,,Luke, ne ideš na modnu reviju nego na party od nebitnog lika. Požuri see." Šizila sam. Zbog njega ćemo zakasniti.
Obukla sam crni top, poderane traperice, ispod njih mrežaste najlonke i zavezala kariranu košulju oko struka.
Luke se već dva sata sprema zato jer će tamo biti neka Nikol. To je Colova sestrična koja je starija dvije godine od Lukea i on ju danas želi za sebe. Ja se idem napiti danas. I Leon ide s nama.Konačno se gospodin spremio i krenuli smo do auta.
,,Znači tko vozi doma?" Pitao je Leo.
,,Ja sam prošli put, Luke je pretprošli dakle Leon na tebi je red." Rekao je Leo. ,,E Sel, ne mogu paziti na tebe jer ću siti s Emmom."
,,Mogu se sama pazit." Da tako što me jedan lik skoro silovao.
,,Nadam se. Jer ja ne mislim biti s tobom." Rekao je Leon.
,,Dajte, nisam malo dijete."
,,Znamo, ali može ti doći bilo koji pijani tinejdžer jači od tebe."
,,U tom slučaju imam Mihaela."
,,E vidiš, na tog žgolju sam zaboravio."
,,Nije žgoljo samo nema pločice i mišiće."
,,Upravo tako, žgoljo."
Ahh ne vrijedi mi se prepirati.
Stigli smo do kuće, tj. vile. Neki su se već bacali u bazen. Luke i Leon su otišli k dečkima, a Leo k Emmi. Ostala sam sama. Netko me zaskočio. Mihael. Ubit ću ga jednog dana.
,,I kamo prvo?" Stavio je ruku oko mog vrata i krenuli smo prema ulazu u vilu.
,,Kuhinja naravno. Ima najveći izbor pića."
Cijelu noć smo miješali različita pića, plesali, igrali igre tko više popije... Napila sam se ko konj. Leon i Leo su nas trebali vući po podu do auta. Tipični party.
(...)
Budim se s teškom glavoboljom.
Ne sjećam se ničeg od jučer. Ne znam nu kako sam dospjela u krevet. Ah da, moja dobra braća. Pogleda sam na sat. Već je dvanaest. Očito sam danas propustila školu. Ups...Odlučila sam popiti tabletu protiv glavobolje. Nakon toga osjećala sam se malo bolje. Pošto sam ostala doma hoću biti korisna. Staviti ću na pranje još rublja.
Iz kupaone sam uzela lavor i unutra stavila sve šareno što sam našla po podu naše sobe. Popela sam se na tavan i stavila u perilicu. Stavila sam prašak i uključila ju. Pokupila sam onaj čisti što se sušio i donijela ga u sobu. Mi ništa ne peglamo jer se sve samo od sebe izravna kad nosiš. Na hrpu sam posložila majice, hlače i sve ostalo. Sad ide najgori dio. Pospremanje ormara. To radimo jednom ili možda dva put u godini.
YOU ARE READING
Life with boys ✓
Teen FictionŽivi sama s ocem i četvoricom starije braće. Selena je, pošto ima toliko braće, dečkima okružena cijeli svoj život. Iako, nikada nije imala dečka. Ovo je priča o njezinom životu i problemima koji joj se događaju, te o njezinoj prvoj ljubavi i novim...