1: întâlnirea

4 0 0
                                    

O frumoasă zi de toamnă.. abia aștept să înceapă școala... Ieii!! Simțiți sarcasmul,nu? Hai să mă prezint mai întâi de toate.. nu sunt prea multe de spus,mă numesc Maria deși toată lumea îmi zice Mia,sunt destul de înaltă,și sunt la liceu în clasa a 10-a. Anul acesta m-am mutat la o nouă școală împreună cu prietena mea cea mai buna. In fine..
--Mia,mai ai de gând să stai mult acolo? asta era Emma,o puteam cunoaște dintr-un milion.
--Ce e? Te-a părăsit iubitul? Îi spun când ies din baie.
--Amuzant, chiar foarte amuzant,nu am chef de toanele tale. Știi bine că trebuie sa vina Lucas,vreau sa va cunoașteți și să te comporți frumos cu el.. te rog eu!!
--Bine,bine,eu una eram chiar foarte amuzată de situație pentru că știe că nu îmi plac băieții de când s-a întâmplat acel incident în trecut...


PESTE 5 ORE
Suntem la un local din centru și îl așteptăm pe iubitul Emmei. Când în sfârșit acesta apare îmi dau seama că nu era singur ci împreună cu un prieten. Era chiar frumos... Ahhh.. ce n-aș da să-l sărut măcar o dată... Ce tot zic eu aici? Nu,Mia,nu mai ai cum sa te îndrăgostești...
Trezită din transa mea de către Emma,aceasta face prezentările...
--Baieți,ea e Mia. Mia ei sunt:Lucas,iubitul meu și acesta este Alexander pe scurt Alex prietenul lui cel mai bun.
--Bună,dragilor! Mă bucur să vă cunosc!
--Bună,acum că v-ați cunoscut eu și Lucas am vrea sa plecăm la un club. Mia daca nu te superi.. ar putea Alex să rămână în seara asta la noi in apartament? Mâine dimineață o sa plece,teee rooogg!!!
--Da,e ok.. chiar nu am nimic împotriva!
Acestea fiind spuse cei doi porumbei au plecat în club(deșii cred că o să se lungească petrecerea in apartamentul lui Lucas) eu cu Alex am plecat spre masina acestuia. I-am comunicat adresa și în 15 minute eram din nou acasă.
--Ăm,vrei să îți arăt camera unde dormi sau mai stai pe aici? Mă adresez eu lui când am ajuns in bucătărie.
--Cred că ar fi mai ok să-mi arăți camera,sunt destul de obosit.. îmi spuse el și pentru prima dată observ ce voce sexy are. Adică nici el nu era urât,era chiar foarte atrăgător.
--Haide,aici este camera ta,camera de lângă este a mea, in caz că ai nevoie de ceva.. mă găsești acolo. Noapte bună!
--Multumesc frumos, Mia! Noapte buna!
După ce mi-am terminat de băut ceaiul,am urcat sus in cameră. Ușa camerei lui Alexander era deschisă și chiar am putut observa cum stătea pe pat cu mâine sub cap ... Era atât de gânditor și atât de sexy.. fara să-i spun nimic,mi-am continuat drumul spre dormitul meu. După ce mi-am făcut dușul de toate zilele m-am băgat în pat.
In toiul nopții am putut auzi ușa cum se deschide și pot sa jur că am simțit cum cineva mă sărută pe frunte... Oare mi sa părut sau era chiar băiatul misterios de langa?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 28, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mereu acolo...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum