dvadeset prvo poglavlje

2.5K 87 132
                                    


Kad sam se probudila Krisa nije bilo. Imala sam osećaj da mi se srce steglo, a dah mi je zastao na trenutak.

Zašto je otišao?

Sišla sam u prizemlje, otvorila ulazna vrata i provirila, ne bih li videla njegov auto ispred dvorišta. Nije ga bilo. Zatvorila sam vrata i sela na trpezarijsku stolicu. Progutala sam knedlu koja mi se skupila u grlu, razmišljajući o tome da li sam nešto pogrešno uradila ili pak rekla sinoć. Ništa čega sam se setila nije moglo da ga podstakne da ode. Pa zašto je onda otišao? Brzo sam otrčala do sobe i uzela telefon sa komode. Sela sam na krevet i upalila telefon. Imala sam jednu novu poruku koja je stigla pre dvadeset minuta. Od njega. Telom mi je prošao strah od onoga što bi u toj poruci moglo da piše. Grickala sam donju usnu; zatvorila sam oči i ušla u poruku. Duboko sam udahnula, otvorila oči i pročitala tekst naglas, ionako nije bilo nikog ko bi me čuo.

Kris: Otišao sam kući da se istuširam i presvučem, jer sinoć nisam poneo nikakvu odeću, verovatno zato što nisam ni mislio da ću prespavati. A neko je sinoć 'slučajno' isprosipao limunadu po odeći u kojoj sam došao. :P U svakom slučaju pokupiću te i idemo zajedno u školu.

Glasan izdah olakšanja mi se oteo sa usana i osetila sam kao da mi je neki teret pao sa srca. Ova njegova poruka me je čak i nasmejala.

Lupila sam se po čelu kad sam se setila pre koliko je vremena ovo poslao i odmah skočila sa kreveta. Sigurno je već krenuo ovamo.

Otišla sam do kupatila i na brzinu se istuširala. Uvila sam peškir oko tela i izašla. Došla sam do ormara i obukla prvo što sam ugledala. Neke farmerke i s' obzirom na to da je napolju bilo sunčano, obukla sam neku crvenu majicu. Kosu sam vezala u neurednu punđu i obukla patike. Kad sam bila spremna sela sam na krevet i držala telefon u ruci očekujući Krisovu poruku, pogledala sam u moju plišanu koalu Hugoa i osmeh mi se odmah pojavio na licu. Spustila sam telefon pored sebe i uzela koalicu u ruke, pogledala sam u poruku koja je stajala na njenom uhu. Privukla sam Hugoa bliže sebi i zagrlila ga.

Osetila sam blagu vibraciju pored sebe; brzo sam ostavila plišanu životinju i uzela telefon.

Kris: Ispred sam.

Nasmešila sam se, stavila telefon u džep, uzela ranac i brzo izašla iz kuće.

Stajao je naslonjen na svoj auto i gledao u telefon. Podigao je pogled ka meni i nasmešio mi se. Prišla sam mu bliže, obmotala ruke oko njegovog vrata. Pogledala sam ga pravo u oči, a zatim se popela na prste i otisnula mali poljubac na njegove usne. Kad smo ušli u auto, na retrovizoru sam primetila Medi i Dafni kako pričaju i hodaju ka mojoj kući. Pa sam mu predložila da ih sačekamo, što smo i uradili.

Nakon što su se časovi završili, Dafni i ja smo otišle sa Medi do toaleta. Ona je ušla u prvu kabinu, a nas dve smo sele na pločice. Pričale smo sve dok u toalet nije ušla crnokosa devojka sa crvenim pramenovima. Sali.

,,O pa zdravo, Anastasija", rekla je sa lažnim uzbuđenjem.

Pogledala sam je, podigla jednu obrvu, a zatim ustala sa pločica i uspravila se. Dafni je ponovila moj postupak.

Nije me iznenadilo što zna moje ime, jer joj je verovatno neko iz škole rekao.

,,Šta hoćeš, Sali?", pomalo drsko sam izgovorila, pa prekrstila ruke ispod grudi.

,,O pa ništa, samo sam htela da te pozdravim", rekla je sa izveštačenim osmehom na licu. Prevrnula sam očima na njenu lažnu dobrotu.

,,Pa pozdravila si me, pa ono... nestani." Nemam pojma zašto, ali ove reči mi same klize niz usne.

,,Kako je tebi i Krisu?" Videla je da sam se namrštila i upitno je pogledala, pa je dodala: ,,Mislim, kako napreduje vaša veza?"

,,Kako ti znaš da smo mi u vezi?", upitala sam je. Ona je prevrnula očima, a meni se javila želja da joj ih iskopam. Bože, šta mi je?

Pazi da se ne zaljubiš Onde histórias criam vida. Descubra agora