Глава 4

361 30 0
                                    

Я не повірила своїм очам переді мною седів той самий хлопець з університету. Але він подорослішав і став мужнім. Його прекрасні риси обличчя, руки та широкі плечі начебто знов про все нагадали. Я весь цей час витратила щоб забути про все. Але ось знову він з'явився в моєму житті. Сподіваюся він мене не згадав і не згадає.
Невже знову він тут біля мене Ким Техьон

Невже знову він тут біля мене Ким Техьон

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

- Джію, що ти застигла?- запитав Чон.
- Ааа.... Я.. а це обов'язково?- поглянула я на них.
- Джію, ти що взагалі нічого не розумієш? Просто зараз тебе підвищили.
- Так я розумію..
- Мин Джію, якщо я не помиляюся- перебив мене директор - я б хотів би вас на взяти на роботу своїм секретарем. В цьому є свої плюси і мінуси.
- Ви про що? І чи не могли не так офіційно.- запитала я.
- Гаразд, Джію твоя зарплата підвищиться в два рази але твій графік роботи буде вже не постійним. Інколи ти повинна бути раніше, інколи пізніше, ти часто будеш їздити зімною на ділові зустрічі та і роботи з паперами стане більше.- поглянув він на мене.
Я добре розумію, що це для мене як щасливий квиток у забезпечене майбутнє разом з сином. Але в душі частина мене проти, проти цих спогадів, та і я боюся що давно забуті мною почуття, знову зможуть спалахнути.
Я добре подумала і вирішила погодитися. Оскільки такі гроші не валяються на дорозі, роботи я не боюся, лише робота а клубі щоб мені не зірвалася, а Техьон навіть мене і не згадав. Головне щоб він не побачив тату яке сам вибирав.
- Я згодна - гордо сказала я.
- Тоді ти можеш приступати до роботи просто зараз.- встав із крісла Техьон- Добре, Гук, бувай я повинен увести Джію у курс справи.
- Окей друже, заходь в гості, в п'ятницю побачимося- подали вони руки і Чонгук пішов а Техьон сів за стіл.
- Джію, я Ким Техьон керівник компанії " VEntertainment". Я думаю ти вже в курсі справи що і як робити.- поглянув він на мене.
- Так звичайно.
-Тобі зараз....- не встиг він договорити як нас перебив телефонний звінок.- Так, скоро буду, чекай- він положив телефон і поглянув на годинник. - Сьогодні ти можеш іти вже додому у мене особисті обставини. Завтра вранці як завжди.
- Добре.
Він швидко вийшов з компанії і сівши в дорогу іномарку поїхав.
Я не знала що мені робити тому зателефонував МинСоку поїхала до його на роботу в кафе.
В кафе було мало клієнтів тому МинСок сів пити зі мною разом каву
- Джію щось сталося? Ти на себе не схожа- сказав МинСок.
- Все добре, Сьогодні на роботі мене підвищили до секретаря головного директора. - сумно сказала я.
- Подруго так це ж круто - посміхнувся хлопець.- А ти чому така сумна.
- Просто той директор Ким Техьон.
- Що? Той самий Ким Техьон?- здивувався юнак.
- Ммг- опустила голову я.
- Він тебе впізнав?
- Думаю ні, тим паче я так змінилася,- підняла я голову - але я так довго його забувала, і я зрозуміла що Субін дуже на нього схожий зовні. Тому буде краще якщо він мене не згадає.- посміхнулася я- Тепер для мене єдиним та люблячим хлопцем є мій Субін.
- Ти права, тому файтін.
- Файтін- крикнули ми разом.
Сьогодні я вирішила побути дома з сином, тому що дуже за ним скучала.
- Субін, мама дома!- крикнула я з порога.
- Улаа мама вже дома - прибіг Субін і прігнув мені на руки.- мама а чого ти так давно?
- Просто мамі дали іншу роботу і тепер вона секретар керівника компанії.
- Нічого не поняв- я взяла сина за руку в ми разом пішли до вітальні.
- Джію ти так сьогодні рано?- поглянула на мене бабуся.
- Так бабусю Ван, просто мене підвищили в роботі і я повинна приступати завтра.
- Яка приємна новина Джію, ходімо обідати.
Ми пішли обідати. Я не розповіла бабусі Ван про те що мій керівник Техьон. У неї слабке серце краще їй не хвилюватися.
До самого вечора ми з Субіном грали в парку біля будинку та в квартирі. Сьогодні я вирішила не іти в клуб а добре виспатися що у мене і вийшло. Вранці я прокинулася та приготувала сніданок. Оскільки в садочку зараз ремонт то Субін сидить дома з бабусею Ван. Тому щоб їх не розбудити я швидко зробила всі водні процедури одяглася і побігла.

 Тому щоб їх не розбудити я швидко зробила всі водні процедури одяглася і побігла

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я запізнювалися тому бігла і знову в когось врізалася.
- Аййщ- потерла я лоб.- боляче - я підняла голову і побачила.

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now