,,Inocență și maturitate"
_____ㅡ Haide Angel! Scapi azi de supa asta, îi spun blondinei care refuză vehement să bea lichidul scârbos din bol.
ㅡ Nu Lucifer. Nu mai vreau, îmi spune ea strâmbând din nas, exact ca un copil de cinci ani.
ㅡ Bine, vei mânca acasă mai mult. Îți voi pregăti chiar eu ceva, îi spun încercând să mă gândesc cum să îi vorbesc despre propunea mea și unchiului meu.
ㅡ Te autoinviți la mine acasă? mă întreabă în timp ce își îndreaptă privirea spre fereastră.
Știu la ce te gândești îngeraș. Ți-e frică că nu mai ai o casă a ta probabil. Te temi ca nu cumva să te evacueze imediat după ce ajungi între pereții în care ai crescut. Nu se va întâmpla asta. Nu cât sunt eu aici.
ㅡ Nu Angel. Despre asta voiam să vorbim, îi spun în timp ce las bolul cu supă pe măsuța de lângă mine.
ㅡ Ce voiai să vorbim? mă întreabă în timp ce se uită la mine cu ochii ei maritimi și intenși.
ㅡ Am aflat despre evacuare, îi spun și observ că începe să își trosnească degetele rând pe rând.
ㅡ Mă voi descurca cumva, îmi spune ea cu o oarecare răceală.
ㅡ Nu Angel. Ne vom descurca, spun eu accentuând ideea. Unchiul a venit cu o idee perfectă, îi spun și se pare că i-am captat cu adevărat atenția blondinei.
ㅡ Ce idee?
ㅡ Angel, vrea... vrem să te muți la noi, îi spun și nu depistez inițial vreo reacție exagerată a cârlionțatei.
ㅡ Cum adică? mă întreabă ea de parcă nu aș fi fost suficient de clar.
ㅡ Vrem să te muți cu totul la noi.
ㅡ Mulțumesc Lucifer. Tu și domnul Bennet sunteți foarte amabili, dar nu pot face asta.
ㅡ Angel, am spus că de acum te voi ajuta. Nu aș putea permite să rămâi pe străzi, îi spun și o simt cum devine mult mai rigidă.
ㅡ Mă voi descurca, îmi răspunde scurt.
ㅡ De ce nu te lași ajutată? o întreb în timp ce îi iau mâinile reci între ale mele.
Uneori am impresia că ea este un vampir.
ㅡ Fiindcă am învățat să mă descurc pe cont propriu, îmi răspunde folosind vocea rece și calculată pe care o are ascunsă exact pentru astfel de conversații.
ㅡ Dar de acum încolo nu mai trebuie să faci asta.
ㅡ De ce nu? îmi răspunde uitându-se țintă la mine.
ㅡ Fiindcă acum sunt eu aici, îi răspund zâmbind ștrengar, iar ea îmi întoarce zâmbetul.
Zâmbetul ăsta a devenit noua mea țigară.
ㅡ Vreau să o văd pe Anastasia, îmi spune ea înghițind în sec.
ㅡ Asta înseamnă că vei sta la noi? o întreb în timp ce mă ridic.
ㅡ Lucifer, nu vreau să vă deranjez.
ㅡ Ne-ar deranja dacă nu ai accepta. Acum stai puțin. Merg să iau un scaun cu rotile și apㅡ
CITEȘTI
Iubind Întunericul |Finalizată|
Romans||dragoste|| dramă|| ficțiune adolescenți|| Lucifer este un băiat cu un trecut dureros. A asistat la uciderea mamei sale, chiar de către tatăl său. Cu timpul, acesta a învățat să se ascundă după o mască a indiferenței și a orgoliului. ...