Maça tek gitmemek için berrağıda çağırmıştım üzerime mavi tişörtümü üstüne de bol switimi geçirmiştim, altına da siyah kot şortumu almıştım ne alaka derseniz bende bilmiyorum akşam olacağı için rüzgar olacaktı büyük ihtimalle. Yazı getirdim arkidişerm.
-Berrak-''ya kanka sen niye bu kadar güzel olacağını söylemedin bende güzel bişiler alırdım üüüüf''
-Doğa-''Bu mu güzel?''
Bana bakıp sırıttı.
-Berrak-''sana aşık olmayacak erkek tanımıyorum''
bende ona dönüp sıcak bir gülümseme yolladım.
-Doğa-''hadi gidelim geç kalmayalım''
-Berrak-''Hey,dur bakalım bana hala o maçtaki speyşıl ediyşın boysumuzun adını vermedin!''
-Doğa-''gerçekten ingilizceyi katlettin,gidince görürsün''
Apartamının dış kapısını kitlediğime emin olmak için kapıyı ileri geri oynattıktan sonra,merdivenlerden 2şer 3er indim.
-Berrak-''Ama meraktan çatlicamm''
Maçın yapılacağı yere sonunda gelmiştik,oturmak için en ön koltuğu seçmiştik ÇüNkÜ nEdEn OlMaSıN aW .DD
13 DAKİKADAN sonra sonunda maç başlamıştı evet dakikaları saydım!
Yuh ama girer girmez bana mı bakmıştı o! neyse güzele bakmak sevaptır.
-Berrak-''ee bu ex eniştemiz abooov neler oluyo!?''
-Doğa-''kanka gelmemi rica etti bende kırmak istemedim''
-Berrak-''o değilde şu 12 numara TİTRETTİN BENİ TİTRETTTİNN!''
Sanki utanmama çelınç yapıyoduk kızardığıma adım gibi emidim.evet mütiş çağatay bile gülüyordu çünkü salak berrağın sesi çok çıkmıştı.
-Doğa-''Ses tellerini sikeyi- ay seveyim''
-Berrak-''o değilde şu popoya bak rihannada bu yok ama''
İkimizde sesli gülmüştük harbi çocuğa söyleseydık sigortalat bişey mişey olur mazAllah,maç aşırı iyi ilerliyordu çağatayın takımı 6 puandaydı karşı takımsa 2 puan alabilmişlerdi. 6 sayıyıda çağatay almıştı kimin plotoniği BEE kazanan çağatayın takım olmuştu ay şu surata şu tipe bak yerim valla acıktım zaten harbiden acıktım.
-Doğa-''kanka niye formasını çıkarıyo lan bu!''
-Berrak-''oha kasa bak uwwwuwu
Elimi berrağın gözünün önüne koydum görmemesi için kendimi o senin yengen yengen dememek için zor tutuyordum,o değilde bu yaşa bu baklava fazla harbiden 50 kızın hepsi ona bakıyordu KISKANÇLIKTAN KUDURMAK ÜZEREYİM!
nefes al
nefes ver
nefes al
nefes ver
nefes al
nefes ver
TABİ YA! kendi switimi verebilirdim zaten unisexti hızlıca çıkarıp ona doğru koştum kıskançlık sen nelere kadirsin be,sonunda onun yanına gelebildiğimde nefes nefese kalmıştım.
-Doğa-''al şunu giy soru sorma''
Bana doğru gülümseyip elimdeki switi (bşlerek böyle yazıyorum swit diye biliyrm yazılışını ama yazmaya üşeniom arkdşklr üzgnm) aldı.
Ve kokladı? umarım ter falan kokmuyordur diye dua ediyordum ama zaten ter kokması imkansızdı,beklemediğim bir hareket yaptı ve kokuyu içine çekti ups kalbim.
-Çağatay-''Bu kokuya aşığım''
ne tesadüf bende sana :)
-
muhtmln bi kaç gün yazmam çünkü üşeniorm ĞLÜKŞĞKÜLÜLNŞLĞĞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar küresi
Chick-Lit-Çağatay-''bu kokuya aşığım...'' -Doğa-''ne tesadüf bende sana ;)'' Sanki hayatlarımız bir müzikle bağlanmıştı ve biz nakarat kısmında birleşiyorduk'