Medya Zeynep
"Ayyy olm inanabiliyor musun beni yanına çağırdı. Konuştuk lan yüz yüze hemde" o an aklıma gelince tüylerim tekrardan diken diken oldu. Ben sınıfta volta atarken içeri Yusuf girdi.
"Zeynep Oğuzhan seni çağırıyor."
Ben gözlerimi açtım ve Cerene döndüm onunda benden bir farkı yoktu. Yanıma geldi ve koluma girdi.
"yanındayım"
yutkundum ve kapıdan çıktım kaloriferin orada kollarını birleştirmiş bana bakıyordu
"Bismillahirrahmanirrahim Ceren çok güzel bakıyor bu nasıl konuşacağım ben bunla"
Ceren hafif kıkırdadı ve
"bana bırak o işi kanka"
Oğuzhanın yanına ilerledim ve gözlerine bakmaya başladım ne diyebilirdim ki yaklaşık 15 saniye sonunda konuşmayı başardım.
"Evet ne vardı"
Ceren bıkkınca nefes verince yüzümü astım."Zeynep bende oradaydım gördüm yani, ayrıca çocuk seni tehdit etti bi vazgeç şundan kimse sevmiyor çocuğu"
Masamın önündeki sandalyeye oturdum ve yüzümü ellerimin arasına alıp sırıttım. Oğuzhan bana baktı ve umursamaz tavrı ile konuşmaya başladı
"ne konuşuyormuşum ben seninle ilgili"
kaşlarımı çattım ve "sınıflara girip bağırarak Zeynep beni seviyor diyormuşsun şu saate kadar sabrettim ama bir daha benim hakkımda sakın konuşma"
alaycı bir tavırla konuşmaya başladı
"ne konuşucam kızım ben senin hakkında herkes gelip bana Zeynep seni seviyor dedi."
Sinirlendim, bir adım daha atarak konuşmaya başladım
"e ne var yani seviyorsam bu sana her yerde benim hakkımda hakaret ederek konuşma hakkı vermiyor"
o da sinirlenmiş olmalı ki bir adım attı ve
"kim dedi bunları getir hepsinin anasını-"
bağırdım
"küfür etme arkadaşlarıma"
sırıttı ve
"sana son bir şey söyliyim Zeynep yanlış sularda yüzüyorsun"
ve arkasını döndü bende sinirle sınıfa girdim o an dışarıda bir bağırış kopunca cerenin yanimda olmadığını farkettim s*ktir hemen sınıftan çıktım ve gördüğüm manzara ile bir oha çektim.
"Ay ama minnoşum çok güzel tehdit etmedi mi?"
Ceren gözlerini devirip
"salaksın Zeynep hiçbir şey diyemedin çocuğa ben olmasam ne yapardın Allah bilir"
"Aa çocuğun üzerine atladın lan yazık miniğime"
Ceren gözlerini kıstı
"onun mu yanındasın lan"
hemen yanına oturdum
"saçmalama olm Oğuzhan kim ki sen benim kaç yıllık dostumsun bebe"
sırıttı ve
"adam ol kızım"
sonra bir anda ikimizde gülmeye başladık arka fonda çalan Müslüm Gürses işleri zorlaştırsa da bu bizim için bir engel değildi. Gözlerimi kapattım ve o anı tekrar hayal etmeye çalıştım
"LAN BIRAK KANKAMI IRZ DÜŞMANI"
diyip cereni Oğuzhanın üzerinden alamaya çalıştım Oğuzhan o sıra konuştu
"al şu kızı üzerimden deli misiniz lan siz"
Ceren sonunda üzerinden indi sevdiceğimin
"bana bak çocuk bir daha zeynebe bir yamuğunu görürsem yemin ederim yamulturum ha"
Oğuzhan ensesini ovdu ve
"manyak mısınız nesiniz ya" ve gitti.
Tekrar gülmeye başladım
"ay yazık çocuğuma ya"
cerende güldü ve
"ay sus sus gitti kafa sende iyice yat uyu yarın cuma ohhhh son gün rahatız he"
"iyi geceler kahramanım" yaptığım iltifata kıkırdadı. "İyi geceler deli"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Sıcak Eli
ФэнтезиBelki de öğrenmemek en doğrusuydu.... Ama gerçeklerden ne kadar saklanabiliriz?