♥️18.Bölüm~Tesadüf öpücük♥️

915 47 62
                                    

(Multimedya: Miray ve Meriç, Yaprak'ı Miray gibi düşünün😂)

Miray'dan...

Meriç'in odasından çıktım. Allah'ım ben ne yaptım öyle ya? Resmen Meriç'in dudağına üfledim. Ellerimle yanaklarıma yelpaze yaptım. Yanaklarım yanıyordu. Ateş'e pansuman yapmak için kaldığı odaya doğru gittim. Kapı hafif aralıktı. Tam girecekken Nazlı'nın Ateş'e pansuman yaptığını gördüm. Vay be! Olacak bunlar olacak. Ateş'i düzeltse düzeltse Nazlı düzeltir. İnşallah kardeşimin adam olduğu günleri göreceğim! Bana gerek kalmadığı için kalacağım odaya gidip yatağıma yattım. Meriç'i düşünerek uykuya daldım.

Ece'den...

Ege'ye pansuman yapmaya gitmiştim. Pansuman yaparken yüzlerimiz çok yakınlaşmıştı. Onunla her yaklaştığımda kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Bunca zamandır Ege'ye karşı ne hissettiğimi düşünüyordum. Bugün artık anlamıştım. Ben Ege'ye aşığım. Hem de deliler gibi! Onu o halde görünce o kadar çok korktum ki! Aklım yerinden çıkacak gibi oldu. Acaba o da beni seviyor mu? Eğer o da beni seviyorsa ailemin karşı çıkmasından hiç korkmadan sevgili olurum Ege ile. Onlar bizi kardeş gibi büyütse de ben Ege'yi kardeşim olarak değil, sevdiğim adam olarak görüyorum.

Ateş'den...

Kapının tıktıklanmasıyla "Gel!" Dedim. Gelen kişi Nazlı idi. Elinde çanta vardı.

-Sen bana küs değil miydin?

-Evet küstüm ama şimdi küslüğün sırası değil. Yüzün çok kötü olmuş.

-Yakışıklılığım yerinde duruyor ama...

-Hayatımda senin kadar egoist bir insan görmedim Ateş!

-Olabilir. Bu arada o gün anahtarı almak için yaptığın şeyi unutmadım. Beni o durum da bırakmanın bir bedeli olacak Nazlı Hanım.

Nazlı güldü.

-Unutur muyum hiç? Tarihte bir ilk yaşandı.

-Bi de gülüyor ya! Ben depresyona girdim kızım, depresyona!

Nazlı kahkaha atmaya başladı.

-Ay bu kadarını beklemiyordum.

-Beklemiyordun öyle mi? Gel buraya!

Nazlı'yı kovalamaya başladım. O da kaçmaya başladı. Bir yandan da bağırıyordu.

-YAA ATEŞ! ÇOCUK MUYUZ BİZ? HADİ BIRAK BENİ KOVALAMAYI.

Ben Nazlı'yı dinlemeyip kovalamaya devam ettim. Nazlı'nın ayağının takılmasıyla yatağa düşmesi bir oldu. Ben de hemen yükümü vermeden üstüne çıktım. Yüzümü yüzüne yaklaştırdım.

-Nazlı!

-Hıı?

-Dudağım çok acıyor ya öpte geçsin.

-Ne?

-Bence anladın.

-Ateş saçmalama ne öpmesi ya?

♥️Aşk Engel Tanımaz♥️ (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin