Ahoj já jsem Terka
"Jupiii dnes jdu poprví do školy já totiž už jsem prvňák"Terka přišla do školy všichni jí řekli jméno a ona jim."Všichni zatím vypadají v pohodě"Druhý den ve škole se Terka s kamarádila s Bertou.Berta byla trochu jiná než ostatní moc nebjehala jen si četla Terka byla jiná než Berta když.škola skončila tak holky šli na zahradu Terka řekla"Berto pojď chytne me se za ruce a poběžíme z kopce"Berta řekla"dobře".tak se holky rozeběhly a jak Terka byla rychlejší tak Berta nestíhala a spadla. Berta začla brečet a Terka zavolala vychovatelku.Ta jí dala náplast a šli na oběd.O týden později se Terka s kamarádila s Lindou.Linda byla úplně stejná jako Terka měli se moc rádi ale poté i do své party přidali i Bertu.Holky byli skvělá parta ale Berta a Linda něco tušili něco jako nějaká moc kdyby tam byla jako kdyby Terka byla Bílá královna a Linda černá královna a Berta takovej skřítek.Berta a Linda si něco sepisovali a Terka je vydělá a řekla"ahoj holky co tu děláte"holky se lekli a otočili se a řekli"ale nic a co tu děláš to je náš barák"ten barák byl na zahradě v křoví který si holky vyrobili. Nakonec Terce řekli"Tery jestli chceš tak tu můžež bydlet"Terka řekla"tak skvělí děkuju".Terce se už od první třídy líbil jeden kluk Jonáš pomáhala mu protože měl zlomenou ruku.Ale on jí nemiloval):a v tom byl ten problém (bude další díl a to je druhá třída)
ČTEŠ
Nejlepší Čtyřka❤️
ActionJe to o holce která prožila svích 5 let s nejlepšími holkamy takže Čtyřka holky mezi sebou měli skvělí vstach ale našli nějakou magii podívejte se a uvidíte(: