Lehet, hogy Zacknek igaza van, és túlságosan rákattantam a tökéletes első mondat megtalálására. Ez az én nagy fehér bálnám, Szent Grálom, szőke hercegem ésatöbbi. Van az a fixa ideám, hogy a tökéletes első mondat – és ez most nem szóismétlés, inkább eposzi jelző – valami kibaszott mágikus dolog, ami ha megvan, akkor utána a sztori már megírja önmagát.
Mondjuk ha ezt a mai helyzetet, használni akarom, akkor át kell variálni és megtalálni a helyét. Először azt hittem, hogy egész jó kezdőjelenet lenne, annyira ellenállhatatlanul trash romkomos, de belegondolva olyan információs lyukak tátonganak a szituációban, amit nem biztos, hogy némi visszatekintéssel vagy közbeszúrt magyarázattal át lehet hidalni.
Ha bármiféle hihetőségre törekszem, akkor a történet negyedéig el kéne jutnom, mielőtt totál hülyét csinálok magamból egy kiskorú szociopata előtt, ahogy a majdnem exem elől bujkálok. Valahol elég nagy szopás, hogy Twainnek ennyire igaza volt az élet vs művészet kérdésben. Rá kéne keresnem, hogyan fogalmazott pontosan, mert bosszantóan találó volt.
Na jó, koncentrál. Muszáj egy kicsit rendszereznem a dolgokat, mielőtt elvesztem az irányítást az agyam felett. Vagy a mocskos fantáziáim felett. Koncentrál. Akkor most szépen, praktikusan írunk egy feladatlistát, szigorúan betartva a fontossági sorrendet. (És leszokunk a királyi többesről, mert fellengzős).
Tehát:
Feladatlista:
1. feladatlistát írni
Kiindulásnak nem is rossz.
2. utánanézni a Twain idézetnek
talán nem annyira fontos, de amíg nem nézem meg, addig folyton ott mocorog majd a periférikus gondolkozásomon
3. megnézni, hogy létezik-e olyan, hogy periférikus gondolkozás
4. abbahagyni elnapolni a majdnem exekkel való találkozásról agyalást
5. Zacknek átküldeni a javított ötödik fejezetet
itt lehet kéne egy olyan alpont, hogy kijavítom az ötödik fejezetet
Ez eléggé SOS. Egyre inkább azt érzem, hogy faszság volt tegnap azt mondani, hogy kész vagyok vele, (jobb esetben is erős túlzás), de valahogy hajlamos vagyok tőle (mármint Zacktől, nem az ötödik fejezettől) bepánikolni. Legalább valami kezdetlegesen korrigált dolgot át kéne küldjek, hogy lássa, dolgoztam rajta, de amíg ilyen elégedetlen vagyok, addig pofátlanságnak érezném. Mindenesetre a hatodik pontnak egy kicsit várnia kell.
6. kitalálni valamit, ami felül tud írni egy nagyon ciki újratalálkozást és nem csak papíron működik
YOU ARE READING
Craig F. legújabb húzásai (befejezett)
RandomCraig Fitzgerald nem is rossz abban, amit csinál. Oké, nem írta meg az évtized nagy amerikai regényét (még), de az első könyve hamarosan a polcokra kerül. Már csak az utolsó simítások vannak hátra és ugyan, mi akadálya lenne, hogy a határidőig leadj...