Τελευταία λόγω καραντίνας έχει πέσει πολύ σκεψη ( γι'αυτό προσέχω μην κάψω και κάνα λαμπάκι) και τώρα πριν λίγο σκεφτόμουν για τα όνειρα αφού είδα και ένα περίεργο εχθές το βράδυ.Λοιπόν πάρτε ποπ κορν, δημιουργείστε ατμόσφαιρα και ετοιμαστείτε γιατι είμαι έτοιμος να σας κάψω λίγο.
Χθες το βράδυ λοιπόν ετοιμάζομαι να πάω για ύπνο, κλείνω το πικαπ, πλένω δόντια, πίνω γάλα καληνυχτιζω μπαίνω στο δωμάτιο μου κλείνω την πόρτα αφού θέλω να έχω απόλυτο σκοτάδι όταν κοιμάμαι. Αλλά όχι κάτι πρέπει να το χαλάσει.
Ακούω την μάνα μου από μέσα 2 το βράδυ να φωνάζει "τΗν πΟρΤα γΙαΤι τΗν κΛειΝεις". ΔΕΝ. ΘΕΛΩ. ΝΑ. ΕΧΩ. ΑΝΟΙΧΤΗ. ΤΗΝ. ΠΟΡΤΑ. ΘΕΛΩ. ΑΠΟΛΥΤΗ. ΗΣΥΧΙΑ. ΚΑΙ. ΑΠΟΛΥΤΟ. ΣΚΟΤΑΔΙ. Πολλά ζητάω? "αΦου οΤαν ξΥπναΜε σΟυ τΗν κΛειΝουΜε τΙ σΕ πΕιρΑζει?"
Ε δεν αντέχω θα μου πέσουν τα μαλλιά καμία μέρα με τις βλακείες που ακούω σε αυτό το σπίτι. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ????? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ????? Τέλος πάντων της κλείνω την πόρτα στα μούτρα κλείνω τα φώτα ξαπλώνω αλλά ΟΟΟΟΟΧΙ το σύμπαν συνομωτει εναντίον μου. Το τροφοδοτικό του πικάπ έχει ενα πολύ έντονο πράσινο φωτάκι αλλά λέω εντάξει δεν θα σηκωθώ τώρα το αντέχω δεν πειράζει.
Ελα όμως που δεν το άντεχα.
Έτσι σήκω πάλι Κωστή που φοβάσαι να το βγάλεις από την πρίζα μην πάθει κάτι και κάτσε ψάχνε κάνα χαρτί να βάλεις από πάνω που δεν μπορείς όμως να βρεις στο απόλυτο σκοτάδι και έχεις κιόλας απλώσει καμία 30αρια δίσκους πάνω στο γραφείο επειδή είσαι ακατάστατος και βαριέσαι να τους μαζέψεις. Τέλος πάντων βρίσκω εκεί ένα χαρτί το βάζω από πάνω και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πάω για ύπνο.
Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που θυμάται τα όνειρα του. Δηλαδή το πολύ 1 όνειρο κάθε μήνα. Αλλά κάτι έκανε κλικ εκείνη την μέρα. Μου είχε πει μια φίλη μου καμιά ώρα πριν πάω για ύπνο εάν θυμάμαι τα όνειρα μου και της είχα απαντήσει όχι και μου αποκρίνεται λέγοντας εντάξει εάν θυμάσαι το σημερινό πες το μου. Και κοίτα ρε που τελικά το θυμόμουν.
Ετοιμαστείτε για ένα από τα πιο χαζά όνειρα που έχετε ακούσει στην ζωή σας.
Είμαι σε ένα πάρκο που έχει γήπεδο ποδοσφαίρου 5x5 και εγώ που κανονικά σιχαίνομαι το ποδόσφαιρο καθόμουν και έπαιζα μπάλα με φίλους μου από το σχολείο και κάτι 30χρονους με μούσια (ναι δεν ξέρω dont @ me). Μόνο που είχε μια ιδιαιτερότητα το όλο παιχνίδι. Αντί για τέρματα είχε τεράστιους σταυρούς που είχαν από πίσω δίχτυα. Και κάθε φορά που έβαζα γκολ έλεγα για εσένα ΘΕΟΥΛΗ. Εγώ. Ο αντιθειστης. Έλεγα για εσένα ΘΕΟΥΛΗ.
YOU ARE READING
Ιστορίες Στο Πόδι
HumorΚαλησπέρα συνοδοιποροι, μαύροι, κίτρινοι, λευκοί, ομοφυλόφιλοι, άθεοι, μουσουλμάνοι, καθολικοί, πράσινοι (μπορεί να βγήκατε μεταλλαγμένοι να μην σας ξεχάσω και εσάς), ΑΜΕΑ ναι σταματάω νομίζω το πιάσατε το νόημα. Όσο αναπτύσσω τις ιδέες μου για καιν...