Nejsi šťastnější?

171 19 0
                                    

,,Tak mluv." vyzval mě.


,,Jsem smrtijedka a můj pán je Lord Voldemort."


,,Cože?"


,,Nesnáší Harryho Pottera, mudlovské šmejdy, Weasleyovi a kdo ví co všechno a já to musím respektovat a řídit se podle toho. Nesmím cítit žádné city, protože pro něj budu slabá a budu ohrožením pro všechny kolem mě a teď mě nech už být."


,,Kdo mluvil o citech?"


,,Já nejsem kurva na jednu noc!" křikla jsem po něm a vyškubla se z jeho sevření.


,,Ty víš, že mi jednou podlehneš!" křikl ještě po mně, ale to už jsem mizela z jeho dosahu, rychle odpověděla na hádanku a zmizela v útropách věže.


***


Draca jsem od toho incidentu potkávala jen na hodinách a ve Velké síni. Možná to bylo taky z toho důvodu, že už jsem nevycházela ani z pokoje, ale to je vedlejší.


,,Tak a dost! Pořád tady sedíš se zataženými závěsy a ignoruješ svět. Co se stalo?" vyštěkla po mě Viky a potom hodila ustaraný pohled.


,,Dej mi pokoj, prosím." odpověděla jsem mrzutě.


,,Nedám, vždyť vidím, jak trápíš."


,,Jsem v pohodě a bude mi ještě líp, když mi dáš pokoj."


,,Ale-"


,,Žádné, ale není! Jdi pryč!" štěkla jsem po ní dost otráveně a ona nakonec doopravdy odešla.


POHLED VIKY:


Lott už několik dní nevychází z pokoje, kromě hodin a někdy i jídla. Včera jsem mluvila s Radimem a Draco je na tom podobně, ale to pořád není to nejhorší. Nejhorší totiž je, že ani jeden s námi nemluví a uzavírá se do sebe. Nedělá to starosti jenom mě, ale i Lence, Radimovi a Blaisovi. Co si ti dva řekli je pro nás záhadou. Tohle nebylo poprvé, co jsem se ji snažila přesvědčit, ale výsledek byl stejný: vyhodila mě. S kluky jsme se domluvili, že my to zkusíme nějak s Lott a oni s Dracem a podle toho, co říkali, jsou na tom stejně bídně jako my. Co jim sakra přelítlo přes nos?

Azkabanská princezna aneb Sharlotta Lestrangová II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat