Yazar anlatımı
08.7.2018
"Hadi Lisa seni bekleyemem."
"Kitabımı alıp geliyorum "
Lisa eline acele ile kitabını alıp gelmişti. Jungkook bindigi bisikletin arlasina binerek gitme başlamışlardı Lisa elinde olan Hamleti okurken kendinelerine katılan Jungkook'un arkadaşınıgormus ve Jk un kulağına yaklaşarak
"Bence saf rolu yapıyor ve çok itici"
"Lisa insanlara önyargılı yaklaşmamalısın"
"Onun yüzünden kavgalara bulaşıyorsun anneme ne söyleyeceğimi şaşırıyorum"
"Ben giriyorum kavgalara Lalisa"
Deyerek onune dönmüştü Jk. Arkadaşı Tae gülümseyerek konumalara devam ediyorlardı.
"Eee Manoban sen nasılsın. "
"Iyiyim Tae"
Ikisininde konuşması sadece bundan ibaretti. Kız oğlanın soğuk oldugunu düşünürdü oglan ise kızın kibirli bu yüzden sadece selâmlamışlardı. Jk ile Tae ardından konuşmaya devam etti.
"Bugün çıkışta bizim eve gelsene Tae"
"Neden"
"Kayan yıldızları izleyecez"
"Ben sevmiyorum biliyorsun"
"Ne olacak Tae gel iste"
"Tamam peki"
Lisa bu durumu hic sevmiyordu. Tae evlerine gelip gidiyor ve kıza rahatsızlık veriyordu. Lisa elindeki kitabi kapayarak çantasına koydu. Jk hala bisikleti sürdüğü icin kolay olmamıştı. Uzun sarı saçlarını arkaya atarak erkeklere döndü.
"kÖtü işler gömülse de yerin dibine
Çıkar birgün gözü önüne"Iki erkekte bir an sussup genc kıza bakmıştı ne demek istiyordu. Kimin kötü isleri vardı ki ama aralarında herkez suçluydu ama bunu kimse itiraf etmiyordu . Kız ise sadece kendini kandırıyordu.
Hepsi Jk ve lisanın evinde toplanmıştı. Bir sure sonra bahceye çıkıp teleskopun basina gittiler herkez sırasıyla gokyuzne bakıyordu. Sıra Taeye geldiginde bakmamayı tecih etmisti.
"Neden bakmadın"
Lisa nın bu sorusu üzerine herkez şaşırtmıştı. Burdaki 3 kiside biliyordu ki Lisa Taedan asla haz etmezdi ve sadece birbirleriyle selâmlaşırlardı.
"Sadece yıldızları sevmiyorum Manoban"
"Neden peki"
Bir soru daha sormuştu lisa ve herkez bir kere daha şaşırmıştı. Jk neler olup bittiğini anlamamış bir sekilde Tae nin cevabını bekliyordu.
"Bu ne merak Manoban"
"Sadece sordum Tae"
"Bende cevap vermedim."
Jk bu duruma daha fazla katlanamayıp yiyecek birşeyler için mutfağa gitmişti. Orda sadece iki kisi kalmışlardı. Lisa asla yapamayacağı birşey yapmaya kalktı merak etmisti sorusunun cevabını.
"Hala soylemedin Tae"
Tae Lisa ya daha fazla yaklaşarak yanına gelmişti aralarında sadece bir kaç santim kalmıştı. Tae kafasını eğerek yüzlerini yaklaştırdı.
"Benimle mi ilgileniyorsun Lisa"
Tae Lisayı kışkırttıp kendisi olmasını hemde kendisiyle ilgili düşüncelerini öğrenmek istiyordu. Lisa kendinden emindi bunu herkez bilirdi bu özelliği Lisayı daha cekici yapıyordu ama kendi gibi davranmaz baska biri olmaya çalışırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiirlerle Aşk Taelice
ChickLitGeçmiş ve gelecek birbirine bağlandı iki aşık gerçek aşkı bulâma kalktı.