În acest capitol am să încep cu câteva întrebări :
Care este cel mai mare complex de inferioritate, cea mai mare ruşine şi umilinţă suferită de tine?
Ce anume te va face să fii campion în această lume?
Înainte de asta hai să vedem de ce nu ai rezultate. Nu ai rezultate pentru că:
1. Nu ai înțeles că orice ai pe lume este la nivelul dezvoltării tale personale şi spirituale.
Banii sunt o reflectare a ceea ce eşti tu în interior, relaţiile de iubire şi calitatea persoanelor cu care ai relaţii sunt în cel mai bun caz la nivelul la care eşti tu, anturajul şi prieteniile tale sau relaţiile de afaceri sunt la acelaşi nivel cu care eşti tu. Relaţiile cu părinţii sau copiii tăi sunt la acelaşi nivel şi de aceeaşi calitate pe care o ai tu Şi totuşi, deşi recunosc asta, câţi oameni lucrează la început la interiorul lor? Toţi vor tehnici.12 pași să faci bani, 7 tehnici pentru o relaţie fericită.
Ok, ok. Eu îţi dau tehnicile, îţi dau pe mâna cea mai tare tehnică şi tehnologie. Dar ce poate face un orb cu o armă cu lunetă?
Am citit ieri pe facebook o povestioară care spune că vezi în alţii ceea ce eşti tu. Când un hoţ se întâlneşte cu un sfânt, ceea ce vede hoţul sunt doar buzunarele sfântului.
Tu ce vezi în jur?
Dacă vezi numai sărăcie, răutate, lipsă de oportunităţi ghici de ce? Atât eşti tu şi doar asta poţi vedea.
Lucrează la interiorul tău. Încrederea în sine, inteligenţa emoţională, abilităţile de comunicare, caracterul, personalitatea, spiritul. Toate astea îţi aparţin şi te definesc. Şlefuieşte-le şi fă-le să strălucească şi vei începe să vezi bogăţia acestei lumi.
După cum ați observat în acest capitol am inceput o enumerare a motivelor pentru care oamenii în general nu au rezultate favorabile,
Pe care o voi continua in următoarele capitole pentru că am nevoie de foarte multe surse de inspirație și informare.
Vreau ca ceea ce fac sa fie perfect din toate punctele de vedere.
Atât cu acest capitol .
Următorul îl voi posta la acumularea a 20 de voturi , pentru ca este perioada în care se dau tezele și am un program destul de aglomerat.Vreau să le mulțumesc cititorilor și celor care mă au la follow pentru susținerea acordată . Și vreau sa va spun că acest capitol este dedicat vouă . ♡
CITEȘTI
Schimbarea
AléatoireSalut eu sunt Felix , în aceasta carte voi încerca să vă dau anumite informații referitoare la modul cum alegeți sa Vă trăiți viața ! Lectură plăcută Un vot din partea voastră mă ajuta sa imi dau seama ca am pentru cine sa fac acest lucru . lăsați...