4 . BÖLÜM

432 21 4
                                    

Herkesin elinde içkiler herkez kendilerini müziğe kaptırmış dans ediyorlardı. Kızlara baktığımda delice dans ediyorlardı ben ise sadece çevrimi inceliyordum susamıştım doğruca mutfağa gittim içecek bir şeyler arıyorum. Arkamı döner dönmez Zace ile karşılaştım çok yakındık " oooo sen de mi buradaydın" dedi beni baştan aşağı süzerek umursamadan geçmeye çalıştım ama engelledi beni " Zace git başımdan " dedim hafif sesimi yükselterek tabi o sadece sırıtıyordu. Tam bir şey söyleyecekken evin sahibi yani Alex geldi " Zace adamlar geldi konuşmamız lazım hadi gel " dedi kolundan çekerek "seninle işim bittikten sonra ilgilencem" dedi sırıtarak sadece susmakla yetindim merak ediyordum gizlice Zace Alex'i takip ettim yukarıdan bir odaya girdiler kapı hafif aralıktı ve ne dediklerini müzik den dolayı duyamıyordum. Duymak için hafif kapıya yaklaştım fazla bir şey duyamıyordum sadece adamın " yarın mallar şu adreste ..." tam yerin adresini alacaktım ki sakarlığım tuttu ve kapıya yaslanır yaslanmaz adamların önüne düştüm .

Kahretsin!! ne yapacağım hemen yerden kalkıp üstümü düzelttim ve ayağa kalktım masumca Zace sırıtarak baktım. " senin burada ne işin var dedi !!" korkmuştum" bu kim yoksa..." Zace izin vermedi adamın sözünü tamamlamasına " yok yok öyle bişey yok parti'den bir tanımıyorum" dedi afallayarak ben birşey demeden koşarak aşağı indim . kızları bulmam lazımdı müzik kesilmişti aniden herkez durmuş etrafa bakıyordu "Kateeee! !" diye bağırarak her yeri inletmişti Zace, Eyvah!! şimdi yandık koş Kate koş arkana baktığımda merdivenlerden inen sinirli Zace görünce korkmuştum hemen topuklu ayakkabıları etrafa fırlatarak koşmaya başladım herkesin gözleri bizim üzerimizdeydi tam arabaya yaklaşmıştım ki saç köklerimde bir el hissettim küçük bir inilti çıktı ağzımdan " Nereye gittiğini sanıyorsun he nereye !" dedi bağırarak .Karşıdan kızların geldigini görünce sevinmistim Vio Zace saldırırken Spen ise Zace in kolunu ısırıyordu ama hala Zace saçımı bırakmıyordu daha çok çekiyor du .Alex Spen i tutuyor Vio ise Zace i dövmeye çalışıyordu.

En sonunda ayağımı Zace in erkekliğine geçirerek ondan kurtulmuştum Zace yerde kıvrılırken hemen Alex in elinden Spen I kurtarmaya ben ısırıyordum Vio ise Alex'in saçını çekiyordu hemen Zace in yanına gittim ve " Bak kedicik, farecik kediyi devirdi " dedin gülerek hemen arabaya bindim "kaşınmıştı iyiki dövdük " dedi Vio " bence hata yaptık dedim " benim sakarlığım sayesinde oldu bunlar ben biraz dikkatli olsaydım bunlar olmayacaktı ve onları daha kötü yakalayacaktır malların yerini ogrenecketik " dedim hafif bağırarak " tamam sakin ol başka açık taraflarını bulucaz ve kötü hale getirircez " " kadar kolay olmayacak Spen " dedim " hafta sonuna kadar okula gitmek yok sonrasını hallederiz " dedim arabayı park ederken . Doğruca eve geldiğimde banyoya gidip kısa bir duş aldım kafamdaki milyonlarca soruyoru yok etmenin en iyi yolu uyumaktı.

Sabah uyandığımda aklımdaki düşünce dün olanlardı. Ben yani biz bu Zace ve çetesiyle nasıl başa çıkacaktık. Düşüncelerimi bozan telefon sesi olmuştu " alo efendim , hayır baba! gelme! istemiyorum! sen o fahişenin yanına git ! Hayır gelmesin " dedim bağırarak " Gelmeyin istemiyorum ! senin gibi bir babam yok ! Canın cehennem !!" dedim sinirle sinirden ağlamaya başladım "sh sh ! tamam biz burdayiz " dedi Spen " gelmek mi istiyor " dedi Vio nefes aldı ve devam etti "istersen gelinler biz otelde.." sözünün bitirmesini izin vermeden söze atladım "asla asla Hayır buraya gelmeyecek O 24 yaşında bir kızla evlenmeden önce benim babamdı benim ole bi babam yok artık siz benim ailemsiniz "dedim son noktayı koyarak.


ACEMİ ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin