Καθόμουν στο καθιστικό όπου έχω μπροστά από το παράθυρο κοιτώντας έξω. Το μυαλό μου ταξιδεύει στα λόγια που μου είπε η μητέρα μου πριν.
Θα νιώσω καλά άμα πάω σε ψυχολόγο? Ίσως θα 'ναι καλό για μένα?
Αυτές ήταν οι κύριες ερωτήσεις που κυριαρχούσαν το μυαλό μου σκεπτόμενη το θέμα με τον ψυχολόγο.
Άμα πάω, ίσως νιώσω καλύτερα. Θα λέω σε κάποιον τα προβλήματα που με βασανίζουν. Ακόμα και τους εφιάλτες μας. Στεναχωριέμαι που όλη αυτή η κατάσταση με το θάνατο του αγοριού μου με έφερε σε αυτή τη κατάσταση. 4 μήνες πιο πριν να μου έλεγε κάποιος ότι θα συμβούν όλα αυτά, εγώ θα γελούσα και θα τον αποκαλούσα γελοίο και ίσως και τρελό.
Πήρα μία ανάσα και έριξα το κεφάλι μου πίσω στο τοίχο και για να χαλαρώσω αυτή την ηρεμία, έκλεισα τα μάτια μου.
●Ύστερα από 2 μέρες●
Κάθομαι στη καρέκλα μπροστά από την γραμματέα της ψυχολόγος Jina.
Η ώρα είναι 16:50 οπότε έχω τουλάχιστον 10 λεπτά μέχρι να έρθει η σειρά μου. Ήρθα λίγο νωρίς. Ήθελα να φύγω από το σπίτι πιο νωρίς για να σκεφτώ.
Έχω λίγο άγχος για το πως θα με αντιμετωπίσει εκείνη η ψυχολόγος, το πώς θα αντιδράσει ακούγοντας τα προβλήματά μου, το πώς θα μου μιλήσει και το πώς θα με βοηθήσει.
Όταν ανακοίνωσα στη μαμά μου πως δέχομαι τη πρόταση της, εκείνη μου χαμογέλασε πλατιά και παίζει να δάκρυσε.
"Δεσποινίς Joe, μπορείτε να περάσετε!" Μου ανακοίνωσε η γραμματέας και το βλέμμα μου έπεσε πάνω στο ρολόι που ήταν κρεμασμένο στο τοίχο. Μα καλά, πότε πέρασαν κιόλας 10 λεπτά?
Πήρα μία βαθιά ανάσα και καθώς έβγαινε ο προηγούμενος πελάτης, εγώ έμπαινα.
Μπήκα μέσα και το βλέμμα της ψυχολόγου Jina έπεσε πάνω μου. Έκλεισα τη πόρτα πίσω μου και στάθηκα μπροστά της. Το συναίσθημα της αμηχανίας άρχισε να κατακλύζει το σώμα μου.
"Εσύ πρέπει να 'σαι η.. Joe?" με ρώτησε με ένα φιλικό χαμόγελο και έγνεψα καταφατικά. "Χαίρομαι που σε γνωρίζω Joe! Η αδελφή μου, μου είπε λίγα πράγματα για σένα. Μπορείς να καθίσεις." συνέχισε και μου έδειξε τη καρέκλα μπροστά από το γραφείο της.
Από που με ξέρει η αδελφή της?
Aish! Χαζή! Αφού δουλεύει μαζί με τη μαμά μου.
BINABASA MO ANG
𝒉𝑒𝑙𝑝 𝑚𝑒 // 𝑃𝑗𝑚
FanfictionΈνα κορίτσι που είχε την τέλεια ζωή, φίλους και ένα υπέροχο αγόρι αλλά ένα βράδυ αλλάζουν όλα. Το αγόρι της δολοφονείται και η ζωή της Joe αλλάζει. Μένει πληγωμένη σκεπτόμενη το νεκρό της αγόρι και απομακρύνεται από τους ίδιους της τους φίλους μέχρι...