, hogy milyen idő közönként rakjam fel a részeket. Természetesen ez attól is függ, hogy a részeket milyen gyorsan fogom megírni. Bár tekintettel arra, hogy a vírushelyzet miatt karantén van eléggé sok időm van és vissza tért az ihlet is és a motiváció is!
Köszönöm szépen, hogy elolvastad! Bármi kérdésed van írj kommentet megpróbálok rá válaszolni időben és tudásomnak megfelelően.
Köszipuszi:*
YOU ARE READING
A tizenhármas
FantasyA történetben a szereplők és helyszínek kitaláltak. Káromkodások lehetnek benne és még egyéb turpisságok ;) Mindenki saját felelősségre olvassa el! Egy kis ízelítő az első fejezetből: "- Hogy engem? Hova?-húzódtam egy kicsivel odébb. -A főnökeim s...