||•κεφ.16ο•||

2.9K 139 19
                                    

<<και τέλος για σήμερα! >> αναφώνησε κουρασμένη και σκούπισε τον ιδρώτα της.

Εγώ γέλασα και σήκωσα το τηλέφωνο μου που χτυπούσε ασταμάτητα.

<<Ναι? >>
<<ΡΕ ΆΡΗ ΕΊΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΟΛΟ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ? >> ακούστηκε η νευριασμενη φωνή του Στέργιου από την άλλη γραμμή.

<<Σορρυ ρε ξέχασα να σε ενημερώσω πως κάτι μου έτυχε! >> απολογήθηκα.

<< τέλος πάντων, θα βγω με τον αδερφό μου θες να έρθεις? >>
<<για που το βάλατε? >> ρώτησα
<< στο El Verano το κλαμπ που πήγαμε πριν κανα μήνα! >> απάντησε ο Ιάσωνας ο δίδυμος αδερφός του
<<οκ μέσα! >>
<< ωραία 12 να σαι εκεί! >>
<< Ναι οκ αντε τα λέμε! >> είπα και το έκλεισα

Γύρισα το κεφάλι μου να δω τη Θεοφανία αλλά το μετανιωσα.

Καλά μετάνιωσα που λέει ο λόγος.

Δεν με χάλασε αλλά ο φιλαράκος μου εκεί κάτω ενοχλήθηκε λίγο.

<<ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΒΆΛΕ ΤΗ ΜΠΛΟΎΖΑ ΣΟΥ>> φώναξα και γύρισα.

<<σιγά ρε μπάτσο πως κάνεις έτσι! Λες και δεν έχεις ξαναδεί γυναικείο σώμα!>> απαντησε χαλαρή.

<< ή μήπως δεν έχεις ξαναδεί? βρε μήπως είσαι παρθένος? >> συνεχίσε

<<ε αντε χεσου και εσύ! >> απάντησα εκνευρισμένος.

<<οκ οκ τσιλλ! >> απάντησε και σήκωσε τα χέρια της ψηλά και άρχισε να ετοιμάζεται.

<<και που θα πας τώρα? >> ρώτησα μιας και μου ήρθε μια καλή ιδέα.

<<δεν ξέρω! Σπίτι δεν παίζει άρα μπορεί να πάρω κανένα μπουκάλι βότκα και να αράξω στο στέκι της ομάδας μπας και βρω κανένα στοιχείο για το που στον διαολεμένο κόσμο μπορεί να είναι ο παπαρας ο Νίκος>> απάντησε και έβαλε τη τσάντα στον ώμο της.

<<εμμ...κοιτα εγώ θα πάω σε ένα κλαμπ με τους δίδυμους-...>> πήγα να συνεχίσω αλλά με διέκοψε

<<Πύργους? Δεν μου κάνει εντύπωση τούβλο εσύ τούβλα αυτά ταιριάξατε και κάνετε παρέα>> απάντησε ειρωνικά

<<Αμαν μωρε Θεοφανία! >> αναφώνησα και πήγα να φυγω

<<όχι τόσο γρήγορα μπάτσο, μη θίγεσαι τόσο εύκολα, αν συνεχίσεις να με ακολουθείς θα πρέπει να τα συνηθίσεις αυτά! Και επίσης παραδέξου ότι ήταν πετυχημένο! >> πενευτηκε..

Ο δικός μου μπάτσος حيث تعيش القصص. اكتشف الآن