Είναι η τρίτη ώρα και έχουμε Αγγλικά. Κανείς από τα παιδιά δεν προσέχει διότι όλοι έχουν τελειώσει την εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας από φροντηστήρια οπότε δεν ενδιαφέρονται.
Εμένα πάλι οι γονείς μου ποτέ δεν με έστειλαν να μάθω μια ξένη γλώσσα διότι δεν θα είχα χρόνο για να ασχολούμε με τους πελάτες τους. Οπότε από ότι καταλάβατε ποτέ δεν έμαθα αγγλικά ενώ πάντα ήθελα.
Ο Ηλίας από δίπλα μου με σκουντάει και τον κοιτάζω ενοχλημένη μιας και δεν με αφήνει να παρακολουθήσω. "Νομίζω βρήκα λύση για το πώς να πούμε στον μικρό να έρθει σε εμάς και να μην χρειαστεί να σε ξανά γαμήσει αυτός ο πούστης."
Τον κοίταξα έκπληκτη και πραγματικά ελπίζω απλά αυτό το σχέδιο να πετύχει. Τον ακούω με απόλυτη προσοχή μιας και αυτό θα μου σώσει την ζωή πιο πολύ από τα Αγγλικά.
"Μπορούμε να πούμε στον μικρό μετά το σχολείο να πάμε να τον βρούμε και να του το πούμε τότε"
Η έκλπηκτη γκριμάτσα μου μετατράπηκε σε απογοητευμένη. "Θα είναι εκεί η μάνα μου να τον πάρει"Εκείνος απογοητεύτηκε όπως κι εγώ. Τότε γυρνάει Μυρτώ προς το μέρος μας μιας και κάθεται μπροστά μας και μας ψυθιρίζει. "Κι αν της πιάναμε την κουβέντα έτσι ώστε να μπορέσουμε να μιλήσουμε στον μικρό;"
Ξανά γνέφω αρνητικά. "Ο μικρός είναι πολύ ξεχασιάρης. Μέχρι το βράδυ θα το έχει ξεχάσει... Αφήστε το δεν υπάρχει άλλη λύση. Πρέπει να πάω να βρώ τον φίλο του Νικόλα. Να μου πεί τον αριθμό του και να τον παρακαλέσω να πάει να μιλήσει στον Δημήτρη. Δεν υπάρχει σχέδιο Β"
Λέω απογοητευμένη και ο Ηλίας φαινόταν να προσπαθούσε να σκεφτεί κάτι άλλο με απόγνωση. Η Μυρτώ πάντως έδειχνε κάπως διστακτική. Είχε ένα δίλλημα κρεμασμένο στον εγκέφαλο της και αυτό φαινόταν. Συνέχισα να παρακολουθώ την Αγγλικού αλλά μάτεα. Ο νους μου ήταν σε όλα αυτά που θα περάσω το απόγευμα.
Μυρτώ
Έχω μπλέξει άσχημα. Το μυαλό μου είναι ένα κουβάρι. Πρέπει να πείσω τον Νικόλα να δεχτεί την πρόταση της Έρικας. Αλλιώς την έχουμε βάψει. Δεν μπορώ να πω σε κανέναν την αλήθεια.
Την Έρικα την πλησίασα γιατί ήθελα να την μάθω. Δεν μπορώ να της αποκαλύψω ακόμη μια τέτοια αλήθεια. Ειδικά έτσι όπως είμαστε τώρα. Όταν φτιάξουν τα πράγματα θα της πω την αλήθεια.
Το θέμα είναι πως δεν μπορώ να αφήσω αυτόν τον μπάσταρδο να την βλάψει. Και δεν μπορώ να κάνω κάτι. Αν πω στον Νικόλα να υποκριθεί είναι απαίσιος ψεύτης. Και αν του πω να έρθει να με πάρει από το σχολείο η Έρικα θα καταλάβει πως γνωριζόμαστε και δεν πρέπει να το μάθει.
DU LIEST GERADE
Μια ζωή...μπουρδελο
Abenteuer"Λοιπόν είναι η πρώτη σου φορά;" Ρώτησα έκπληκτη. Ήταν πολύ καλός για να είναι η πρώτη του φορά "Ν-ναι. Τα πήγα χαλιά ε;" Ρώτησε αγχωμένος. Α μωρέ είναι γλυκούλης. "Μμ ενδιαφέρον" είπα και του έκλεισα παιχνιδιάρικα το μάτι. "Πάμε για έναν δεύτερο γ...