Másnap reggel már az a autó kereskedésben voltunk. Rengeteg gyönyörű autó volt az üzletben. Alig tudtam választani egy hozzám illőt akartam ami vagány de egyben kifinomult is .
- Jó napot hölgyeim tudok segíteni valamiben?
Jött oda hozzánk egy 30-a éveiben járó férfi. Magas volt szeme csoki barna haja pedig fekete. Borostás volt az arca de jól is ált neki.- Jó napot magamnak szeretnék egy kocsit vásárolni és olyat szeretnék ami hozzám illik.
- Hát akkor nézzük szét! - mosolygott ránk a férfi és követtük őt.Mutatott Bentley-t BMW-t . Egy kicsit hátrébb sétáltunk a kocsi soron. És megakadt a szemem egy gyönyörű szép vörös audi-n.
- Őt akarom. Mutattam a kiszemelt autóra.
- Audi R8 Coupé V10 RWD gyönyörű darab és illik is magához. Amit tudni kell róla : 397 kW (540 LE) teljesítményű, V10-es középmotor és hátsókerékhajtás a vezetés színtiszta élvezetének kombinációja középmotor és hátsókerékhajtás Olyan dizájnelemei, mint például még szélesebbé és alacsonyabbá vált Singleframe hűtőrácsa, tökéletesen kifejezésre juttatják e szuper sportkocsi.- Megveszem.
- Rendben.
Kifizettem és már jöttünk is ki az üzletből.Már a kocsiban ültünk a vadonatúj illat át járta az egész autót.
- Indulhatunk baba!? - pillantottam renire aki már alig várta hogy induljunk.
- Nyomj a gázra kerüljünk egyet !
- Hát akkor gyorsoljunk ! Az üzletet elhagyva letértem a régi gyorsuló pályára már nincs használva de ez a hely tökéletes arra hogy megmutassa a kicsike hogy mire képes.Hallottam a motor hangját ahogy rá nyomtam a gázra. Szépen duruzsolt imádom ezt az autót.
Már a ház előtt álltam amikor dudáltam egyet a többieknek. Kiszálltunk a kocsiból. És a többiek is kijöttek nagyon tetszett nekik az autó.
- Hát ez egy kicsit se feltűnő szívem. - mondta Brick nevetve és meg csókolt
- Szerintem illik hozzá. - mondta Trina miközben a kocsit vizslatta.
- Nagyon menő ! - vizsgálta a kocsit Jorge.
- Mennyi volt !? -tette fel a kérdést Travis
- Ne akard tudni! - rázta meg a fejét neki a barátnőjeTravis haza ment Reni ment vele ma nála alszik Trina itt van Jorgeval lent tveznek. Brick pedig haza ment valamiért amit nekem vett. Nem tudom mikor jön vissza addig is kiguroltam a garázsból és mentem egy pár kört.
Megálltam a McDonald's- nál és vettem a többieknek is estére kaját. Ahogy mentem ki a kocsihoz egy szőke hajú lány nézegette a kocsimat. Alacsony volt baba arca volt és gyönyörű szép zöld szeme volt.
Ahogy látta hogy közeledem arrébb lépet.- Szia bocsánat hogy itt olálkodom a kocsidnál csak annyira menő. - hadarta gyorsan el a dolgokat.
- Szia addig amíg nem szeretnéd feltörni vagy ellopni nyugodtan nézegetheted. - mosolyogtam rá közben az esti kajánkat betettem az autóba.
- Emma vagyok - nyújtotta felém a kezét.
- Veronika - fogtam vele kezet
- Az a Veronika?! - ámultan nézet rám amikor megláttam Leont a hata mögött.- Oh Szia Nika. - nyomott két puszit az arcomra . - Azta ez a te verdád?
- Csing Csing eltaláltad. Ő pedig gondolom az az Emma akiről meséltél nekem.
- Igen de ahogy látom ismeritek egymást.
- Puszta véletlen csak . - nézet leonra Emma
- Mondanám hogy elviszlek titeket de ez az átka ennek az autónak hogy csak két személyes - bigyeztettem le a számat.
- Amúgy is kocsival vagyunk. - válaszolt Leon.
- Jól van fiatalok akkor én megyek . - köszöntem el tőlük két puszival Emma nagyon örült hogy találkozott velem sokat hallott már rólam és nagy rajongóm.
- Majd ütközünk - Kacsintott Leon én pedig már beindítottam a motort amikor eszembe jutott hogy holnap nyársalunk.
- Héj Leon - tekertem le az ablakot. - Holnap nyársalunk hozhatnád Emmát is.
- Úristen nagyon szívesen megyek. - tette a kezét a szája elé örömében.
- Ott leszünk majd hívlak.
- Rendben..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Illúzió🌹(Befejezett)
Diversos"Veronika 18 éves lány egy merész ajánlatot fogad el ami felforgatja az életét. Messzire utazik a családjától a barátjával is szakít. Új szerelmek, barátok, problémák megoldása, sírás, érzelmek, szenvedély , erotika.. Belép a gazdagok világa hogy ne...