Bölüm Şarkısı: Dolu Kadehi Ters Tut ft. Deniz Tekin - Belki
———1 Hafta Sonra
"Kolay gelsin komşu."
Çiğdem Abla'nın sesini duyduğumda arkama baktım.
"Sağ ol." dedim ve elimdeki çapayı bırakıp Çiğdem Abla'ya döndüm.
"Hayırdır, ne dikiyorsun?"
"Çiğdem çiçeğiyle lale tohumu ektim. Düğüne kadar yavaş yavaş büyür."
"Ne güzel rengarenk olur bahçe. İyi yapmışsın." deyip etrafa bakındı. "Tek misin?"
"Tekim. Orkun yavaş yavaş ajanslara, markalara CV bırakmaya başladı. Diğerleri de çift çift takılıyorlar."
"Aa Orkun ne bölümünden mezun olacak ki?"
"Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık."
"O ne oluyor tam olarak?"
Tam anlatacağım sırada eliyle beni durdurdu.
"Dur kız dur, ayakta kalakaldık böyle. İşin bittiyse bize gidelim, birer kahve içeriz."
"İşim bitti ama bir buraları toparlayayım."
"Tamam ben gideyim kahveyi ocağa koyayım, sen de toparla gel."
Çiğdem Abla bahçeden çıkınca ben de bahçedeki aletleri toplayıp içeriye, bodrumdaki dolaba yerleştirdim.
Hortumla ön bahçeye ektiğim tohumları sulayıp ellerimi de temizledikten sonra çantamla telefonumu alıp yan eve geçtim.
Çiğdem Abla kahveleri yaptığında birlikte arka bahçeye geçtik.
"Ee ne diyorduk en son?"
"Orkun'un bölümünü soruyordun." dedim ve kahveden bir yudum aldım.
"Ha evet. Ne iş yapacak şimdi?"
"Herhangi bir markanın tanıtımını sağlayacak. Genellikle reklam ajanslarına hitap ediyor."
"Anladım. Sen ne okuyorsun?"
"Diyetisyenlik."
"Ay bana da yardımcı olursun. Biraz fazlalığım var sanki." deyip vücuduna baktı.
"Daha neler, bence gayet iyisin." dedim gülerek. "Kaç yaşındasın?"
"32." dedi iç geçirerek.
"Var mı çocuk?" Tebessüm etti.
"Yok." dedi buruk bir tebessümle. "Evleneli 3 sene oldu, ilk sene çocuk düşünmüyorduk ama sonra düşününce olması için çabalamaya başladık."
Böyle konular konuşulunca ben bir garip oluyordum.
"Olur inşallah." dedim gülümseyerek.
"İnşallah. Sen ne düşünüyorsun çocuk hakkında?"
"Açıkçası pek düşünmedim bunu. Arada bir konusu geçiyor aramızda ama öyle ciddi ciddi konuşmadık hiç... Daha 22 yaşındayız. Ben bakabilir miyim, bilmiyorum."
"Bakarsın sen, ben sende o ışığı görüyorum." Gülerek kahvemden son yudumumu aldım. "Fincanını kapat da falına bakayım."
Dediğini yapıp fincanımı kapattığımda Çiğdem Abla'nın telefonu çaldı.
"Efendim hayatım..."
Çiğdem Abla telefonla konuşurken ben de telefonumla ilgilenmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...