Xiumin görüntülü arıyor

259 25 0
                                    

~~~~~~~~~~ ERTESİ GÜN~~~~~~~~~~

Telefon yaklaşık 10 dakikadır durmadan çalıyordu hala çalıyor... evet durmuyor...Sehun dayanamadı ve aniden kalkıp telefonu açtı.

Xiumin: bu ne la olum bu tipin ne senin

Sehun : lann görüntülü mü aradın
saat kaç senin haberin var mı ?

Xiumin: kanka korede saat 16:30 ama Türkiyede kaçtır bilemem

Sehun: saat gecenin 3 ü yavrum benim yaa yengeni de uyandircaksin şimdi bak kapat hadi

Xiumin : hele iki kelime konuşsaydık yiğidim ya sana bi kız meselesi anlaticaktim.....

Sehun : Ne! Kız mı ? Oo xiumin reis dedin yaş ilerliyo manita yapıyım he tamam tamam dur diğer odaya geçiyim de rahat rahat konuşalım

Sehun ses çıkarmadan diğer odaya gider ve xiuminle uzun uzun konuşurlar hatta sohbet o kadar uzamıştır ki Mina sabah Sehun'u telefonu kulağında uyurken bulmuştur.
Telefonu sessizce elinden alır ve kimle konuştuğuna bakmak ister
Xiumin mi ? Ne konuştular acaba sabaha kadar menejerleri olarak bu konuyu bilmem lazım o zaman yarın akşam ximuni arar olan biteni öğrenirim... Şimdi benim yakışıklı sevimli ve karizmatik Sehunuma kahvaltı hazırlama vakti.....
Bakalım bakalım neler varmış elimizde...

Mina yaklaşık 40 dakika süren bir maceradan sonra mükemmel bir kahvaltı hazırlamıştır yani aklınızdan geçen her şey o sofrada var öyle düşünün... Sıra Sehunu uyandırmaya gelmiştir öyle ki hâlâ uyuyordur....

Mina bir anda Sehunun yattığı koltuğa zıplar ve yanağına küçük bir öpücük kondurur. Sehun birden uyanır ve
" Rüyada olduğumu söyle lütfen eğer öyleyse devam etmek istiyorum " der ve yeniden uykuya döner...Mina büyük bir kahkaha atarak " Deli yaaa ne diyorsun öyle hadi kalk sana muazzam bir sofra hazırladım ayrıca saat da 11 i geçiyor" der. Sehun " nolur biraz daha ya azcık uyumak istiyorum hayatım lütfennnn
Mina " Sehunnnnnn ama çay soğuyor biliyorsun çay benim için çok önemli
Sehun : Çay mı ben mi ?çabuk söyle
Mina : şeyyyy ça...
( Sehun bir anda Minanın yanaklarını ellerinin ıçine alır ve kim daha değerliymiş kim kim söyle bakayım der ...)

Mina zar zor konuşmaya çalışır ve
Sen Sen benim dünyadaki en değerli varlığımsın der

Sehun : Duyamadım sankii neymişim benn

Mina bağırarak " Herşeyimsin " der ve Sehunu kolundan tutarak sofraya doğru götürür.... Sehun sofrayı görünce"Heyy yavrum bee işte evleneceğim kişi deyip Minayı alnından öper... Mina şaşkınlık içerisindedir " Kore erkeklerinde de kekoluk mu varmış " diyerek içinden söylenir ama bir yandan da hoşuna gitmiştir tabi bu kimin hoşuna gitmez ki Oh Sehun iltifat ediyor.....

Yaklaşık 1 saat süren kahvaltı gülüp eğlenerek geçip gitmiştir Yarın Koreye döneceklerdir ve planını yapmaya başlarlar Mina üyeleri çok özlediğini dönmeden hepsine Türkiyeden hediyeler almak istediğini söyler Sehun bunu zaten bütün üyelerin her saat başı hatırlattığını eğer almadan dönersek başımıza neler geleceğini bilmektedir....

Hazırlanıp son kez İstanbul turu yapacaklar ve birsürü hediyeyle akşam koreye uçacaklardır...

Mina :Hayatım ben hazırım ve bugün arabayı ben sürüyorum haberin olsun

Sehun : Geldimm hay hay efendim bugün şoför sizsiniz...

Mina heyecanla ön koltuğa oturur ve "Sehun bey nereye gitmek isterse oraya gidiyoruz der...."

Beraber bütün istanbulu turlarlar güzel mekanlarda doya doya vakit geçirirler birsürü hediyeler alırlar ve Koreye dönmek için hazırlardır...

Sehun: benim için biraz zor olucak gibi
Burayı çok sevdim ve tekrar gelmek istiyorum üyelerimle beraber....

Mina : Hiç merak etme sevgilim en kısa zamanda üyelerle birlikte buraya ziyarete gelir hatta bir konser bile düzenleyebiliriz....

İkili son kez İstanbul manzarasına bakarlar ve uçağa binerler......

EXOnun Yeni Menajeri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin