"One step two step and three step and falling
I just want to be with you"───☽ ·☼· ☾ ───
HaRin hatalmasat ásított, mielőtt belerakta volna a filtert a gőzölgő vízbe. Kavargó színtelenségből lassan változott halvány zöldre a folyadék, az aroma vidáman szökött a felszínre és lassanként teljesen átfestette.
Hűvös hajnalnak néztek elébe, de mégsem lehetett azt állítani, hogy a hőmérséklet megütötte a hidegnek nevezhető mércét. Ennek ellenére a lány kifejezetten élvezte a melengető bögre érintését tenyere alatt.
Egy pillanatra lepillantott a fehér jószágra, miközben elindult az erkély irányába. Hayan nem emelte fel fejét, ahogy türelmes kiskutya szemeivel visszanézett gazdájára. HaRin elmosolyodott és egy gyors csókot küldött az ebnek, ahogy kilépett az ajtón.
–... akkor teljesen azt hittem, hogy Yoongi Hyung ki fog csinálni mindannyiunkat!
A lány kissé megtorpant meglepettségében, ahogy Jimin és az ölében ülő MiYoung bájosan csevegő alakja fogadta. Halk kuncogásuk végül széles mosolyt varázsolt arcára, míg szó nélkül megindult a pár felé.
–Rin! – csiripelte MiYoung, amint észrevette barátnőjét.
– Nektek is jó reggelt!
Nevetve hajolt közelebb, hogy egy könnyed csókot hagyjon az energikus lány homlokán.
– Mi van? Én már nem is kapok, csak mert szó nélkül betoppantam délelőtt?
Jimin lebiggyesztette ajkait, ami újabb hangzatos jókedvet csalt ki HaRinból, mit MiYoung kuncogva figyelt. Az új jövevény válasz adás előtt összeborzolta a mára már holló feketébe borult tincseket. Tette igen heves hadonászást váltott ki.
– Nem bizony, főleg mert nem használod megfelelően a szavakat. Hajnali fél öt az nem délelőtt! – mosolygott rájuk.
Helyet foglalt és felkuncogott a szarkasztikus fujtatáson maga mellett. Belekortyolt az italba és élvezte a meleg szellő simogatását, kívül-belül felhevítette egész valóját.
– Te pedig nem használod rendesen a forró tea erejét. Már meg lehet gyulladni, pedig még fent sincs a nap.
Jimin megjegyzése kiszélesítette HaRin ajkain a mosolyt, szemei pedig lassanként platinumból halvány arannyá változtak. A nap varázsszóra kikukucskált a magasra nyújtózó épületek mögül, megleste kik várják és ahogy felismerte bennük lelkes rajongóit; vidáman megindult az égen. Lépésről-lépésre festette meg a sötét horizontot, élénk sárgája visszatükröződött a lány íriszeiben.
– Mintha új dolog lenne, tudod, hogy nyáron is ugyanúgy ezzel kezdem a reggelt – kortyolt bele ismét HaRin az italba. Jimin és MiYoung egyszerre forgatták meg szemüket.
YOU ARE READING
Summer Day ✓
FanfictionAmikor nem keresel semmit sem kétségbeesetten, akkor talál meg az, amire igazán szükséged van. Ezért is szerette igazán Taehyung és HaRin is az életet. Egyszerűen annak éltek, amit szerettek és azokkal töltötték az idejüket, akiket szerettek. Gondta...