•1.7• 1/2

179 17 53
                                    

Uzun zamandır yoktum bunu biliyorum çünkü canlı derslerimiz yoğunlaştı bunun sonucunda vaktim kalmadı pek elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum şu an kitabın sıkıcı zamanları. Yani şu önümüzdeki 2-3 bölüm sarmadı ben artık bırakayım demeyin her romanın her kitabının illaki sıkıcı bir kısımı olur.
Sizi tutmayayım iyi okumalar.🥺❤️

Bölüm şarkısı: Karanlık- Dolu Kadehi Ters Tut

(Burak'ın Anlatımıyla)

Aura kucağımda kendini derin bir uykunun kollarına bırakmıştı. Çok yorulmuştu belli ki. Yavaşça belinden tuttarak ayağa kalktım.

Koala gibi yapışmıştı bana. Ağaçsız bir koalaydı sanki kaybolmuştu...

Onu yavaşça kendi yatağına bıraktım. Saat geç olmaya başlamıştı. Aşağıdan gelen ayak seslerini duymam ile beraber kendimi Aura'nın camından dışarı attım.

(Aura'nın Anlatamıyla)
Bu hafta çok yoruldum. Şimdi ise daha yorucu bir hafta ile karşı karşıyayız. Ceza haftam...
Küfrederken matematik hocasına rastlamam pek iyi olmamıştı.

Küfrederek alarmı kapattım. Telefonumla beraber tuvalete girdim. Gecenin bir yarısı gelen çişimi yaptım. Üşendiğim için gitmemiştim.

Sakin adımlarla mutfağa gittim. 2 gündür Burak'tan ses seda yoktu. Telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim.

@burakdemir_ Naber aşko unuttun beni galiba?

@fakehesapburakicin sen beni engellemiştin?

@burakdemir_ kapatalım o konuyu...

@burakdemir_ eee naber bebişim

@fakehesapburakicin görmeyeli baya yavşaklaşmışsın

@burakdemir_ O nasıl tabir amınakoyim

@fakehesapburakicin sevgilin varmış

@burakdemir_ evet?

@fakehesapburakicin Bana ilaç gibi geleceğine zehir gibi geliyorsun ama farkında değilim günden güne beni öldürüyorsun

@burakdemir_

@burakdemir_ hesabını engellediniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@burakdemir_ hesabını engellediniz.

Bak bak şerefsize hem sevgiliyiz hem başkalarına yazıyor.

@burakdemir_ Bi fake hesaptan engel yediğimiz kalmamıştı (gönderilemedi)

@burakdemir_ sikerler (gönderilemedi)

Hadi ya vicdan yaptım kaldırıyım yazık çoçuğa.

@burakdemir_ bak sikerim tribini

@fakehesapburakicin öyle mi burak bey?!

@burakdemir_ hesabını engellediniz.

@burakdemir_ göre göre bu mesajı göreceğin tuttu (gönderilemedi)

@burakdemir_ ama atalarımızı demişki tilkinin geri dönüp geleceği yer kürkçü dükkanı.

@burakdemir_ hassiktir ya kızım sende ikide bir engelli kaldırıp açıp durma ya

@fakehesapburakicin kız olduğum ne malum? :D

@burakdemir_ erkekler trip atmıyorda ondan.

@fakehesapburakicin öyledir kesin öyledir.

Okulda ona tribin anasını attırmazsam en adi ibneyim amk.

Telefonumu tezgaha bıraktım ve dolaptan cocopops çıkardım. Saat erkendi o yüzden televizyonu açmak için salona geçtim. coco popsumla beraber salona geçtim.

En sevdiğim çizgi filmlerden olan Gumball vardı. Kendimi çoçukluğuma dönmüş gibi hissettim. Ağabeyimle beraber çizgi film izleyeceğiz diye kavga edişimiz. Cocopops kavgalarımız...

Sen benim canımdan alıp ona verseydin yine de beraber olsaydık... Elim telefona kaydı ve Emir'i aradım.

"Emir şu an musait değil ben yardımcı olayım."

Gelen kadın sesiyle irkildim. Umarım annesi falandır.

"Siz kimsiniz?"

"Bence asıl soru siz kimsiniz siz Emir'i aradınız? Ben sevgilisyim."

"Emir'e sor kim olduğumu hatırlar."

Telefonu hangi soktuğumun siksiz oruspusu arıyorsa yüzüne kapattım. Telefonu arkamdaki koltuğa fırlattım. Yerde oturuyordum.

Sakince nefes alıp verdim. Önümdeki cocopopsu yiyerek televizyon izlemeye devam ettim.

Neden burada değilsin Mehmet? Neden beni yarı yolda bıraktın neden beni yalnız bıraktın? Annemle babam yok zaten eve çok geç geliyorlar... Keşke sen olsaydın... Çok yalnız hissediyorum. Ne kadar sevenlerim olsa bile ruhum yalnız...

🍪❤️ Arıyor...

"Bebiş beraber gidiyoruz okula."

"Ne kadar krosun be Burak. Ben senle çıkanlara bu şekilde davrandığını bilmiyordum."

"Davranmıyorum zaten."

Bu ne demek amk.

"Gerçekten bende ayrı bir yerin varsa sana samimiyetimi açıyorum."

"Burak."

"Efendim canımmm."

"Ben iyi değilim..."

Ölüyorum...
—-

—-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sevsen Ne Olur? [T A M A M L A N D I]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin