Balhés Gimi 31. 💜

653 34 0
                                    

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Október 11. Szombat

Nagy átalakítás. De tényleg. Mintha Hannát kicserélték volna. Látszik, hogy az én művem. Reggel 10-kor csengetek. Hanna állt az ajtóban. Fehér hosszú blúzban volt, sötét kék farmerben, rózsaszín cipzáros pulcsiban és rikító narancssárga sportcipőben. Lazán összekötött copfban és szemüvegben. Az arcán és a homlokán csak úgy hemzsegnek a pattanások. Szegény. Nem égetem tovább. Amúgy elhatároztam, hogy én is megnézem a kozmetikust. Mindegy is... Köszöntem neki.
- Szia Hanna.
- Szia. - mondta mosolyogva.
- Készen állsz a nagy átalakulása?
- Igen! Készen állok! - kiáltotta.
- Oké. Először gyere állj ide és lefotózlak. - toltam a csukott, bejárati ajtó elé.
- Minek?
- Hogy legyen Before/After kép. Mi másért?
- Ö... Oké. - mondta Hanna és "modellt állt". Mosolygott egy kicsit én meg lefotóztam.
- Oké. Ez meg van. Irány a kozmetikus.
- Juj én félek. Nagyon fog fájni?
- Ö... Most mit mondjak? Az igazat?
- Igen. - mondta. Khm. Khm.
- Szét fog gyilkolni.
- Juj. Inkább fújjuk le!
- Nyugi. Csak vicceltem. Amúgy nem is olyan fájdalmas mint mondják.
- Valóban? Mert én nem tudom milyen a kozmetikus.
- Majd meg tudod. - mondtam és igyekeztem mosolyogni. Hanna, eddig volt szép az életed.
A kozmetikushoz belepve Hanna csinált egy kis hisztit, de lecsillapodott és bementünk a szobába. A kozmetikus először engem csinált meg. Tűrtem egy kicsit a gőzölőt, aztán helyet foglaltam az "ágyon".
- Nézd Hanna! Megmutatom hogy kell csinálni. - mondtam "vidáman".
- Mármint sikítás nélkül?
- Igen. Valahogy úgy.
A kozmetikus nagyon ügyes volt. Jobb mint a Miskolci. Meg se mukkantam. Viszont Hanna... Végig sikoltotta az egészet. De mikor vége lett, akkor megnyugodott. Az arca szép volt. Mármint... Sehol egy pattanás (na jó láttam egyet-kettőt). És a bőre is piros volt a nyomkodás miatt, de el fog múlni. Bementünk a fodrászatba.
- Milyen hajat akarsz? - kérdezte Hanna.
- Te milyet akarsz?
- Én? - kérdezte döbbenten
- Igen te. Nehogy már én mondjam meg milyen legyen a hajad.
- De ha én választok akkor nem lesz menő hajam. - mondta.
- Jogos. Előszöris mossuk meg, aztán szárítsuk meg, utána pedig mindenképp begöndörítjük valahogy. Vagy beülsz a búrába, vagy vasaljuk. Csak az a baj, hogy hétfőig nyoma se marad.
- Nem baj. Csak a fotó legyen meg.
- Oké. - mondtam és jött a fodrász. Megmosta és megszárította Hanna haját. Aztán beültette a búrába. Kicsit kifésülte és lelapította mert úgy nézett ki mint egy oroszlán.
Én végig magazinokat olvastam. Úúú! Láttam egy AVON-os újságban egy Little Black Dress Parfümöt, leárazva. Majd megrendelem. Egy gyönyörű matt rúzzsal együtt. Mikor végeztünk a fodrásznál akkor mentünk ruhát vásárolni. Hanna egy turkálóba akart menni. Mivel a legközelebbi (márkás) ruhabolt messze volt, bementünk. Régen én is állandóan "turkáltam" a ruháimat. Volt 1-2 szép darab, de így visszagondolva... Borzasztó látványt nyújthattam. Nem baj, rég volt.
- Nézd de szép ez! - mutatott Hanna egy lila hosszú pólóra, amin volt egy rózsaszín, csillámos KISS felirat. UH. Grimaszoltam egyet és elhúztam a számat.
- Mi a baj? Ilyen rossz?
- Igen. Borzasztó. De nézd ezt! - mutattam egy citromsárga pólóra. Nagyon szép volt, még lehet hogy én is hordanám. Na jó, nem.
- És pont illik ehhez a farmerhez ami rajtad van.
- Igen? Azt mondod?
- Naná! És nézd ezt! Kicsit gyerekes, mégis divatos. - mutattam egy fehér pólóra amin piros cseresznyék voltak.
- Aha. Cuki. Ez is illik a farmeremhez?
- Aha. És nézd ezt!
KB. így telt el a ruha vásárlás. Aztán mentünk a Rossmanba.
- Nézd! Ez a szempillaspirál neked való. Nem olyan feltűnő. Alig fog látszani, pláne a szemüveg alatt. - forgattam az ujjaim közt egy Rimmel szempillaspirált.
- Gondolod? De én azt se tudom hogy kell használni.
- Figyu. Mi lenne ha vasárnap nálam aludnál? És akkor hétfőn segítek a sminkelésben.
- Oké! - mondta azonnal Hanna.
- A szüleidet meg se kérdezed?
- Dehogy. Még sosem aludtam ott másnál. Anya örülni fog.
- Értem. Azért én megkérdezem a saját szüleimet.
- Majd vásárlás után jó? Még vegyél nekem rúzst.
- Szájfényt. Rúzst még én se használok. Csak nyáron és ünnepekkor. - mondtam.
Miután végeztünk a Rossmanban bementünk egy kínai etterembe. Aztán haza mentünk. Vagyis először Hanna eljött hozzám. Megint beállt a bejárati ajtó elé és mosolygott egyet és én lefényképeztem. A két képet elemezve, Hanna úgy megváltozott hogy... Wow! Ez a legjobb Before/After kép a világon.

Before: Egy szemüveges, copfos, pattanásos lány, szörnyű ruhákban.
After: Egy szemüveges kiengedett göndörített hajú, pattanás mentes lány, akin rendes, divatos ruhák vannak, valamint szajfeny és szempillaspiral.

A különbség hatalmas!
- Köszi mindent. Akkor remélem holnap itt alszok. Majd hívj! Szia. - mondta és elindult haza.
- Szívesen. Szia. - mondtam, és én is Bementem az ajtón.

Hanna 5/5 most szép lett. Remélem megmarad a kinézete hétfőre, hogy a fiúk is lássák.
Kozmetikus 5/5 nagyon jó ez a kozmetikus. Tényleg sokkal jobb, mint a Miskolci.
AVON 5/5 anyával átlapoztuk az újságot (megkaptam a fodrászoktól) és rendeltünk "pár dolgot". A parfümöm, a matt rúzsom, 1 szempillaspirált és egy szájfényt... Anya meg rendelt pár trópusi illatú tusfürdőt és különböző testápolókat is.

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Október 13. Hétfő

Tegnap Hanna nálam aludt. Nem volt semmi eget rengető dolog. Csak pizzát ettünk, zenét hallgattunk, és beszélgettünk. Hogy miről? A kedvenc közös könyvsorozatunkról a Szent Johanna Gimiről, Viviről és a Máté nevű palijáról, a tanulásról...
Mikor felkeltünk, reggeliztünk egyet és átöltöztünk. Aztán gyors kisminkeltem magunkat (szemps., szájfény). A táska már a vállunkon volt, és indultunk volna kifelé, amikor az ablakpárkánynak dőlt Hanna megszólalt.
- Van ott egy sötét alak.
- Mi? Hol?
                              ~~~

Balhés Gimi - A kezdetek kezdete ✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ