Chat Noir :
"Tak když je Chatonek tak chytrý, tak co teď hodlám udělat?" já jsem si jen sedl a zavrtěl hlavou.
"Já nevím, třeba jít spát?" řekl jsem a chtěl se zvednout, však v tom okamžiku mě Mari přitiskla zpátky k pohovce.
"Nenene, Ty teď nikam nepůjdeš rozumíš" já jí jen nechápavě pozoroval. Sedla si na mě obkročmo přímo u mého přirození. Já si jen skousl rty.
"Mari, co hodláš dělat?" zeptal jsem se a snažil se jí pochopit. Usmála se šibalským úsměvem a také si skousla ret.
"Tak zaprvé tohle" v tu chvíli mě políbila. Já sem ji nejdříve nechápal, ale hned jsem se přidal.
"Poté začnu pomalu přecházet" přes mojí bradu šla přímo na krk. Zuby ho malinko rozepla a pokračovala na krku. Já jí zatím hladil záda a cuchal její rozpuštěné vlasy. Po chvíli znovu chytla ten zip a zase zatáhla kousek níž, až pod má prsa. Znova to líbala, dokud nedošla k bradavkám. Ty začala oblizovat a sát. V tu chvíli jsem zasténal.
"Ale ale to se nám líbí, tak co kdybychom malinko zavrněli, než budeme pokračovat" já jsem na ni jen koukal a ona ho rozepla, zase o něco málo víc, přesněji k mému pupíku.
"Mari, já to neumím na rozkaz" řekl jsem trochu zklamaně a smutně.
"Tak to pojďme změnit" řekla a zase mě začala jemně líbat na čele a to doopravdy zpustilo můj vrnící reflex. Ona když to uslyšela, tak přestala a usmála se.
"No to je hodná číča" a vrátila se zpět na mé břicho. Začala ho oblizovat, podle tvarů břišních svalů. To bylo naprosto úžasné. Dále ho rozepla na úplný konec.
"Tak aby jsi v tom nebyl sám" usmála se a sundala si tričko. V tu chvíli jsem polkl a cítil jsem, jak se mi můj penis postavil. Viděl jsem jí celou a byla ještě krásnější, než v jakémkoli mém snu.
"Mari... Já" snažil jsem se něco říct, ale dala mi prst před pusu.
"Ticho... Teď tu mám něco rozděleného" řekla a vrátila se k mému břichu.
"Vidím, že kočičce se podívaná líbí" řekla a sedla na mé intimní místo, poté se začala pohybovat a malinko vysedávat.
"Líbí" já jen zasténal na znamení souhlasu.
"Tak co kdyby jsme dali naší čičince chvíli taky něco na hraní" já jí pořádně ani nevnímal jen jsem kývl. V tu chvíli vzala moje ruce a položila mi je na svá ňadra.
"Tak ukaž co umíš" řekla a chvíli s nim hýbala a nakonec to nechala jen na mě. Já s ním opatrně točil a slabě je mačkal.
"Neboj se" znovu je chytla a pořádně je zmáčkla. Já jsem v tu chvíli začal kašlat na úplně všechnu etiku a strach a jen se jí začal snažit nažhavit. Začal jsem je celá oblizovat do toho jí předjížděl rukou po zádech a stehně.
Poté jsem jí začal také sát bradavky. Ona jen hekla a já poznal, že se jí to líbí.Po chvíli mě odstrčila zpět na pohovku a začala mi sundávat oblek. Nejdříve z rukou a poté z místa mého přirození. V tu chvíli se vztyčil a ona se jen usmála a vzala ho do ruky. Já jen začala znovu vrnět.
"Tak uvidím, jak se to bude micince líbit" v tu chvíli začala s tou rukou pohybovat, a pochvíli přidala i ústa.
"Mari nepřestávej" řekl jsem mezi heky a ona zrychlila. Nezvládl jsem to a udělal jsem se jí do pusy. Ona se jen zvedla a s tím vším mě políbila. Bylo to trochu nechutné, ale mě se to líbilo. Po chvíli to vyplivla.
"Nyní je řada na tobě" řekl když jí ještě kapka stékala z pusy. Já ji jen slízl a poté ji olízl i rty. Hned jsem přešel k jejím ňadrům, ty jsem líbal, lízal a sál, jak jen to šlo, pomalu jsem přešel přes břicho, až k jejím kalhotkám. Ty jsem stáhnul zuby a hned se vrhnul k pokladu, pod ni my. Nejdříve jsem jí vyprstil, dokavaď to nezažila a poté ho do ní strčil.
"Ano... Chate... Zrychli" říkala Mari mezi stény, a já tak učinil. Snažil jsem se vydržet, tak dlouho, jak ona, ale až tak dobrý jsem nebyl, ale nepřestal jsem pokračoval, do té doby. Já se sice mezitím udělal asi třikrát, ale nakonec se mi to povedlo a poté jsem přestal. Poté mi ho ještě jednou vykouřila, a poté jsme si šli lehnout k ní do postele.
"Nemáš jít zítra do školy?" zeptal jsem se jí chvíli předtím, než usnula.
"Ano, ale to nevadí, řeknu, že mi bylo špatně řekla a přitulila se ke mně.
"Ale, co tvůj přítel" zvídavě se zeptal a čekal na odpověď.
"Na tom mi nezáleží, zvlášť když mám tebe" v tu chvíli usnula a já se opatrně zvedl, pouklidil, napsal vzkaz, dal jí pusu na čelo a odešel. Předtím jsem, ale udělal ještě jednu věc.
"Miluji tě"
ČTEŠ
miraculous - Ona je moje, Felixi
De Todo⚠️VAROVÁNÍ⚠️Někdy 15+ části ⚠️⚠️ VSTUP JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ Adrien má bratrance Felixe a ten se přestěhuje k němu do Paříže. Co dokáže jeden klučina, tak moc podobný slavnému modelovi, příteli a Marinettině tajné lásce provést? A jaké to bude m...