105. deo

890 33 2
                                    

Ognjen je stigao prvi tačno u pola jedan. Imao je pidžamu na sebi, odnosno trenerku i majicu sa natpisom YOU CAN DO IT! za koje znam da spava u njima.
O: ,,Ko je provalio?"
Upitao je zadihano na vratima.
J: ,,Nije trebalo da trčiš."
Mrko me je pogledao i skupio usne. Izvadio je telefon iz džepa i uneo mi ga je u lice.
O: ,,Šta ovde piše?"
Pročitala sam naglas svoju poruku.
J: ,,'Neko je provalio u moj stan. Hitno je. Dođi što pre'. Pa, možda sam zaboravila da ti kažem da sam u redu i da nije u pitanju pljačka već pretnja."
Vratio je telefon u džep i uhvatio me je za obraze.
O: ,,Dušo, toliko si me usrala da sam već razmišljao kako da te izvadim iz hitne."
Nasmejala sam se i pomerila sa vrata kako bi ušao u stan.
J: ,,Izvini."
Shvatila sam koliko se uplašio kada sam ugledala dve različite patike koje je izuo. Trebalo je da mu lakše saopštim ovo.
O: ,,Kakve pretnje si dobila?"
Sledio me je do kabineta u kom sam mu pokazala pokvaren laptop i žuti papir.
O: ,,Oh, možda bi stvarno trebalo da odustaneš."
J: ,,Nema šanse. Proveravala sam, čak su obrisali njeno ime i prezime iz bivšeg spiska zaposlenih, kao i sve podatke o njoj. Samo kako joj ja ne bih ušla u trag."
Sumnjičavo je posmatrao papir. Udarila sam ga po ruci kada je pokušao da dotakne laptop.
J: ,,Dovoljno je to što su moji tragovi ovde."
O: ,,Zvaćeš policiju?"
J: ,,Tata će ovo srediti. Poslao je Marka i njegove ljude da analiziraju sve ovde."
Izvio je obrvu i nalaktio se na sto.
O: ,,Veruješ u to da nije on umešan?"
J: ,,Želim da verujem. Ponašao bi se drugačije da je sve ovo njegovo delo."
Iako je moj otac ljigav čovek i onaj koji voli da briše tragove za sobom i pali mostove nakon odlaska, priznao bi mi da je pokušao da me spreči. Da je on kriv. Da je stvarno hteo da ne saznam ništa, ne bi bio toliko nemaran i ostavio otvorenu fioku sa maminim slikama i pismom.
Sinulo mi je...
On je zapravo hteo da ja saznam. Ali da to ispadne 'slučajno'.
Kao da ga neko sve vreme nadgleda.
O: ,,Plaši me taj tvoj pogled."
Prozborio je Ognjen.
J: ,,I mene plaše sopstvene ideje."

Savršeno nesavršeni (Završena)Where stories live. Discover now