-2

262 12 3
                                    

Anthony
Pornós nevén Angel Dust
17 éves
Bukott diák
Kedvenc hobbijai a főzés és Alastor bullyingolása.

Alastor
15 éves
Középiskolás
Kedvenc hobbijai az éneklés, a rádió hallgatás, és a woodoo mágia feszegetése.
Aromantikus és nem érez szexuális vágyat senki iránt.


" 𝓐𝓷𝓰𝓮𝓵 𝓓𝓾𝓼𝓽 a szőke, borzos hajú srác, a feminím öltözködésével mindig felhívta magára a figyelmet, de mégsem Ő volt a legnépszerűbb a diáktársai körében. Pedig már rég kirívta magának a tanárok és az igazgató unszimpátiáját, hiszen a feketére lakkozott körmökkel, és szájfénnyel nem illett bele az iskola presztizsébe és elveibe. De ilyen az, ha valakinek a családja befolyásos katolikus, és nem elfelejtendő, hogy bőkezűen adományozóak is. Anthony ennek ellenére igyekezett távol lenni az intézménytől, a város széli csótánylakta albérletében lakott, ha tehette, és ugyanoda fogadta a kuncsaftjait. Anthony Angel Dust néven futott, pornózott, és az adót sem fizette a vállakozása után.

Ebben a modern világban már nem igazán kelett diploma, ha rafkól voltál. Így Anthony nem csak sokat szakított a munkájából, de arra is futotta, hogy egy kevésbé márkás kocsival járjon iskolába. Mégsem vett fényűző lakást magának, és nem költött Versace ruhákra. A pénz kelett a gyógyszerekre, amik drágábbak voltak úgy, hogy ha valaki titkolta a betegségét, és nem járt be az előírt kevelésekre.
És könnyű drogokon is élt. "

" 𝓐𝓵𝓪𝓼𝓽𝓸𝓻 csak egy eltévelyedett érzelmek nélküli srác volt, remek átlaggal abban a bentlakásos keresztény iskolában, ahol hétvégente osztozott a kollégiumi szobáján egy rosszhirű Anthony nevű sráccal.
Alastor pszichopata volt, mert nem érezte azt amit a legtöbb bántalmazott srácnak kellene az Ő helyében, nem tudott sírni, vagy örülni, és nem csordult túl érzelemmel egyetlen kismacskás videó láttán sem, amit mutattak neki. Valószínűleg egyetlen gondolat fordult meg a fejében, minden alkalommal, amikor Anthony bántalmazta Őt. Az, hogy meg akarja ölni!
Az ironikus ebben az a tény, hogy ilyenkor felállt neki.
Lassan teljesen beleszeretett a gyilkosság gondolatába. Már a második vonalas füzetét használta fel arra, hogy megölje a srácot, aki heccből keserítette meg az életét. Ilyenkor úgy érezte, olyan mint a többiek, rendben van fejben, és a libidója is karban van tartva.
Alastor nem volt egy csúnya tizenéves. Jól fésült barnahajú, helyes arcú szemüveges nerdnek tartották, aki mindig melegen volt öltözve egy mosollyal. Egyedül Anthony rühellte Alastor pozitív kisugárzását.
Mintha megérezte volna, hogy kattos. "


listen to music


" Kᴏ̈ɴʏᴏ̈ʀᴏ̈ɢᴊ ɴᴇᴋᴇᴍ ᴀ ᴋᴇɢʏᴇʟᴇᴍᴇ́ʀᴛ
Isᴍᴇʀᴅ ᴇʟ, ʜᴏɢʏ ᴛᴏxɪᴋᴜs ᴠᴀɢʏ
Mᴇɢᴍᴇ́ʀɢᴇᴢᴛᴇ́ʟ ᴇɴɢᴇᴍ
̶C̶̶s̶̶a̶̶k̶ ̶m̶̶é̶̶g̶ ̶e̶̶g̶̶y̶ ̶d̶̶o̶̶l̶̶l̶̶á̶̶r̶̶é̶̶r̶̶t̶ ̶a̶ ̶z̶̶s̶̶e̶̶b̶̶e̶̶d̶̶b̶̶e̶̶n̶

Mᴏsᴛ ᴇ́ɴ ᴠᴀɢʏᴏᴋ ᴀᴢ ᴇʀősᴢᴀᴋ
Éɴ ᴠᴀɢʏᴏᴋ ᴀ ʙᴇᴛᴇɢsᴇ́ɢ
Nᴇᴍ ғᴏɢᴀᴅᴏᴍ ᴇʟ ᴀ ʜᴀʟʟɢᴀᴛᴀ́sᴏᴅᴀᴛ
Kᴏ̈ɴʏᴏ̈ʀᴏ̈ɢᴊ ɴᴇᴋᴇᴍ ᴀ ᴍᴇɢʙᴏᴄsᴀ́ᴊᴛᴀ́sᴇ́ʀᴛ "


🔊

Paint It, Back - Roling Stones

Tainted Love - Marilyn Manson

Blood // Water - Grandsoon

H@rd3r - Korn

RADIO - Rammstein

Get Out - Damages

Believer - Imagine Dragons

OR3O - [Clover] Help Me

I Am Damaged - Heathers

I Am Damaged - Heathers

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vendigo - Radiodust [Hazbin Hotel]Where stories live. Discover now