Herkez üstündeki şoku atlatmışlardı.Eylülün dün olanlar ile ilgili hiç bir fikri yoktu.Yazık bu kıza çok acıyorum. o benim herşeyim.Kahvaltı sofrasındaydık.Bütün gözler benim üzerimdeydi nedense.Ağzım doluydu konuşamıyordum kafamı sallamakla yetindim.
"Bence biraz yavaş yesen daha iyi olur ne dersin?" Dedi mert
"Sizene benim yemek yememden?"
egemen"Biz senin iyiliğini istiyoruz."kafamı ona doğru çevirdim.
"istemeyin benim iyiliğimi falan. siz benim yemek yemememi engelliyerek bana en kötü şeyi yapıyorsunuz."
"güzelim ben şişko bir sevgilim olmasını istemiyorum." Dedi mert
Allah allah benim kilomdan sanane"sanane benim kilomdan sananeee"
Bir ayşegül çılgınlığı.Kimse gülmemişti bu benim moralimi daha çok bozdu.sofradan kalktım.üst kata çıktım.en kısa hangi şortum varsa onu giydim. gerçektende kısaydı. üstümede beyaz yazılı bir tişört ve üstüne kareli gömlek ayağımada siyah convers geçirdim.ve aşşağı indim.herkesin gözü benim üzerimdeydi.onlara aldırış etmeden kapıyı açıp dışarı çıktım.Eylülü bırakmak hiç istememiştim ama bıraktım bir kere olan oldu.sahile doğru yürümeye başladım.Sahil çok yakın değildi aslında ama ben yinede yürümek istedim.Sonunda vardım. düşündüğümden daha uzakmış canım çıktı be.kendimi hemen yere attım.yer dediğim kumsaldaki kuma.Salak gibi göründüğümü fark ettiğimde hemen yerden kalktım.Neden benim sinirimi bozdular.Neyse ya sal çokta umrumda sanki.lan bu gece parti var.Kendime kıyafet almam gerek ama nereye gidip alıcağımı bilmiyorum.Aklıma gelen dahiyane fikirle gülümsedim.Hemen haritamı açtım.Yakınlarda alışveriş merkezi varmış.Hemen bir taksi bulup gidiceğim yeri söyledim.o sırada telefonum çaldı.Ekrandaki ismi görünce hiç şaşırmadım.
"ne var mert"
"öykü nerdesin?"
"sanane"
"öykü bak kızıyorum.Nerde olduğunu hemen söyle"
"taksideyim."
"takside ne arıyorsun?" Gözlerimi devirdim.Sanki görücek.
"çok soru sordun bay bay. "
Suratına kapadım.Ne güzel bir şeymiş bu telefonu suratına kapamak içim çok rahatladı yemin ediyorum.Alışveriş merkezine gelmiştim.taksiden indim.OMG!! çoook büyük.Ya kaybolursam??? Yok lan saçmalama ne kaybolması.sen kaybolursun SDASDASD aaa iç sesim sende mi burdaydın? Nerelerdeydin kaç gündür?yaptığım şeyin ne kadar saçma olduğunu düşünüp alışveriş merkezinin içine girdim.Hemen gözüme bir dükkan kestirdim ve hemen oraya daldım.Daldım derken harbiden daldım.Herkez bana bakıyordu.Elimle sorun yok gibilerinden bir şey yaptım.
Tam karşımda duruyordu.gözlerimin içi parladığını hissedebiliyorum.hemen elbisenin yanına koştum.elimi koymam ile birlikte biri daha elini koydu.Suratına baktım.kız güzeldi.ben bu elbiseyi alamassam o zaman suratını düşünemiyorum.ben türkçe küfür etmeye başladım.
"lan orospu bırak şu elbiseyi ilk ben gördüm."
kız suratıma mal mal bakıyordu.elinden çekiştirdim elbiseyi o'da çekiştirmeye başladı.en sonunda elbiseyi bıraktı. çok kötü bir zamanlama.popomun üstüne doğru tam düşecekken güçlü kollar beni tuttu.suratımı o tarafa doğru çevirdim.Gözleri çok güzel.
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR SİZİ SEVİYORUM:* BEĞENİ VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEMENİZ DİLEĞİYLE HOŞÇAKALIN :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sürpriz misafir
Ficção Adolescente"Bir misafirin kalbimde bu kadar çok fazla önemli olduğunu nerden bilebilirdim ki onu hatırlamamıştım. sonuçta beni bırakıp gitmişti. Ama benim şu aptal kalbim yüzünden ondan ayrı kalamıyorum. işte buda benim hayat hikayem. devamı ise kitabın içind...