ep 6 last

1.5K 116 19
                                    

Sebulan kemudian

Taeyong terlibat dengan dadah dan alkohol. Setiap malam dia akan balik dengan keadaan mabuk.

Kematian Sin gu tiada siapa yang tahu. Mayatnya pula hanya dibiarkan didalam stor rumah.

Dulu rumah taeyong terjaga, kemas, tidah terlalu gelam. Kini rumahnya penuh dengan sampah, terdapat beberapa botol yang terabur, gelap dan busuk.

Suatu hari, taeyong telah gantungkan tali untuk dia bunuh diri petang nanti.

Skip

Di sebuah rumah terpencil ,penuh dengan orang-orang yang gila, mabuk, penagih dan lain-lain.

Haechan, ko ade bawak soju tak? Tanya Taeyong.

Aku ade bawak 20 botol ni. Sahut Haechan.

Bagus lah kita boleh lepak lama-lama. Kata renjun

Woi jeno, bagi aku jarum tu. -ten

Ko nak buat apa Ten? Tanya jeno.

Kau dah tau aku nak buat apa yang gi tanya lagi buat apa.

Dah dah jom kita minum dulu baru kita cucuk. Pastu sapa nak hisap gam dengan aku boleh tinggal kat sini kalau tak nak gi balik.- taeyong.

Skip

Taeyong balik dengan keadaan mabuk terus pergi kearah tapi gantung yang dia gantung pagi tadi.

Dia mengambil kerusi kecil dan berdiri sambil mengikat kepalanya di tali tersebut.

1 2 3 sin gu abang datang.

Rasa sakit di bahagian leher dan sesak nafas. Itu lah punca Taeyong mati.

End

{C}killer 🔪🔪Where stories live. Discover now