Merhabalar herkese benim adım Cucumber şaka şaka benim adım Tansu.
Benim bir tane abim var ama gerçek abim değil ama öyle işte aynı evde kalıyoruz falan filan.
Ben klasik watty kızları gibi saf ve salak değilim aslında. Öyle miyim acaba?.
Bence değilim.
Ben daha çok minnak bir kızım. 16 yaşındayım. Boyum 394883 metre falan şaka şaka 1.76 ahahahahha.
Ha bu arada en önemli şey benim abim mafya dermişim çok saçma pdöfşglgç.
Neyse artık gerçek hayata dönelim.
Sabah gözlerimi alarmla açmadım tabiki. Birisinin ağzımı açıp salatalık koymasıyla uyandım. Gözlerimi açtığımda karşımda abim duruyordu elindede içinde salata dilimleri olan tabak.
Abime "Noluyo lan" dedim.
O da "Kalk Artık yeter sabahtan beri uyuyorsun diyip ağzımı açıp bir tane daha salatalık koydu." ve yanağımı öptü. Bu arada salatalığı çok severim.
Salatalığı çiğneyip yataktan kalktım. O sırada abimde odamdan çıkıyordu.
Banyonun kapısını açıp girdim ve aynada kendimi görünce birden" OMAYGAT TANSU MUYUM LAN BEN?"diye bağırdım. Sonra dedim ki neden kendimden korkuyorum ki hah.
Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı daha güzel ama dağınık bir şekilde toplayıp çıktım banyodan.
Ayılı pijamalarımı çıkartmicam çünkü neden çıkartayım?
Odamdan çıkıp mutfağa gittim. Abim masada oturuyordu kahvaltısını yapıyordu falan filan. Bende gidip yanına oturdum ve yüzüne mal gibi baktım o da benim yüzüme mal gibi baktı. Sonra ne oldu dercesine başını salladı bende "Aney nerde" diye sordum.
"Kliniğe gitti" dedi.
Bende "Günaydın" dedim.
"İki saatten beri buradasın abiciğim, şimdi mi aklına geldi?"
"Evet" dediğim sırada bir öksürük sesi duyuldu. Gözlerimi sonuna kadar açıp abime baktım o da sırıtıyordu.
Masaya baktığımda abimin arkadaşlarının olduğunu gördüm.
Erdinç, Barış, Alp, Giray, lanetli ikizi Gökay ve Mahmut şaka şaka Özalp.
İçimden Maşallah şampiyonlar ligi mübarek diyorum falan.
Ve herkes gülmeye başladı.
"Ne gülüyorsunuz funny mi?"
Diye yarı İngilizcemi konuşturarak konuştum keklrştltiylrşt.
Gökay: Evet komik.
Diyerek sırıttı.Alp sırf bana inat olsun diye "Sabahları çok çirkin oluyorsun" dedi.
Bende bir anda abime sorarcasına baktım.
"Evet çok çirkin oluyorsun" dedi ben
önüme döndüm ve yine rol zamanı.
Aklıma kötü şeyler getirip gözlerimi
doldurduktan sonra Giray abiye
baktım. Çünkü o bana kıyamazdıGiray: Lan ağlattınız kızı.
diyip beni kendine çekti
Bende ona sarılınca sinsi sinsi sırıttım.
Ve sonra Giray abi beni bıraktığında abim yüzüme inanamaz gözlerle baktı. "Lan ben bağırdığım da benim ağzıma sıçan kız şimdi gelmiş ağlıyor"