Genç kız yavaş adımlarla içeri geliyordu iki yanında gardiyanlar kollarından sıkıca tutuyordu.. alınabilecek bütün önlemler alınmıştı onun için genç kız akıl hastanesinin içine girdiğinde burada geçirdiği zaman ve yaşadıkları zihninin karanlık köşelerinden gün yüzüne çıkıp onu rahatsız etmeye başlamıştı bile... yakalandığı anda buraya geleceğini biliyordu ve o an aklına tek bir kişi geliyordu...
"profesör"
Elleri zırhla bağlı olan kız kendisini nereye getirdiklerine bakmak için kafasını kaldırdığında sağa ve sola ayrılan insanların birini izlediklerini gördü izledikleri kişiyi tanıyordu...
Hastalar gelen kişiyle beraber ona dönüp bakmaya başlamışlardı..
Herkesin kendisine baktığını anlayan genç kız kafasını önüne eğip gardiyanlara odasının neresi olduğunu sorduğunda sağ tarafında ki kadın gardiyan "baştan ikinci oda" diyerek kızı ittirdi..
Kızın geldiğini gören diğer hastalar ise başta kim olduğuna baksalarda hiç ilgilenmemişlerdi aslında.. gelen gardiyanlara 'beni kurtarın' bakışları ile yardım isteyen adam için o anda umut gözükmüyordu..
Kendisine yapılana aldırış etmeyen genç kız dikkatli adımlarla odasına doğru ilerliyordu buralara yabancı değildi zaten her köşesini karış karış ezberlemişti..
Odanın kapısını açamayacağını fark etmişti sorun ellerinde ki zırhtı.
Bu kız normal bir kız değildi Arkham da ki kimse normal değildi gerçi...
Ama bu kız profesörün en mükemmel deneylerinden biriydi...
Gardiyanları kontrol etmek için arkasına döndüğünde çoktan gitmiş olduklarını fark etti. Ellerinden çıkan alevle zırhı eriterek onlardan kurtulmayı başarmış ve odanın kapısını açmıştı...İçeri girdiğinde bir sene önce karşılaştığı manzara ile yine karşı karşıya kalmıştı içinde bulunduğu duygu durumu onu bir çıkmaza sürüklüyordu.. ruhu darmadağın olmuştu,18 yaşındaydı daha ama hayat hikayesi onu çok daha olgun kılıyordu tabi bir akıl hastası olmasının önüne geçemiyordu.
İçeri girdiğinde tek bir yatak beklerken iki yatak birden vardı , sebebini anlamamıştı şu an aklında ki düşünceler onu başka bir çıkmaza sürüklediği için bu olayı rafa kaldırmıştı bile..
Yataklardan biri dağınıktı diğeri ise düzgün duruyordu dağınık olanın birine ait olabileceğini düşünerek gidip düzgün olan yatağın üstüne oturdu sırtını soğuk duvara verdi hissettiği soğuk bir anlık titremesine sebep olmuştu derin bir nefes aldı ve düşünmeye başladı depresif ruh halinde olan kız birden ayağa fırlayarak kalktı ve odada ki lavabonun başına geldi kirli aynada yüzüne bakarken Arkham'da hiçbir şey değişmediğini görmek yüzünde tiksinti ifadesi oluşturmuştu... kendine çeki düzen vererek odadan çıkan kız, kahkaha seslerinin kime ait olabileceğini düşünerek ilerlemeye başladı...
Masanın üzerinde bir adam vardı üzerinde palyaço kıyafeti gibi tuhaf bir giysi... Siyah beyaz bir kıyafetti boynunda büyük kırmızı bir papyon.. yüzünde ise bir felaketin ortasına düşmüşçesine bir ifade genç kız durumun farkına varmıştı ve kendinden emin adımlarla yürümeye başladı..
Genç kızın bulundukları yere geldiğini fark eden insanlar donuk bir surat ifadesi ile kıza bakıyorlardı.. kız kimseye aldırış etmeden sadece ona bakıyordu...
"Oswald Cobblepot"
Penguin takma adıyla bilinen bu adam Fish Mooney'den sonra yer altı dünyasının kralı olmuştu ve genç kız onu bu halde görünce ne diyeceğini şaşırmıştı... En sonunda ağzından bir-iki cümle çıkmıştı
- Sen, sen ne yapıyorsun orda?
- Oswald: B-ben
Diye cümlesine başlayacakken "sen de kimsin?" Cümlesini duymuştu sol taraftan...
Kafasını çevirdiğinde karşılaştığı kişi onu küçük çaplı bir şoka uğratmıştı...
Bu adamı tanıyordu.. Jerome Valeska ismi beyninde yankılanırken adamın suratına donuk bir şekilde baktığı aklına gelmişti..
Kız hemen kendini toparlayıp soruya cevap vermeye hazırlanırken Jerome konuşmaya devam etmişti..
- Şu an eğlencemizi bölüyorsun farkında mısın?
Genç kız: Şu yaptığına bir baksana adamı ne hale getirmişsin
Joker: Benim krallığım , benim eğlencem
Sözlerini söyleyen Jerome elinde bulunan patlamış mısır kasesini bir yere fırlatarak kızın üzerine doğru sert bir ifade ile yürümeye başlarken kız onu hiç umursamamış Oswald'a dönüp güven verici bakışlarla elini uzatmıştı Oswald ne olduğunu anlayamamış bir halde kendisine uzanan eli tutup masadan aşağı inmiş ve oturmuştu.
Genç kız: Sen Oswald Cobblepot'sın seni tanıyorum.. Yeraltı dünyasının kralı değil misin? Hani şu meşhur penguen..
Kızın bunları söylerken yüzünde samimi bir ifade olması Oswald'ı biraz olsa bulunduğu kötü ruh halinden kurtarmış ve rahatlamasını sağlamıştı..O sırada onları merakla izleyen Jerome durumdan sıkılmış ve biraz sonra olacak olan olayları başlatan o cümleyi bırakmıştı dudaklarının arasından...
Jerome: Kimsin sen??
Genç kız Oswald'a odasına gitmesini söyledikten sonra kızgın bakmaya başlayan Jerome'a döndü..
Genç kız: Buranın eskilerinden diyelim.
Jerome: Ooooo ... Bir saniye bundan banane
Genç kız: Beni tanımadın mı?
Jerome: Seninle daha önce tanışmadım
Genç kız: Ben de öyle tahmin etmiştim her neyse ben gidiyorum size iyi eğlenceler..Jerome kızın bileğini sıkıca kavrayarak ona dalga geçen bir surat ifadesi ile bakmaya başladı."Nereye gittiğini sanıyorsun eğlencemi böldün madem o zaman beni eğlendirmek zorundasın.."
Genç kız bileğini hiç zorlanmadan kurtararak kendisine bakan Jerome'a:"Kimse seni eğlendirmek zorunda değil. Buradaki herkesi kontrolün altına alabilirsin ama beni asla.." demişti.
Jerome bu sözleri duyduktan sonra büyük bir kahkaha patlattı. Kızın gözlerinin içine bakarak: Arkham'a yeniden hoş geldin doll face.. sözlerini söyleyerek odasına gitti.
Kız Jerome'un arkasından bakarken gittiği odanın kendisine ait olduğunu gördü.
Aklına odada bulunan ikinci yatak gelmişti..O sırada Jerome odaya girdiğinde kendini yatağa fırlatarak kahkaha atmaya başladı bir yandan aşırı derecede sinirlenmişti ama bu sinir çoktan kahkahalarına karışmıştı bile.. odada ikinci bir yatak olduğunu sonradan fark etmişti..
Genç kız etrafındakilerin ona bakışlarından rahatsız olmuş odasına gitmek için ilerlemeye başlamıştı..
Jerome kahkahası durup düşünmeye başlayacakken gözüne çarpan şeye bakmak için kafasını sola çevirmiş ve odada bir yatak daha olduğunu fark etmişti... Kime ait olduğunu ve neden onun odasında bulunduğunun hesabını sormak için gardiyanın yakasına yapışmaya karar vermiş kapıya doğru hızlı adımlarla ilerlemişti...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
İlk bölüm.. İyi eğlenceler...