3.Bölüm...

303 22 32
                                    

Medya izlemeyenler için çukurun yeni bölüm faragmanı...
Ve Cihangirin gülüşü

Eceden
Artık eve dönmüştük. O kadar yorgundum ki kendimi direk yatağa attım. Telefonum şarjı bittiği için kapanmıştı hiç umursamadan direk uyudum
................
Uyandığımda telefonumu açtım. 50 cevapsız arama 30 mesaj vardı bunların hepsi cihangirdendi. Korksamde geri aradım. İlk çalışta açtım.
Cio : Ece niye o telefon açılmıyor. Kapalı olsun diye mi verildi o telefon sana
Ece : Ya aşkım sakin. Uyumuşum. Telefonun şarjı azdı bitmuş kapanmış.
Cio : Ben anlamam kapanmış falan ben aradım mı bir kereden fazla çalmiycak o telefon açıcaksın hemen.
Ece : Ya cihangir ne uzattın he.
Cio : Ben neler düşündüm biliyon mu. Başına bir şey mi geldi bir şey mi oldu.Biri bi şey mi yaptı. Yada o barış iti mi geldi.
Ece : Gel istersen bana belki iyi olduğumu görürsen sakinleşirsin.
Cio : Zaten yoldayım biraz daha açmasaydın kapıyı kıracaktım.
Ece : Tamam sevgilim sakin ol iyiyim ben bekliyorum seni hadi gel.
Cio : Geliyorum.
Diyip kapattı. Bende kalkıp üstümü değiştirdim ve mutfağa girdim. Kendime yiyecek birşeyler hazırladım. Ben tam son lokmamı yerken kapı çaldı. Koşarak gidip kapıyı açtım. Ama beklediğim kişi değildi.
Ece :Senin ne işin var burda?
Barış : Seni görmeye geldim.
Ece : Ya ben sana peşimi bırak diye.
Barış : Ben hala seni seviyorum ecem
Ece : Ama ben seni sevmiyorum. Ben cihangiri seviyorum
Barış : Benim anlamadığım ben o allahın adnalısından daha yakışıklıyım niye o.
Ece : Barış biz seninle niye ayrıldık anlatim istersen. Sen beni en yakın arkadaşımla aldattın. Lan ben sizi yatakta bastım daha ilerisi var mı ya
Barış : Bi hata yaptım işte
Tam o an
Cio : Yalnız biz ona hata demiyürük. İbnelik diyürük. Lan ben sana benim sevgilimden uzak dur demedim mi.
Barış : Durmuyorum ne yapcan
Cio : Ne mi yapıcam gösterim hemen.
Cihangir barışın yakasına yapışıp kafa attı. Barış yere düştüğünde ise üzerine çıkıp yüzüne yumruk atmaya devam etti.
Cio : Eceden. Uzak. Duracaksın. Anladın. Mı. Lan
Dedi. Her kelimede yüzüne tekrar yumruk atıyordu
Ece : Cihangir yeter bırak ya nolur yeter.
Cio : Ulan eceye dua et o olmasaydı seni burda ölesiye döverdim.
Barış : Bu burda bitmedi cihangir bey.
Cio : Lan siktir git hala konuşüyür lan.
Ece : Ya barış git artık sende.
Barış : Pişman olup ağlayarak bana geliceksin.
Diyip gitti. Bende ağlayarak cihangire sarıldım.
Cio : Şşşt tamam geçti güzelim hadi kendine bir kaç eşya al bana gidelim.
Ece : Tamam
Diyip çantama bir kaç eşya koydum ve cihangir ile berber onun evine gittik.
Eve geldiğimde
Cio : Ben bir şeyelr hazırlim sende dinlen biraz.
Ece : Yok bende sana yardım edicem.
Cio : Tamam o zaman hadi mutfağa.
Beraber mutfağa girdik. Ikimizde birer önlük taktık. Cihangir makarna yaparken bende ona domates sos yapıyordum. Tam o sırada parmağımı kestim.
Ece : Ah
Cio : Ne oldu iyi misin.
Ece :Ah parmağımı kestim ya
Cio : Tamam sen parmağını suyun altına koy. Ben ilk yardım çantasını getirim.
Ben musluğu açıp parmağımı altına tuttum açık yara olduğu için canım daha çok yanıyordu.
Ece : Cihangir hadi canım yanıyor
Cio : Geldim canım.
Cihangir gelip pamuğa tendütiyot döküp bastı. Bi yandan üfleyip bi yandan hafif hafif pamuğu bastı.
Ece :Ah
Cio : tamam güzelim yapıştırıyorum yara bandını
Diyip yara bandını yapıştırdı. Zaten sosu bitmişti. Daha sonrasını cihangir halletti. O gün film falan izleyerek geçti. Benbfilm izlerken uyuya kalmışım.
Sabah
Uyandığımda cihangir ile hala koltukta uyuyorduk. Ben kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkadım. Döndüğümde cihangir kalkmıştı.
Ece : Ben kahvatıyı hazırlim sende git elini yüzünü yıka
Cio : Hiç zahmet etme kahvaltıyı dışarda yapıcaz.
Ece : E iyi tamam olur. Ben hazırlanim.
Cio : Bende bi giyinim.
Diyip beraber yukarı çıktık. Ben banyoda o ise odada değişti üstünü. Daha sorna bi cafe gibi bir yere gittik. Oturduk. Kahvaltımızı yaparken kapıdan içeri bir kız girdi. Kız bizim oturduğumuz yöne bakınca dikkatimi çekti. Ben oraya bakınca cihamgir de döndü. Kıza bakması ile öksürmesi bir oldu.
Ece : İyi misin.
Cio : Doyduysan kalkalım
Ece : Ben bi lavaboya gidim sonra kalkarız.
Cihamgir de onaylar anlamda kafasını salladı.
Yazardan
Ece gidince İlayda  (Yani ecenin gördüğü kız) gelip cihangirin yanına oturur. Eini cihangirin göğsünde gezdirmeye başlar.
Cio : Ya senin ne işin var burda
İlayda  : Niye sevgilimi görmeye gelmiş olamaz mıyım dedi ve kız ecenin geldiğini görünce cionun dudağına yapıştı. Cio o an neye uğradığını şaşırdığı için tepki vermedi. Ece gelip cihangire tokat attı. Ve ceketini de alıp gitti..........
Selamlar
Şimdi size
Yeni karakterleri tanıtıcam.

Barış ArduçEcenin eski sevgilisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barış Arduç
Ecenin eski sevgilisi

İlayda KayaCihangirin eski sürtüğü Arkadaşlar ismi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlayda Kaya
Cihangirin eski sürtüğü
Arkadaşlar ismi değiştirdim

MUCİZEMMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin