Dzień 33 || Turniej Czwórmagiczny - drugie zadanie

361 23 1K
                                    

Lumos!✨

Myślałyśmy nad stworzeniem fiocaleusowej gazety, Wieszcza Codziennego. Pojawiałyby się tam najnowsze informacje, ogłoszenia, podsumowania tygodnia. Idealne miejsca do ogłaszania nowych związków czy wydarzeń, jakie miały miejsce w szkole. Nie zabrakłoby także wywiadów. I, co najlepsze, nie prowadziłybyśmy tej gazety tylko my, a każdy, kto chce, mógłby napisać artykuł czy przeprowadzić wywiad i podesłać go nam. Co wy na to?

🏆🏆🏆🏆

Drugie zadanie odbywało się w ruinach jakiegoś mugolskiego zamku. Teraz był zabezpieczony zaklęciami chroniącymi przed wzrokiem mugoli.

Zamek był bardzo stary i widać było, że trochę przeszedł. Podziemne lochy były na wpół zawalone i zasypane piachem, tylko ich fragment ostał się i w ciemności wciąż majaczyły cele. Dziedziniec, na którym odbywała się konkurencja, był cały zarośnięty, dopóki nie wysprzątano go przed Turniejem. Wokół dziedzinca równomiernie rozmieszczone były wejścia do różnych pomieszczeń. Niektóre pokoje zachowały swój dawny, książęcy blask, a inne zmieniły się w ruinę.

Na scenie siedzieli zawodnicy. Każdy z nich rzucał zestresowane spojrzenia ze swojego krzesełka na stolik z sześcioma fiolkami eliksirów obok nauczycielek.

Amelia ruchem różdżki przywołała zza sceny sześć ekranów, do których podłączone były kable zakończone elektrodami. Zgromadzona na dziedzińcu publiczność patrzyła na nie zdumiona. Czym były te dziwne urządzenia?

Asterioss podłączyła po pięć elektrod do głów zawodników, którzy z każdą chwilą stresowali się coraz bardziej. Co się działo?

- Przywitajmy brawami naszych zawodników! - wykrzyknęła ze swojego fotela na scenie Nemezja - Są to Annabel Nikari (Czekoladowy_Jez) i Luna Kotek (LunaHermionaGinny) z Asteriossa Klaudia Maciejewicz (brzoskwiniowaa_) i Maurycy Slytherin (panna_slytherin) z Lignumu oraz Laura Cynthia Skjebne (_Arkusz) i Sara Paliwoda (Oczytanapl) z Niraquilu! Niestety, musieliśmy pożegnać się z Adrianem Milerem (Nicqus) i Olimpią Janicką (-homicida-) z Wolfinu.

- Poprzednią konkurencję wygrały Annabel Nikari (Czekoladowy_Jez) i Luna Kotek (LunaHermionaGinny) z Asteriossa oraz Klaudia Maciejewicz (brzoskwiniowaa_) z Lignumu z wynikiem trzydziestu sześciu punktów - ogłosiła Amelia - Dlatego mają teraz ułatwione zadanie. Dostaną od nas podpowiedź - podała im złożoną na cztery kartkę.
[podpowiedź wyślemy na pv]

- Teraz wyjaśnię wam, na czym będzie polegało zadanie - oznajmiła jego pomysłodawczyni, Wanessa - Zaraz wypijecie truciznę. Zamknie was ona w waszych umysłach. Tam będziecie musieli zmierzyć się ze swoimi największymi lękami. Gdy pokonacie jeden, pojawi się następny. Będzie ich w sumie trzy. Kiedy wygracie z tymi trzema strachami, będzie minuta przerwy. Dopiero wtedy możecie uwolnić się spod wpływu trucizny. Jak? Dostaliście podpowiedź w Pokoju Przychodź-Wychodź. Jeśli nie uda wam się uwolnić, zaczną was atakować setki lęków, aż umrzecie ze strachu. Będziemy więc musiały same uwolnić was z waszych umysłów.

- Na ekranach podłączonych do waszych głów, będziemy widzieli, co robicie. Zaraz wypijecie truciznę, możecie wtedy mieć ze sobą tylko różdżkę i naszyjnik z pierwszego zadania. Powodzenia! - Loretta rozdała wszystkim buteleczki - Pijecie na trzy. Raz, dwa, trzy!

🏆🏆🏆🏆

Zasady się nie zmieniają.

Miejsca do wykonywania zadania:

Krzesło Laury (_Arkusz)

Krzesło Sary (Oczytanapl)

Krzesło Klaudii (brzoskwiniowaa_)

Krzesło Maurycego (panna_slytherin)

Krzesło Luny (LunaHermionaGinny)

Krzesło Annabel (Czekoladowy_Jez)

🏆🏆🏆🏆

Miejsca do zwykłego rp:

Scena

Fotele nauczycielek

Krzesła publiczności

Fosa wokół zamku wypełniona wodą

Lochy

Sypialnia

Pokój służby

Sala balowa

Zawalone pomieszczenie

Wieża

Stanowisko dziennikarzy

\_/<--- pytanka?

Nox!🖤

𝔉𝔦𝔬𝔠𝔞𝔩𝔢𝔲𝔰 - 𝔖𝔷𝔨𝔬ł𝔞 𝔐𝔞𝔤𝔦𝔦 𝔦 ℭ𝔷𝔞𝔯𝔬𝔡𝔷𝔦𝔢𝔧𝔰𝔱𝔴𝔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz