6 глава

119 16 3
                                    

Юта спря колата щом присстигна. Направи му впечатление че в далечината се вижда и друга кола,но в момента не беше в съсъстояние да мисли за това. През целия път не бе спрял да плаче,а и в момента от очите му се стичаха сълзи. Беше прекалено разсеян за да забележи фигурата която стоеше и го гледаше.

-Юта какво правиш тук? И защо плачеш?-чу глас толкова познат за него.

Обърна се и го видя. Лий Тейонг в целия си блясък. В очите му се виждаше грижа и притеснение които не беше виждал от доста време. Но защо беше тук? Защо бе дошъл на тяхното място? Юта се осъзна когато го видя да се приближава към него.

-Стой там,не искам да ме доближаваш.-едва проговори японеца.

Не можеше да спре сълзите които се стичаха от очите му,което оше повече тревожеше другото момче.

-Добре няма да се приближавам,но ми кажи какво се е случило че си в това състояние.

Гласът на Тейонг беше толкова нежен,че на Юта му се прииска да скочи в прегръдките му,но не можеше да се подаде на емоциите.

-Казваш го сякаш ти пука?

-Пука ми защото си дошъл тук. Нима си мислиш че не разбирам че е случило нещо щом си дошъл да търсиш утеха на това място?

Юта се двоумеше. Толкова много искаше да му каже. Защо изпитваше такава нужда да му сподели?

-Видях Джаксън.-едва продума Юта.

След чутото Тейонг стисна ядосано ръце. В главата му започнаха да се заформят какви ли не идея за изхода на тази среща.

-Какво стана? Нали не ти е направил нещо?

След казаното Юта просто го погледна в очите и седна на тревата като зарида силно. Тейонг също седна до него като внимателно го прегърна. Очакваше другото момче да се отдръпне,но вместо това той се доближи още повече до него и заплака още по-силно. Сърцето на Тейонг се късаше да вижда другото момче в подобно състояние,но и беше бесен на Джаксън. Не му беше нужно да знае какво е направил за да му се прииска да му размаже физиономията му. От друга страна се радваше че държеше в ръцете си японеца. Беше забравил какво е чувството да бъде около него. След като Юта спря да плаче Тейонг се реши да го попита какво е станало.

-Юта ще му споделиш ли какво е направило това копеле?

Юта го погледна и после погледна към небето.

-Опита се да ме изнасили.

След казаното кръвта на Тейонг кипна. Какво си позволяваше Джаксън? Не можеше да разбере какво толкова иска от Юта. Успокои го мисълта,че поне не е успял да го направи. Все пак не му се искаше никой друг да докосва японеца. След което се зачуди през тези 3 години дали Юта е бил с други. Не знаеше защо,но само мисълта за това го караше да се ядосва.

-Успя ли да ти направи нещо?-наруши тишината Тейонг.

-Целуна ме.

Незнайно защо му каза Юта. Имаше ли му доверие че да го направи?

-Защо продължава да те термози?-каза на глас Тейонг.

-Наистина незнам.

Юта остана сгушен в него без да се досеща че в момента стои в прегръдките на бившия си.

В прегръдките на бившия си който разби сърцето му. След няколко минути се осъзна и внезапно стана. Тейонг го погледна въпросително.

-Как може да съм такъв глупак? След всичко което си ми причинил аз стоя при теб в момента.

-Казах ти че съжалявам Юта. Какво да направя за да ми повярваш?-гласът на Тейонг беше стабилен,но в същевременно и леко твърд.

-Очакваш да ти повярвам ли? Та ти се подигра с мен и чувствата ми. Как очакваш да ти простя подобно нещо?

Тейонг не знаеше какво да каже. След което започна да се приближава към японеца. Юта го гледаше в очите и сякаш се губеше в друг свят. Не можеше да помръдне сякаш беше изпаднал в транс. Осъзна се когато усети устите ми да се докосват с тези на Тейонг. Целувката беше толкова нежна,че и да искаше не можеше да не отвърне. Краката му се подкосиха,което се усети от Тейонг. Тейонг го хвана за кръста,за да му даде упора,а Юта от своя страна преплете пръстите на ръцете си в косата му. Когато целувката свърши,заради недостък на въздух Юта се осъзна. Отделечи се крачка на зад от другото момче след което му зашлеви шамар.

-Никога не смей да го правиш отново.

Това бяха последните думи на японеца преди да се качи в колата си и да изчезне в мрака на нощта. Тейонг докосна удареното място след което се качи в колата си. Болеше го от шамара,но и се радваше че от толкова време за първи път можеше да усети вкуса на устните на другото момче. И се убеди че вкуса им е все толкова опияняващ колкото и преди.

Dangerous kissDonde viven las historias. Descúbrelo ahora