8#

1.2K 79 6
                                    


Beep beep beep beep

Nitko da ugasi alarm. A da, ja moram jer je do mojeg kreveta. Ovo je dosadno. Svako jutro jedno te isto. Ustaj, spremaj, umiraj, još umiraj, hodaj, jedi, spavaj i tako sve ispočetka. Kao da smo neki roboti. Nekad mi se sve zna činiti kao iluzija i kao da ništa nije stvarno. Ok opet sam skrenula s teme.

Jučer smo do kasno slavili pobjedu jer smo pobijedili u nogometu, pa se sad nitko neće ustati. Nije moj problem. Prekjučer sam se naspavala dosta za tri dana.

Ustala sam i obavila sve potrebno u kupaonici. Iz ormara sam izvukla nešto.

Ovo čak i je moja majica

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ovo čak i je moja majica. To me podsjetilo, trebala bi Jackobu vratiti njegovu. Ali tako dobro mirišee. Nema veze, koga briga za Jackoba bitno da imam njegovu majicu.

Pošto za divno čudo imam još dosta vremena odlučila sam si složiti tost i jaje.

Tako dok sam ja kuhala, ili pekla, pojavio se Leon.

,,Što to meni kuhaš?" Pitao je.

,,Da Leon, nemam ništa pametnije za radit pa sam odlučila tebi speći jaje." Sarkastično sam odgovorila.

,,Oke, nisi trebala." Slegnuo je ramenima i uzeo tanjur s MOJIM doručkom. ,,I da, danas markiram ako te kojim slučajem zanima."

,,Sva sam luda za tom informacijom." Ljutito sam rekla.

I sad trebam jesti sendvič zbog njega. Kad bolje razmislim nemam vremena jesti. Dobro, dobro sad mu neću oprati odjeću.

Hodam do stanice, ali mi je skejt zakačen na ruksak. Šutam kamenje po putu jer ne znam što drugo.

Dosadno mi je čekati na stanici. Stigao je bus i Emma me zvala da sjednem s njom. Nisam htjela biti bezobrazna i otići k dečkima pa sam prisilno sjela. Putem je brbljala o nekim sranjima, tj. parfemima. Baš mene jako zanima zo što si je ona kupila novi guess parfem. Ili gucci, ne znam što je bilo u pitanju.

,,I ti moraš samnom u šoping, trebaš haljinu za klub."

,,Imam ja što obući u klub ne brini ti ni ništa. I kakav sad klub?" Nisam ju slušala ništ nakon onog guccia.

,,Pa rekla sam da sutra idemo van pošto je petak. A ti trebaš haljinu."

,,Ne, ne trebam. Nećeš ti mijenjati moj stil. Svi koji me znaju, znaju da nikad, NIKAD, IKAD ne nosim haljine. Nikad ni nisam. Nemam ni jednu haljinu i to se neće promijeniti. Ako nisi shvatila do sada, ja mrzim haljine." Rekla sam bezo.

,,Wow, ti si nešto novo. Sve cure vole haljine. Čekaj, nisi ih nosila ni kad si bila mala?" Što je tu čudno?

,,Ne..?"

,,Meni ih je mama non stop oblačila i kupovala." Rekla je tužno.

,,E pa meni tata nije. I zahvalna sam mu na tome." Ja sam inače nosila kad sam bila mala odjeću od braće koju su prerasli. Čudno znam. A tek kasnije sam si kupila žensku odjeću kad je tata osvojio neku nagradu od velike svote novca.

,,A mama?" Upitala me.

,,Umrla je." Hladno sam rekla. Da je živa terorizirala bi me o tome kako se dame ponašaju. Tako mi je tata rekao. Maštala je o tome da ima kćer s kojom bi čistila, kuhala, pila kavu, razgovarala o ženskim glupostima, išla u šoping... Čini mi se kao neko roblje. Radije bi s dečkima igrala na PlayStationu.

,,Žao mi je, znam kako ti je." Primila me za ruku. Ne, ne znaš kako mi je. Super mi je. ,,Ako želiš s nekim podijeliti svoje probleme" ne želim ,,bit ću ti rame za plakanje." Ne treba mi nikakvo rame za plakanje. Što je s ovom? ,,Znaš, ženski razgovori." Ne, ne znam.

Ja s nikim ne dijelim svoje probleme i rješavam ih sama, a frendovi mi služe za zezanje.

,,Nego, moram ti nešto reći..." Rekla je kad smo ulazile u školu. ,,Puknut ću ako nekome ne kažem. A osjećam se da tebi mogu vjerovati jer znam da nećeš nikome reći.."

,,Oke.."

,,Znači... Ajmee. Zaljubljena sam u Lea... Ali ono jako. Uvijek mislim na njega, prezgodan je, brine se za mene... Kako me ono jednom spasio od pedofila..." Govorila bi još o tim romantičnim sranjima da ju nisam prekinula.

Ok. Moram se pretvarati da me briga.

,,Stvarno?! Sviđa ti se Leo??" Pitala sam iako je očito da joj se sviđa i sigurna sam da su svi to primijetili.

,,Daa, šutii netko će te čutii." Smijala se. ,,Ali ne znam sviđam li se ja njemu..."

U tom trenutku netko je potrčao prema nama.

,,Sviđaš mi se malena." Rekao je Leo i poljubio je.

Od kud se sad on stvorio..?

Zašto svi imaju bolji ljubavni život od mene. Ali sretna sam zbog njih.

Netko me zaskočio i oboje smo pali na pod. Mihael. Moj najdraži Mihael. Što bi ja bez njega? Nebi bila na podu, to je sigurno.

,,Kretenu miči se s mene ako želiš preživjeti ovaj dan!!" Vikala sam tako da su se svi okrenuli u našem smjeru.

,,I ti si meni nedostajala." Rekao je.

,,Nedostajat će tebi dijelovi tijela ako se ne makneš." Ljuto sam odgovorila.

Počeo se smijati i digao se s mene.

,,A što je sad ovo?" Zgroženo je pokazao na Lea i Emmu.

,,Shvatili su da se vole, a sad idemo pustiti ih same." Povukla sam ga prema razredu.

Hodajući hodnikom vidjela sam Jackoba naslonjenog na zid kako nešto tipka po mobitelu.

,,Ideš s nama na party danas? Cole slavi rođendan. Dečki su se dogovarali i rekli da te pitam."

,,Znaš mene. Naravno da idem."

Počeo je sat, a tako i moje maštanje o nebitnim stvarima.

Life with boys ✓Where stories live. Discover now