Flashback
Κοίταξα το κινητό μου και είδα ότι είχα 10 μηνύματα.
Άγνωστο:
Εύα πρέπει να μιλήσουμε.Εύα σε παρακαλώ απάντησε μου δεν είμαι καλά.
Πάρε με όταν μπορέσεις ο Στέφανος είμαι δεν έχω κάρτα σε παρακαλώ.
Πήγα στο ινσταγκραμ και άρχισα να του στέλνω.
Εγώ:
Στέφανε
Τι έγινε;Τι έγινε; Με έχεις ανυσηχησει πάρα πολύ.
Δεν είχα μπαταρία πες μου τι συμβαίνει.
Έκλεισα το ινσταγκραμ και μπήκα στις επαφές μου. Πήρα τηλέφωνο τον Φιλίπ. Σε παρακαλώ σήκωσε το.
"Ναι;"
"Φιλίπ. Είναι μαζί σου ο Στέφανος; Είναι καλά;"
" Δεν είναι μαζί μου αλλά.... Εύα λυπάμαι" είπε και το έκλεισε. Τι διάολο. Άκουσα τον ήχο του μηνύματος.Άγνωστο:
Εύα έλα στο πάρκο μας σε παρακαλώ πρέπει να μιλήσουμε"Μαμά φεύγω" είπα και βγήκα από το σπίτι χωρίς να δώσω εξήγησεις. Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα και έφτασα στο πάρκο. Ήταν μέσα αλλά όχι μόνος του. Τον πλησίασα και τον αγκάλιασα
"Θεέ μου είσαι καλά" είπα και τον κοίταξα.
"Εύα.."
"Τι κάνουν εδώ;" Είπα και με κοίταξε.
"Το ξέρεις ότι έχει κοπέλα έτσι;"
"Ναι αλλά που κολλάει αυτό" είπα στην άγνωστη κοπέλα για εμένα.
"Τι νιώθεις για αυτόν;"
"Τι εννοείς τι νιώθω για αυτόν; Είναι ο κολλητός μου. Τον εμπιστεύομαι"
"Στέφανε"
"Και για εμένα είναι η κολλητή μου" είπε και τον τον κοίταξα.
"Για αυτό με φωνάξεις εδώ; Για να αμου κάνει ερωτήσεις για το πώς νιώθω;" Είπα και τον κοίταξα.
"Εύα"
"Είσαι ερωτευμένη μαζί του" είπε και την κοίταξα
"Ορίστε;"
"Το κατάλαβε... Η κοπέλα του από τα μηνύματα που έστελνες."
"Έψαξε το κινητό σου;"
"Ναι.." είπε αυτή πάλι.
"Ποια είσαι και τι θες;" Είπα και προσπαθούσα να κρατησω τα δάκρυα μου.
"Είμαι η κολλητή της και δεν μπορώ να την βλέπω να κλαίει."
"Δεν έχω αισθήματα για τον Στέφανο" είπα και βγήκα απο το πάρκο. Ένιωσα τα δάκρυα να κυλάνε στα μάτια μου και τα σκούπισα. Προχωρούσα όσο πιο γρήγορα μπορούσα μέχρι που την άκουσα να με φωνάζει.
"Φαίνεται ξέρεις. Ότι κάτι νιώθεις για αυτόν Εύα. Δεν μπορώ όμως να την βλέπω να κλαίει. Είναι σαν την αδερφή μου την οποία έχω χάσει"
"Λυπάμαι"
"Κοίτα... Ο Στέφανος μου είπε να σου πω να μην του ξαναστείλεις μήνυμα. Να μη του ξαναμιλήσεις. Να μη τον ξαναποκαλεσεις κολλητό σου. Δεν θέλει καμία επαφή μαζί σου.... Λυπάμαι" είπε και ένιωσα τα πόδια μου να μη με κρατάνε.
KAMU SEDANG MEMBACA
Forgive me ✔️
Fiksi RemajaΚοίταξα το πονεμένο βλέμμα του και τον πλησίασα. Έβαλα το χέρι μου στον ώμο. "Στέφανε σε αγαπάω" "μην το κάνεις αυτό στο ευατο σου" "Τι να μην κάνω Στέφανε; Να μη σε θέλω; Να μη θέλω να σε αρπάξω και να σε φιλήσω; Να μην θέλω να ξαναζήσω εκεινα τα γ...